Láncos vagy szíjas?
A kérdéses tipusnál a gyártó a megadott űrtartalmon belül láncos és szíjas motorokat is alkalmaz
A kérdéses tipusnál a gyártó a megadott űrtartalmon belül láncos és szíjas motorokat is alkalmaz
Miután eldőlt az ősi két ütem vs. négy ütem vita, nekiláttunk rendbe rakni a fékeket.
Alapszabály, hogy a karburátort akkor szabad szétszedni, ha hibája van. A miénk viszont tökéletesen muzsikált – hát akkor miért kellett hozzányúlni?
Húsz perc munka és pár száz forint, nagyjából ennyibe kerül a robogóra egy tökéletes légszűrő.
Nem szedtük még atomjaira a versenygépet, de nem bírtam ránézni ilyen anyátlan formájában. Megpróbáltam csodát tenni.
Elvégezték a karbantartási munkákat, jöhetnek a vonatok és az utasok.
A lerohadás inkább sztorinak jó, mint élménynek. Ha betartod az útmutatónkat, nem maradsz túra közben az út szélén.
Eddig karbantartottam, ahogy tudtam, de rohad az F Astám. Adjam el így, vagy költsek még rá, és maradjon, ha már eddig kiszolgált?
Amikor elmeséltem a halas sisakom történetét, akkor azt írtam, hogy már koszos, de még nem gusztustalan.
Most vásárlás után szeretnék minden kötelező - ajánlott dolgot lecserélni. Így pl.: motorolaj, olajszűrő, gyújtógyertya és levegőszűrő.
Lapos gumi, rozsdás lánc, beragadt váltó, nem fogó fék. Ismerős? Elmondjuk, mihez, hogyan kell nyúlni, hogy újra minden úgy működjön, ahogy kell.
Elkezdett jobban rezonálni valami a motortérben.
Nem jár hetente Münchenbe százötvennel, tehát nem teszi ki autóját extrém igénybevételnek? Téved.
A költségeket 2012-re sikerült csak letornázni.
Mit töltsünk hova? Miért gyilkos a csapvíz? A vízhűtés a sátántól való?
Ha nem akarjuk tönkretenni a motort, a légszűrőre is rá kell szánni az időt, nem csak az olajcserére
Elég a téli pihenő alatt elhanyagolni, tavasszal vehetjük is az újat. Pedig néhány aprósággal megduplázhatjuk az élettartamát.
Pontosan mit is foglal magában egy szezon előtti átvizsgálás, mennyibe kerül, hol talál rá megbízható szerelőt, és mit tehet, ha végképp nem bízik senkiben?