Jön a kabrió S osztály
Igazi luxust villantottak a németek, és már a bemutatóra is csak néhány hetet kell várni.
Igazi luxust villantottak a németek, és már a bemutatóra is csak néhány hetet kell várni.
Nem tudni, miért zúzták össze az SLS AMG-t, de az biztos, hogy nem szép látvány a művelet.
A németek szerint övék lesz az első igazán prémium pickup, amelyet a Nissan gyárt majd.
Alig egy hónap van a bemutatóig, így még mindig csak álcázva mutogatják kupéjukat a németek.
Több rossz van benne, mint jó, de a Mercedes valószínűleg már a piackutatással és a pozicionálással megnyerte a meccset.
Tudja ön, mi az a petting? Remek, akkor felejtse is el, mert az AMG GTS nem tudja. Nyolchengeres légkalapácstól ne is várjunk ilyet.
Markus Krautter formatervezőnek tanul, de munkája már most is egészen profi.
Akkor már 300 fölötti sebességeket értek el, 200 fölött voltak a körátlagok, olyan gumikon és olyan fékekkel, amikkel ma a közértig nem mennénk el. A halál illata ott susogott a levegőben.
Akadt néhány pillanat, amikor a Mercedes megállította a versenypályán az idő kerekét. Azok a pillanatok javarészt ezekhez az autókhoz fűződnek.
Nem szégyellik a nyúlást: a Mercedes is felül a kupé-terepjáró vonatra. Úton van a második ilyen otrombaság is.
Az, hogy nekünk nem ez jut eszünkbe elsőre a magyar Mercedesről, nem jelent semmit.
Ki fogod nyitni, sőt, garantáltan is el olvasod, hiszen fentről küldték és címeres pecsét van rajta. És akkor jön valami, amire biztosan nem készültél.
Milyen típus és mennyi liter kell?
Négyajtós kupé? A gyáriak stílusteremtőnek nevezik, én inkább erőltetettnek. Ha nem lenne ez az erőltetett kategória, bátran mondanánk rá, hogy szép.
A dél-amerikai gyár ugyan kevésbé lesz modern, mint az európaiak, de jövőre már húszezer autót készíthet.
Lehet szeretni, lehet utálni és lehet maffiózó autóknak titulálni a divatos SUV-okat. Lehet továbbá finomítgatni és végül egy jó autót kovácsolni belőle. A Mercedes ezt tette.
A német sportkocsi már állatmesében is szerepelt, ezúttal pedig egy kisfiú álmában tűnik fel.
Rekordszámú újságíró, némán dolgozó gyári munkások és döbbenetes tempó a CLA Shooting Brake gyártásindításán.
Aki nem sajnálja a több százmilliós klasszikust, jókat kanyaroghat vele a szerpentinen.
Kevesebb mint kétezer készült belőle, ezek közül az egyik most eladó. Persze méregdrágán.
Borzalmakat, szenvedést és kínt vizionáltunk. És majdnem igazunk lett. De csak majdnem!
Visszatér a Nissan a kompakt autók piacára, nem is akárhogyan! A Mercedes viszont megcsinálta az első autót a tömegeknek. Nyolcvan évvel ezelőtt.
Visszatér a Nissan a kompakt autók piacára, nem is akárhogyan! A Mercedes viszont megcsinálta az első autót a tömegeknek.
Egy ilyen kombi Mercedesre nem lehet már lényegesen több pénzt elkölteni, mint erre a tesztautóra. De lehet, hogy ennyit sem kéne.
A német fórumokat böngészve csak LPG beépítésről olvastam és az is főleg csak pótkerékdob-tartállyal.
Ilyen Mercedes nincs is. De mégis, hiszen beleültem, elájultam, megtekertem. És nagyon-nagyon Mercedes.
Csak halványodnak valamennyire, de alapjáraton erősen világítanak, mint mikor gyújtásra rakom.