Nem lesz egyszerű Ford GT-hez jutni
Előzetes kérelmet kell leadni, amelyet aztán egyedi szempontok alapján bírálnak el.
Előzetes kérelmet kell leadni, amelyet aztán egyedi szempontok alapján bírálnak el.
Majdnem tíz százalékkal nőttek az eladásaik, leginkább a drágább autóikat veszik.
Pedig csak egyenesen kellett volna menni? Na, azért nem olyan egyszerű ez.
Ami kimaradt: a tuti a harmadik napon, amikor majdnem jól bevásároltunk.
A republikánus elnökjelölt a Ford tervezett gyárépítéseit is belekeverte a kampányba. Kellemetlen.
Szeretném kiiktatni, mert a kormány tekerése közben bárhol érintem meg a kormányt, a duda folyamatosan szól
A brit Ford első emberének előre fáj, hogy kevés jut nekik az új csúcsmodellből. A bírt vevőknek így marad a trükközés.
Mivel megvan a régi autó téli gumija, így azt szeretném használni.
A Ford és a BraunAbility összefogott, az eredmény pedig a kerekesszékeseknek is kedvez.
A kereskedéstől alig több mint egy kilométerre csattantak bele hátulról a Mazda roadsterébe.
Irgalmatlan szóviccek jutottak először eszünkbe, mikor címet kerestünk mai cikkünkhöz. Jó ST-t! ST már nagyot és hasonlók. Pedig ezek a kis gyöszök nem viccesek, sőt! Sok erős autónál többet adnak, fillérekért.
Cseréljem ki a szűrőket, vagy más baja lehet?
A Figo Aspire alig négy méteres családi szedán nagy csomagtartóval és egyszerű technikával.
Egyelőre egy szabadalmi kérelmet nyújtottak be, de a megoldás nem látszik nehezen megvalósíthatónak.
Van benne Ford és Chevrolet is, mégsem ezért figyelnek fel rá.
Kerítésnek csapódott egy Ford Debrecenben, egy fát is kidöntöttek, a sofőr és 16 éves fia kirepült. Versenyezhettek egy Volkswagennel.
A Ford elsőként kínál karbonszálas keréktárcsákat alapáron – persze egyik legdrágább autójához.
Mk1 Ford Mondeora elférne a 17 et37 7j felni 225/45rz gumival?
Egyik pillanatról a másikra az addig hiba mentesen üzemelő autó kb. 1 órás állás után nem indult el.
Egyik napról a másikra kezdte. Cseréltem már gyertyákat, kábeleket, rotort.
A 2006-os Fiestámban egy gyári 6000CD fejegység van
Vagyis hát majdnem. A Hondát mindenesetre túllicitálták.
Csak hogy teljesen összezavarodjunk, megérkezett a Transit család legkisebb tagja.
Lett egy lassú defekektem, ekkor jutott eszembe, hogy a megmaradt két darab jó állapotú Ceatot elhasználhatnám valamelyik tengelyen.
Hosszabb autópályás tempó után a kuplungot kinyomva a motor egyszerűen leáll.
A GT sportkocsival próbálkoznak ott, ahol annak idején mindent learattak.
Egyelőre hatféle típust lehet megvásárolni, darabját alig 1400 forintért.
Nem kizárt, hogy van nagyobb, de nem sok: majdnem tíz méter hosszú a szuper-SUV, és most eladó.
Groteszkül hangzik a Ford ötlete, de végül is nem lehetetlen, hogy működik.
A Sabertooth APC amerikai műszaki alapokra épül, de kínai tömegeket oszlathatnak belőle.
Túl van az autó a 300 ezer kilométeren. Esetleg javasol egy sűrűbb olajra váltást?
Szeretnék antennát, de bontóban képtelenség találni
A Mondeo egy rendes férfiember, ugyanúgy férfi, ahogy a Fiesta is, csak már nem pároztatják őket a Mazda-testvérmodellekkel.
Amerikai bóvli? Egy dollár/gallonos benzinárhoz igazított fogyasztás? Nagy a zaj, nagy a füst, de leesik a kanyarból? Övezte már sok rosszindulat ezt az autóikont, most eljött a feloldozás ideje.
Amikor egy méregdrága sportkocsikkal történik valami, mindig van a közelben egy szemfüles fotós.
Úgy tűnik, a kis dízelmotorok következő generációját is közösen használja majd a két gyártó.
Az új S-Maxot tényleg az adja el, hogy a sebességkorlátokat úgy tartja be, mint semmi más? És mit tud a friss C-Max?
A Fiesta, Fusion és Lincoln MKZ típusoknál könnyen kioldhat az ajtók zára.
Nem gondoltuk volna, hogy a Ford ekkora autóból is globális modellt csinál. Úgy tűnik, tévedtünk.
A Ford beváltja, amit ígért: elkészült a luxuskivitelű Vignale sorozat első tagja, a Mondeo alapjain.
Lecseréltem az olajat Ford szabványnak megfelelőre, a lámpa továbbra is jelez
Ezúttal a Ford licitálná túl a konkurenciát, bár nagy kérdés, hogy szükség van-e ennyi sebességi fokozatra.
Hétszáz lóerő egy utcai sportkocsinak sem kevés, de terepen is jókat lehet vele mókázni.
Hasonlóképp változott meg az egyterű, mint a Mondeo: a sok apró átalakítás alig érintette az autó karakterét.
A Ford úgy döntött, még egyszer megpróbál életet lehelni a Lincoln márkába – ezúttal egy hatalmas, európai stílusú luxusautóval próbálkoznak.
Nem mindig jó ötlet levágni az utat: a sofőr rosszul mérte fel a magasságot, nagy baj lett belőle.
Milliárdokért fejlesztett hipermodern űrhajóból lett lepattant melós kocsi. Minden a Sierráról, amit nem tudtál, és nem is akartál.
Nem akartam elhinni, hogy 182 lóerős. Elkurvultam vagy kamuzik a Ford?
Tisztában vagyok vele, hogy a fórumokra főleg azok írnak, akiknek problémájuk van, de elbizonytalanítottak az olvasottak.
A Mustang legelső generációja máig nagyon népszerű Északi-Amerikában, talán ezért is készítik most el a korhű, de korszerű klónját.
Az olaszok talán társulnának, de egyelőre nem tudják, kivel. A General Motors is képben van.
Jelenleg jól húz, jól megy, rendszeresen karban van tartva, motor felújítást kellene csinálni?
Új GT 2016-ra, új Focus RS összkerékkel, 170 lóerős Fiesta ST, illetve az európai Mustang - minden itt köröz, mozog, még a szagukat is érezni.
McLarenek, Ferrarik és Lamborghinik közé pottyantva is menőnek számít, csupa szénszál, lazán kiráz magából 600 lóerőt. Csikós Fordra gerjed.
Mi történik itt? Ezek nekimennek a Ferrarinak? Komolyan gondolják? És egyáltalán: hogyan kerülünk mi ide és miért nem örülnek annak, hogy fotózunk?
Tavasszal esedékes lesz egy nyárigumi garnitúra beszerzése is új felnikkel.
Az Egyesült Államokban komoly gondot okoz a havazás, erre reagált az autógyártó.
Az utóbbi időben elég furcsa dolgokat tapasztaltam.
Ez a hiba akkor kezdődhetett amikor gyújtótrafó lett rajta cserélve.