Meghülyült a távirányítóm
Áruházi parkolóban parkoltam és többen se tudták bezárni az autójukat velem együtt.
Áruházi parkolóban parkoltam és többen se tudták bezárni az autójukat velem együtt.
Különálló tervezőirodát létesítettek az új kompakt padlólemez fejlesztésére, régi Saab szakemberekkel.
Az új Volvo szabadidő-autó épp csak bemutatkozott, de már a második hibára derül fény a típussal kapcsolatban.
A Vasfog finom olajkályhaszaga nem lengi már be a Polgár utcát, nincs autónk. De hamarosan újra lesz!
Az összetettben másik amerikai adta neki a gépét.
Vasfog elment. Azaz, fizikailag még itt van a parkolóban, de már nem a miénk. A Rulettkerék első felvonása véget ért. Számok.
Hasznos, kipróbált tanácsok darázscsípés kezelésére, 50 ezer forintos robogó tuningolására és versenytaktikák.
Már csak alig pár óra, és a Totalcar öreg Volvója megtudja, ki lesz az új gazdája. Közben lezajlott a mustra is, most pedig már tényleg a célegyenesben vagyunk: szerda délután fél három az időpont, amit várunk.
A Polestar eddig is afféle félgyári autókat készített, de mostantól a Volvo veszi át az irányítást.
Mi sem hisszük el, hova jutott el a Volvo ára alig ötven óra alatt, pedig még hátra van közel öt nap a licitből. Vasfog szépen hasít a neten, s aki licitálna rá, hétfőn meg is nézheti nálunk.
Hadgyakorlaton mutatták be a gödöllőiek Volvóval közösen fejlesztett katonai buszát.
Melyik típusú dvd lejátszót ajánlod, ami a tetőbe építhető.
A svédek szerint ez a legbiztonságosabb módja a kisgyerekek utazásának – háttal a menetiránynak.
Nagy volt a várakozás, de a beltér csodáit leszámítva nem nyűgözött le az új Volvo. Műszakilag sikerült nekik autót csinálni Ford nélkül, de itt vége is az attrakciónak.
Erre a hétre terveztem, hogy áruba bocsátom, de úgy tűnik, Vasfog jól érzi magát nálam. Öreg Volvóm két, félreérthetetlen jellel kommunikálta – velem akar maradni.
Napokon át csak fényeztem. Aztán hagytam száradni egy csomót. Majd nekiálltam az egész, zagyva folttengert összepolírozni. A belem kiköptem, de most legalább nekem tetszik.
Bődületes zaj az utastérben különböző sebességeken felerősödve.
Sokszor teszteltük már, most inkább megnézzük, hogy fest egy sokat futott példány, amit négy ember pucolt egy álló napig, de nem eladásra. csak hogy lássuk, mennyit kopott.
A Volvo szerencséjére viszonylag korán derült fény a hibás kábelezésre, így a legtöbb autón megelőzhetik a bajt.
Négy hengerrel, úgy az igazi. Hangja nem sok van, de ez egy Volvo, nem hivalkodni való. Vagy, izé, várjunk...
Itt az újabb blama vagy a tesztelők nem voltak elég körültekintőek? Spontán teszten vérzett el egy XC60.
Már kezdtem azt hinni, hogy tök mindegy, mit teszek vele, mennyit ápolom vagy nyúzom, a Volvo mindent kibír. De nem, ez itt most Baross tér, nem megy tovább.
Száznegyvenért vett veteránkorú Volvónk megjárta Németország távoli vidékeit, de azóta sem pihen, sőt, rövidesen újabb nagy útra indul. Most egy kis elszámolás jön, fejben.
Kiszemeltjeim nem igazán népszerű modellek, így nem sok infóm van róluk. Melyik legyen? Egyik se?
Teszt: Volvo 7700 helyközi csuklós Mi lenne ebben az őrültség? Eleve nem nekem kell vezetni, ez már önmagában el kell hogy adja a helyközi autóbuszt.
Mi köze egy behajtó cégnek egy öreg Volvóhoz és miért lett crossover az Espace-ból?
Bizonyság arra, hogy pénz és jó ízlés nem jár kéz a kézben, egy 35 lóerős, dízel rekorder és a majdnem Panda-alapú pápamobil. Utóbbi használatban is volt!
Itt áll a céges parkolóban, azzal jöttem dolgozni. Ha jól számolom, három hét alatt belement bő 3500 kilométer. Akadt jujjuj is, de megoldottuk.
Aki azt hitte, hülyeség egy hétülésesből kidobni négy széket, nézze meg ezt közelebbről.
Nem készült belőle több, csak ez az egy. Ön mennyit adna egy ilyen Volvo kupéért?
Nem ezekért jöttünk Essenbe, de mindenképpen kell kapniuk egy szót, mert ilyen Volvót még a márka legnagyobb rajongói sem igen láttak. Én azt se tudtam, hogy létezik hasonló.
Az egész megérkezésünkről a Gyalog-galopp beszolgáltatandó öregembere jut eszembe: még élek, még élek, nagyon jól vagyok! Bumm. Csak itt a bumm elmaradt.
Senki nem hitte, ugye? Pedig a vénséges Volvo nagy kedvvel megkezdte háromezer kilométeres küldetését, és már Csehországban száguld.
Mindig mondom, kell egy kis izgalom, hogy az ember élvezni tudja egy utazás ízét. Nem akkora, hogy igazi baj legyen belőle, de valami, ami megfűszerezi a start perceit. Lett. Több is, mint kell.
Belenyúltunk a futóműbe. A villamosságba. Persze a motorba is. Szinte csak órák vannak hátra az németországi túráig a filléres batárral, vajon kibírja?
A Volvo bejelentette, hogy S90 néven érkezik az új csúcsmodelljük, amely a felső középkategóriában versenyez majd.
Volvo lett, 740-es, hát persze. Már egy héttel korábban is tudtam, hogy nem lehet más, ám a beszerzés nem ment kacskaringók nélkül. De most megvan, hasít!
A döntés már megszületett, de még kérdéses, hogy hol húzzák fel az új üzemet.
Az eddigi fejlesztési időt a felére csökkentenék a svédek. Képtelen ötlet lenne?
Az új, zöld buszok az 5-ös, a 7-es és a 9-es vonalon közlekednek március 1-től a hét minden napján.
Most tudtuk meg végre, milyen is az, ha a Volvót hagyják egyedül autót tervezni. Mit is mondjak – ez az XC90 valahogy nagyon más lett.
Ezzel a megoldással a sofőr beavatkozása nélkül tölthetnék újra a luxusmodellek üzemanyagtartályát.
Kérdés, hogy a váltó csavarjainál juthat-e ki ilyen mennyiségű olaj, feltételezve, hogy minden más tökéletes?
Már megint egy kredenc-Volvo, kit érdekel ez? Khm, csakhogy egy egy naggggyon fura kredenc, valamennyi közül talán a legfurább. És gyári, de mennyire!
A Volvómra nincs panasz, 400 ezer kilométer után is rendben van, de kéne valami újabb.
Orbán és Rogán is beszélt az autóhitelesek ügyéről, vége a Dakarnak, téli üzemre vált a Bubi, ma van az év legdepressziósabb napja.
Évi 25 ezret megyek, de benzines kell. Automata V70-eket néztem, mivel vigyázzak?
Ha nem tudta, mi hiányzott eddig az életéből, most megvilágosodhat, ahogy mi is: egy terepjáró-szedán öszvér.
Az előző tulaj nem tudta megmondani, hogy mikor cserélt utoljára olajat, így én ezt most meg szeretném tenni.
Annyit segítünk, hogy egy gyönyörű, 1966-os piros Volvo P1800S az. Egy amerikai nyugdíjasé, aki eléggé szeret autókázni.
A bukósisak nemcsak az ütéstől véd, hanem az autóval is kommunikál a bringások érdekében.
Hogyan kerülhetett a hetvenes évek elején Magyarországra egy teljesen új Volvo mindössze egy ezerkettes Zsiguli áráért? A dollárért vásárolt autónak különös története van.
Úgy látszik, mégsem lesz elég az egy szem kétliteres blokk mindenre, így a svédek egy második Drive-E motort is terveztek.
Most 2 liter olajat töltöttem bele és még mindig nincsen a maximumon az olajszint.
Ilyen egy valódi törésteszt a Volvónál, és a végén kiderül, hogy az XC90-esben nem kell meghalnia senkinek.
Mi van, ha történetesen egy svéd kamiongyártó főnöke vagy, muszáj néha reprezentálnod, de Mercit mégsem vehetsz? Az élet ezeket a kemény helyzeteket ritkán termeli ki, de azért van pár ember, akinek mégis ilyesmiken kell törnie a fejét.
Az S80 utódjának szánják, és úgy tűnik, nem is Svédországban gyártják majd.