Útjára indul a Volvo Cars „Új korszak kezdődik” márkakampánya Aviciivel

2015.05.11. 11:04 Módosítva: 2015.05.13. 17:30
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A Volvo Cars és Avicii új videoklipje ma este 20.50-től elérhető. A videoklip megtekintéséhez kattintson ide.

A svéd előadóművész és producer Avicii, valamint a Volvo Cars közötti kreatív együttműködés keretében az örökzöld sláger, a Feeling Good átdolgozásával indul útjára a Volvo Cars új márkakampánya. A Stockholmban és a dél-svédországi Österlenben felvett klip az Avicii számára személyes jelentőséggel bíró helyszíneket jár be, és arról mesél, hogy a több éves, kimerítő turné után hogyan frissül fel a művész. A klipben Avicii családtagjai és közeli barátai is megjelennek.

„Az elmúlt hat évben végtelennek tűnő turnésorozaton vettem részt; csak az elmúlt kilenc hónapban tartottam pihenőt. Évente mintegy 325 előadást tartottam, plusz az utazások. Ezt nem lehet így folytatni. A végén újra kellett értékelnem a helyzetemet, és változtatnom kellett az életvitelemen. Svédország fontos a számomra; innen, a családomtól és barátaimtól nyerem az erőmet és energiámat. A Volvo beszélt rá arra, hogy az újraértékelés és a megújulás folyamatát jelenítsük meg ebben a klipben. Úgy vélem, remekül sikerült a közös munka.” – mondta Avicii.

A 'Feeling Good' című dalt eredetileg a Volvo Cars javasolta a művésznek. A produkciót Avicii hangszerelte, az énekre Audra Mae-t kérte fel.

„Remek érzés ismét együtt dolgozni Audra Mae-vel. Erőteljes és érzelemdús a hangja, áthatják a népzenei hagyományok. Legutóbb a True című albumon dolgoztunk együtt, ahol az Addicted To You című számban talán első ízben kóstolt bele az elektronikus zenébe. Audra mélyből fakadó előadásmódja nyomán új életre kelt a klasszikus dal. Nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel.” – mondta Avicii.

A zenei klip, amelyben az új XC90 is megjelenik, újabb fontos lépés a Volvo Cars márkaátalakulási folyamatában, és jól érzékelteti azt a merőben új irányt, amelybe a svéd luxusautó-gyártó elmozdulni kíván.

„Rendkívüli örömünkre szolgált, hogy ebben a kampányban szorosan együtt dolgozhattunk Aviciivel, hiszen ő és a Volvo Cars hasonló folyamatokon megy keresztül. Egy új korszak vár ránk, ahogyan azt kampányunk elnevezése is tükrözi. Hosszú éveken át intenzív beruházásokat eszközöltünk, és tovább finomítottuk a márka arculatát. Ennek eredményeként egy vadonatúj Volvo Cars jött létre, amely gyorsabban, pontosabban reagál ügyfelei igényeire.” – mondta Alain Visser, a Volvo Car Group értékesítésért, marketingért és ügyfélkapcsolatokért felelős alelnöke.

-------------------------------

A Volvo Car Group 2014-ben

A 2014. pénzügyi évben a Volvo Car Group üzemi eredménye 2252 millió svéd korona volt (2013-ban: 1919 millió svéd korona). Az időszak árbevétele összesen 129.959 millió svéd koronát tett ki (2013-ban 122.245 millió svéd korona). A 2014. naptári évben a márka globális eladásai rekord értéket értek el; a 465.866 darab értékesített gépkocsi 8,9 százalékkal haladja meg a 2013-as év eredményét. A rekord magas értékesítési darabszám, illetve üzemi eredmény lehetővé tette a Volvo Car Group számára, hogy folytassa a globális átalakulási terv finanszírozását.

A Volvo Car Group céginformációk

A Volvo 1927-ben kezdte meg működését. Mára a Volvo Cars az egyik legismertebb és legelismertebb autó márka, amelyből 2014-ban a világ mintegy 100 országában 465.866 autót értékesítettek. A Volvo Cars 2010 óta a kínai Zhejiang Geely Holding (Geely Holding) tulajdonában áll. A cég 1999-ig a svéd Volvo Group tulajdona volt, majd az amerikai Ford Motor Company vásárolta meg. A Geely Holding 2010-ben szerezte meg a Volvo Cars-t.

2014 decemberében a Volvo Cars világszerte több mint 25.000 alkalmazottat foglalkoztatott. A Volvo Cars székhelye, a termékfejlesztés, a marketing és az adminisztratív funkciók döntően a svédországi Göteborgban működnek. A Volvo Cars kínai székhelye Sanghajban található. A cég fontosabb autógyártó üzemei Göteborgban (Svédország), Gentben (Belgium) és Csengduban (Kína) működnek; a motorokat Skövdében (Svédország) és Zhangjiakouban (Kína) gyártják. míg a karosszéria-elemeket Olofströmben (Svédország) állítják elő.

Sajtókapcsolat:

Sztárcsevity Andrea

Marketing igazgató

Volvo Autó Hungária Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.

tel.: 238 8118

mobil: 30 242 3727

asztarcs@volvocars.com

www.volvocars.hu

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.