Robert Fico szerint akkut hiány van szakképzett munkaerőből az országban.
Az európai gyárak alkatrészhiányban szenvednek.
Az ötlete annyira zseniális volt, mint amennyire egyszerű.
A 30 évnél idősebb Ikarusok még mindig a fővárosban porosodnak.
Az esetről felvétel is készült.
A járművekre még 10-14 napig lehet licitálni.
A Stellantis fejese szerint 2030-ra összeomolhat a villanyautó-piac, ha nem csökkennek a gyártási költségek. Megnéztük, túlzott-e.
Az a szinte észrevehetetlenül halk nyüszítés, amit gyorsításkor hallunk, nem is a villanymotorból jön, hanem a vállalat szelleméből, amiért a fogát húzzák.
A dízel halálára készülnek, és megtalálták azt az energiahordozót, amelyből egy tank elég 1000 kilométerre.
Nagyot lendítene a helyzeten.
Volvo helyett Ssangyong, egy állat Mini és egy szomorúan elhasznált Ford. Totalcar Híradó.
Ennél szemléletesebben aligha lehetne bemutatni, milyen fontos bekötni magunkat.
Ha nem lenne hatósági ár, már szerdán 600 forintért tankolnánk. De meddig maradhat a korlátozás?
Teszteltük az Egyesült Államok legnépszerűbb pickupját, a Renault oroszországi gyárai pedig leálltak. Totalcar Híradó.
A gumi a leállósávban landolt.
Alapkivitelű Kia villanyautó, gázturbinás Volvo, elképesztő régi-új Porsche 911 és Mazdákra káros rádióállomás a Totalcar Híradóban.
Kábítószergyanús anyaggal száguldozott egy srác Csepelen, az Alfa Romeo pedig végre bemutatta a Tonalét.
Lenyomja már végre valaki a Teslát? És miért látunk szépnek vagy csúnyának egy autót?
Egy túlzó Volvo, egy Alfa, ami minden szupersportautó őse és a barkács-Suzuki.
Sérülésmentesnek mondott autóval is lehet melléfogni, vezetni viszont nemcsak tilos, de nem is érdemes ittasan, jogsi nélkül.
2021. november 27., 00:01
A Volvo mindig is élen járt az innováció területén. Ezúttal nem egy formabontó műszaki újítással rukkoltak elő, hanem egy olyan új anyagot hoztak létre, ami reményeik szerint felválthatja a bőr szerepét, miközben a korábbi luxusminőségről sem kell lemondanunk.
2021. november 14., 18:11
A meglévő kettő kapacitása nem elégséges, ezért szükség van egy harmadik üzemre is.
2021. szeptember 15., 18:52
Csaknem egymillió forintnyi összeget vett át, amikor lebukott.
A Nagykereki Autópálya Közúti Határátkelőhelyen akadt fent a Volvo és sofőrje.
Kíváncsiak voltunk, mekkora az Index-olvasók átlagos karbonlábnyoma, hogy melyek azok a területek, ahol hajlamosak környezetbarát döntéseket hozni, és melyek azok, amelyekhez kevésbé állnak hozzá tudatosan.
A cikkben megmutatjuk, milyen eredmények születtek 38.000 válaszadó adatai alapján.
Változtatni nem egyszerű, de muszáj. Az első lépés megtétele érdekében létrehoztunk egy kalkulátort, hogy könnyedén felmérhessük, mekkora most az ökológiai lábnyomunk, és milyen területen tudnánk ezen csökkenteni, sőt, pár tényleg egyszerű ötlettel is segítünk belevágni a fenntarthatóbb életmódba. Olyan hétköznapi területek titkaira derülhet fény, mint a tudatos táplálkozás és vásárlás, a víz- és energiafelhasználás, a közlekedés, ruházkodás vagy épp a lakáshelyzet. Kezdjük!
A svéd autógyártó emellett kizárólag online értékesíti majd a járműveit.
Az ismert médiaszemélyiség Budapest belvárosában ütközött össze egy másik autóssal.
A 13 millió forint értékű Volvot Svédországban kötötték el.
A Volvo profitjából is nagyot harapott a koronavírus.
Kínában már beindultak a cég gyárai, Svédországban és Belgiumban hétfőn kapcsolják vissza a gépeket.
15 új busszal bővül a flotta.