Így lesz újra sérülésmentes csoda a rommá tört kocsikból, és elmerülünk az autóórák történetében

41484603 1c53790ac42eed2881741824d88f531c o másolat
2022.01.22. 05:45
Autóból roncsot, roncsból autót, abból meg jó nagy átverést - furcsa és szomorú körforgás ez, amelynek minden lépésére lesz példa a Totalcar Híradójában. Közben Volvo-alapokra épít közös autót a Renault és a Samsung, valamint törióra autós időmérőkkel.

Még mindig tipikus jelenség a használtpiacon, hogy egy roncsból helyreállított autót úgy adnak el, mintha csak egy apró sérülést vagy épp semmit sem javítottak volna rajta. Hogy történhet ez meg? Erre kerestük a választ:

Félmillió kilométer dicsőségére válik egy autónak. A Honda sportos VTEC motorjait nem véletlenül imádják annyian, de vajon az ereje is megmarad ennyi idő után?

Ittasan, jogsi nélkül vezetett az a férfi, akit potyautasai annyira megleptek, hogy fának hajtott Suzukijával. A részletekről itt írtunk:

Az autózás hajnalán még nem tudták, hogy végül órában vagy kilométerben lesz érdemes mérni. Azóta persze elképesztően nagyot fejlődött az autóórák technológiája, ennek a történetét tekintettük át:

A Renault a kínai Geely segítségével igyekszik megoldani távol-keleti problémáit. Most pedig az is kiderült, hogy – nem kis meglepetésre – a Volvo adja az alapokat a Renault–Samsung közös autókhoz:

Egyre több nagyváros van, ahol az aksis buszok okozta nehézségek miatt inkább trolivonalakat építenének, a trolibuszoknak ugyanis nem jelent különösebb problémát sem a hatótáv, sem az időjárás kérdése. Ezt a reneszánszt próbálja meglovagolni a Škoda:

(Borítókép: Autórevizor / Totalcar)

A Meta továbbra is korlátozza az Index Facebook elérését, így hiába követ minket, híreink nem követik Önt. Facebook-videón mutatjuk, mi lehet ennek az egyik ellenszere, de ha első kézből akar értesülni a legfontosabb hírekről, töltse le az applikációnkat az App Store-ból vagy a Google Playből, illetve kövesse Twitter-csatornánkat!



  • Eladnék
  • Hírek