Tisztességesen kivárod a dugót, néhányan viszont a KRESZ-re és a morálra fittyet hányva húznak el melletted.
Íme, néhány trükk, hogy jól működjön, és ne kelljen rákölteni a gatyádat.
Szinte már szerencsés az, aki csak az áremelkedéssel szembesül, nem a készlethiánnyal.
Diagnosztika, átvizsgálás, próbakör – ez jár az ügyfélnek, de magát nem kényezteti ilyesmivel.
Júliustól változik az európai uniós szabályozás, e nélkül a kilenc extra nélkül nem lehet új autót eladni.
Oda jutottunk, hogy már nemcsak venni, hanem hirdetni is kockázatos, az eladót is átverhetik.
Megkerültük az országot egy elektromos autóval, és egyáltalán nem volt fájdalmas.
Annyian abbahagyták a taxizást, hogy már olykor alig lehetett fuvart hívni. Ez a megoldás?
Májusig annyian haltak meg a vasúti átjárókban, mint 2021-ben összesen.
Vannak használt autók, amelyeknél egy dologra kell odafigyelni: ne vedd meg.
Ha örök életet nem is remélhetünk, néhány praktikával tehetünk a tartósságért.
És van is vagy negyvenéves. Mégis olyan élmény vezetni, mint kevés másikat.
Hiába jók a 15 éves autók, ha egy kéttonnás behemóttal találkoznak, semmi esélyük.
Elmondjuk, mire figyelj, hogy elkerüld a bajt, ha a tengerentúlról származó autót vennél. Totalcar Híradó.
Az ezredforduló után annyi újdonságot mutattak, mint előtte ötven évig összesen.
Amúgy is padlón van az iparág, de mintha még ott is rugdosnák.
Mindent feladtak az egyediség érdekében, a végeredmény pedig a jó ízlés elleni merénylet.
Mindezt a kamera előtt. A Mercedes és az Audi is mutatott egy-egy nagy újdonságot, mi meg megtanítunk vezetni.
Műszaki megoldásai révén lett igazi legenda az olasz sportkocsigyár.
Valuta és arany is volt a Renault-ban, de amíg a tulaj fizetett, megszabadították tőle.
A Skoda még tartja a frontot, a legvagányabb Volkswagen kombi árából pesti garzont is vehetnénk.
Lánctalpas kétéltűek, tengeralattjáró és luxusterepjárók teszik elviselhetőbbé az életet, de van, hogy így is menekülni kell.
A károgóknak lett igazuk, a tapasztalatok azt mutatják, az etanol nem is olyan zöld.
Ha személyautó vonattal ütközik, akkor borítékolható a súlyos kimenetel.
A csehek csúcsmodellje lett az Enyaq iV Coupé, de lehet, hogy hamarosan visszafogják a márkát.
A Testarossa úgy csodálatos, ahogy van, de nem csak autóként, popkulturális ikonként is.
Ha olcsó autó találkozik drágával, valaki keservesen sírni fog.
Ilyen egy valódi, jó értelemben vett olcsó autó. Minden más csak rongyrázás.
Sőt, ukrán hírszerzői források szerint több mint száz harcjármű működésképtelen lett.
A korai Land Rover nem jó, de annál több élményt ad. A Ferrarihoz meg dukál egy stílusos óra is.
Ráadásul nem is a legjobb hírű kivitel. De vajon mennyi van még hátra neki?
Apróságokon múlhat, hogy a jó autót végül más viszi haza helyetted.
Ennél szemléletesebben aligha lehetne bemutatni, milyen fontos bekötni magunkat.
A klímaváltozás miatt kénytelenek vagyunk a belső égésű motoros autók helyett élhetőbb alternatíva után nézni. De tényleg ezek azok?
A kulcs nélküli nyitás és indítás ugyan kényelmes, de csak megkönnyíti a tolvajok dolgát. Vannak viszont csaknem lophatatlan autók, mutatjuk, melyek.
Ha nem lenne hatósági ár, már szerdán 600 forintért tankolnánk. De meddig maradhat a korlátozás?
Egyelőre feltételesen bólintottak rá Elon Musk üzemére, de mutatunk egy Maseratit, amit viszont feltétlenül hazavinnénk.
Nem csak a vásárlókon múlik. Leleplezünk egy újabb átverést, és mutatjuk a BMW-t, amire nem nézel vissza a parkolóban.
Az orosz és az ukrán hadsereg fegyverzete nagyon hasonló. Mindkettő eredete a szovjet időkre nyúlik vissza.
Először lett a cím dél-koreai autóé.
Talán észre se vennénk, ha a fehér-szürke-fekete szentháromságon kívül nem árulnának mást.
Nem bírt a 450 lóerővel. Az eladó fenyeget, ha nem veszed meg az autóját, a teherhajón viszont kialudt a tűz.
Itt az akár hétüléses, kedvesen bakancs formájú Mercedes EQB. De hol vannak a honvédségi katalizátorok?
Lelepleztünk egy átverős autóhirdetést, fény derült a kitűnő állapotúnak hirdetett Opel sötét titkára.
Az új elektromos Renault nem abban a legjobb, amiben ígérték, az olcsó családi Peugeot pedig akár be is jöhet.
Elmondjuk, hogyan ne csinálj hülyét magadból, ha használt autót veszel, és mutatunk egy jó erős Audit.
Nem várhatunk hibátlant, de az életveszélyes hulladékot kerülni kell.
Kábítószergyanús anyaggal száguldozott egy srác Csepelen, az Alfa Romeo pedig végre bemutatta a Tonalét.
Nem tetszenek a megtévesztő fogyasztási adatok. Nekünk viszont nagyon is tetszik az új Toyota Supra, és van itt még V8-as Mercedes is.
Lenyomja már végre valaki a Teslát? És miért látunk szépnek vagy csúnyának egy autót?
Vezettük a hibrid Vitarát, mutatunk egy 15 milliós Ladát és egy elképesztő mázlival megúszott balesetet.
Nem volt jó ötlet a neten kérkedni a Bugatti végsebességével, jöhetnek a villanytankok, és átalakult a Daimler.
Ugyanoda visz a böszme BMW, mint a filléres Ford, csak az élmény más.
A Škoda és a Hyundai is ringbe szállt a Teslával szemben, egy orosz srác pedig hatalmas rekordot állított fel Ladájával.
Jön az új Alfa Romeo, egy őrült fickó pedig elképesztő hidegvérrel manőverezik a szakadék szélén.
Egy túlzó Volvo, egy Alfa, ami minden szupersportautó őse és a barkács-Suzuki.
Sérülésmentesnek mondott autóval is lehet melléfogni, vezetni viszont nemcsak tilos, de nem is érdemes ittasan, jogsi nélkül.
Bár a német autópályákon sok helyen nincs limit, a veszélyeztetés ott sem fér bele. De idehaza sem ritka, hogy valaki túltolja.
Igazságos, ha a szegények ugyanannyi büntetést fizetnek, mint a gazdagok? És mennyire gazdag az, aki 900 milliós Ferrarit rombol le?
A legtöbb gyártó minden erejével a villanyosításra koncentrál, de valaki mindig szembemegy a trenddel.