Siófoki Bundesliga
Láttunk már durván lelakott német luxusautókat, de néha egy-egy fapados alapmodell is borítja a papírformát, és gyakorlatilag időkapszulaként vészelnek át két évtizedet.
Láttunk már durván lelakott német luxusautókat, de néha egy-egy fapados alapmodell is borítja a papírformát, és gyakorlatilag időkapszulaként vészelnek át két évtizedet.
Ennek az autónak így, ahogy van, műemléki védelem járna.
OT rendszámosítanám, de nincs semmi papírja. Van erre bármi megoldás?
A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok Éjszakája rendezvénysorozatból, és a Hungexpóval karöltve létrehozunk egy veterános/youngtimeres szekciót – hol másutt, mint a vásár területén, a passzázsban.
A terv egyszerű: ötven különféle, érdekes autót kiállítunk, hogy a közönség jól szórakozzon.
Csak egy púpos Wartburg, maradt belőle jó sok, szeretjük, mert szép, de nem őrületes ritkaság. Ám ezt a példányt a tulajdonosi mánia azzá tette.
Az amerikai veteránt le is csukták az akció miatt, de az ügyészség ejtette a vádakat.
Az Oldtimer Premier mérete nagyjából megduplázódott a tavalyihoz képest, ezt már sejtettük a regisztrációk száma alapján, de más ezt élőben megtapasztalni.
...ha szétdriftelted az agyad a Faluvégi Faroláson, ha zsong a fejed az Oldtimer Premier megszámlálhatatlan mennyiségű, zagyva, régi autójától ...
A Kia Sorento kamerarendszere négy kamerából áll: egy az első embléma alatt, egy a rendszám fölött, kettő pedig a tükrök alján.
A Polo Storico munkatársai mindenben igyekeznek segíteni a klasszikus Lambók tulajdonosainak.
Eredeti állapotban megőrzött, veteránkorú Trabant 601-est nehéz találni, pláne nem egy olyan ritka változatot, mint ez itt.
A faros Ikarus mindenkinek távolsági Volán-járatként van meg, hiszen ezek a buszok városi használatra alkalmatlanok voltak. Ám ennek az állításnak csak a fele igaz.
Ránézésre csak egy motorizált bicikli, valójában viszont kora egyik legdurvább gépe talált új gazdára.
Lehet azon vitázni, hogy korszakalkotó jármű volt-e a Zastava 1100 Confort a maga idejében, de az biztos, hogy ezt a példányt imádja valaki.
Richard Ramsey em bírta tovább a kettős életet, és idős kora ellenére vállalta a fájdalmas műtéteket.
A 3D nyomtatóval készült motor úgy néz ki, mint egy motor alakú medúza, vagy egy halott CB500 szelleme.
A kémkedésért elítélt egykori tengerészgyalogos azt kéri Obamától, hogy ne feledkezzen meg róla.
Hogyan kerülhetett a hetvenes évek elején Magyarországra egy teljesen új Volvo mindössze egy ezerkettes Zsiguli áráért? A dollárért vásárolt autónak különös története van.
Kevesebb mint kétezer készült belőle, ezek közül az egyik most eladó. Persze méregdrágán.
Sok egyéb mellett azért jó totalcaros újságírónak lenni, mert az ember postaládájában olykor egészen képtelen levelek landolnak, s jó részük mögött valódi sztorik húzódnak.
Itt van például egy vasárnapi üzenet a „valaki mentse meg” tárggyal, amit Hanusz Ákostól kaptam.
Egyik este, a tizenhatodik kerület egyik forgalmas főútján kocsikáztam hazafelé, amikor furcsa fényt láttam villódzni előttem.
Ez volt az elmúlt ötven év legnagyobb Fiatja, abból is ráadásul a ritkábbik kivitel, a kupé. Ne sóhajtozzanak, olvassanak.
Ő egy 91 éves veterán, akit a színész végül meghívott új filmjének premierjére.
Az M24 24-es Volga kora és gyártott mennyisége jóval nagyobb hazai állományt indokolna. A kevés túlélő közül egy igen eredeti állapotút látunk, érdekes színben.
Látszik rajta az elmúlt ötven év, de nem is akarja letagadni. A kalandos életű hippibusz Moszkvából került Magyarországra.
Az ezerhatos motor kevés volt, jött a helyére egy kétliteres, Robur turbinával. Ez sem vált be, ezért Angliába vitték a buszt, hogy Subaru motort építsenek be. Végül Porsche lett belőle.