Német macskaféle remegő térdekkel
Motorféknél 2500 alatt nagyon rángat, ha elveszem a gázt.
Motorféknél 2500 alatt nagyon rángat, ha elveszem a gázt.
A Ford most éppen azt igyekszik bemutatni, hogy az SVT Raptor természetes közege a sivatag.
Hogyan tudom megállapítani a felni méretét, az be van-e ütve valahová?
Alumínium karosszériával és beépített fegyverszekrénnyel érkezik az új Super Duty.
Idén újabb rekord dől meg, de nem kell félni, mert a magyar vásárlók tanulnak a korábbi hibáikból. Már nemcsak öreg és olcsó 3-as BMW-t vesznek.
A Ford már hónapokkal ezelőtt megmutatta a Focus sportváltozatát, de egy apróságot elfelejtettek közölni. Most pótolták.
Egy ötgyerekes családé volt, de csak az övék, tehát ez egy 460 ezer kilométeres, első tulajos autó volt, a vásárláskor 460 ezer kilométerrel.
Előzetes kérelmet kell leadni, amelyet aztán egyedi szempontok alapján bírálnak el.
Majdnem tíz százalékkal nőttek az eladásaik, leginkább a drágább autóikat veszik.
Pedig csak egyenesen kellett volna menni? Na, azért nem olyan egyszerű ez.
Ami kimaradt: a tuti a harmadik napon, amikor majdnem jól bevásároltunk.
A republikánus elnökjelölt a Ford tervezett gyárépítéseit is belekeverte a kampányba. Kellemetlen.
Szeretném kiiktatni, mert a kormány tekerése közben bárhol érintem meg a kormányt, a duda folyamatosan szól
A brit Ford első emberének előre fáj, hogy kevés jut nekik az új csúcsmodellből. A bírt vevőknek így marad a trükközés.
Mivel megvan a régi autó téli gumija, így azt szeretném használni.
A Ford és a BraunAbility összefogott, az eredmény pedig a kerekesszékeseknek is kedvez.
A kereskedéstől alig több mint egy kilométerre csattantak bele hátulról a Mazda roadsterébe.
Irgalmatlan szóviccek jutottak először eszünkbe, mikor címet kerestünk mai cikkünkhöz. Jó ST-t! ST már nagyot és hasonlók. Pedig ezek a kis gyöszök nem viccesek, sőt! Sok erős autónál többet adnak, fillérekért.
Cseréljem ki a szűrőket, vagy más baja lehet?
A Figo Aspire alig négy méteres családi szedán nagy csomagtartóval és egyszerű technikával.
Egyelőre egy szabadalmi kérelmet nyújtottak be, de a megoldás nem látszik nehezen megvalósíthatónak.
Van benne Ford és Chevrolet is, mégsem ezért figyelnek fel rá.
Kerítésnek csapódott egy Ford Debrecenben, egy fát is kidöntöttek, a sofőr és 16 éves fia kirepült. Versenyezhettek egy Volkswagennel.
A Ford elsőként kínál karbonszálas keréktárcsákat alapáron – persze egyik legdrágább autójához.
Mk1 Ford Mondeora elférne a 17 et37 7j felni 225/45rz gumival?
Egyik pillanatról a másikra az addig hiba mentesen üzemelő autó kb. 1 órás állás után nem indult el.
Egyik napról a másikra kezdte. Cseréltem már gyertyákat, kábeleket, rotort.
A 2006-os Fiestámban egy gyári 6000CD fejegység van
Vagyis hát majdnem. A Hondát mindenesetre túllicitálták.
Csak hogy teljesen összezavarodjunk, megérkezett a Transit család legkisebb tagja.
Lett egy lassú defekektem, ekkor jutott eszembe, hogy a megmaradt két darab jó állapotú Ceatot elhasználhatnám valamelyik tengelyen.
Hosszabb autópályás tempó után a kuplungot kinyomva a motor egyszerűen leáll.
A GT sportkocsival próbálkoznak ott, ahol annak idején mindent learattak.
Egyelőre hatféle típust lehet megvásárolni, darabját alig 1400 forintért.
Nem kizárt, hogy van nagyobb, de nem sok: majdnem tíz méter hosszú a szuper-SUV, és most eladó.
Groteszkül hangzik a Ford ötlete, de végül is nem lehetetlen, hogy működik.
A Sabertooth APC amerikai műszaki alapokra épül, de kínai tömegeket oszlathatnak belőle.
Túl van az autó a 300 ezer kilométeren. Esetleg javasol egy sűrűbb olajra váltást?
Szeretnék antennát, de bontóban képtelenség találni
A Mondeo egy rendes férfiember, ugyanúgy férfi, ahogy a Fiesta is, csak már nem pároztatják őket a Mazda-testvérmodellekkel.
Amerikai bóvli? Egy dollár/gallonos benzinárhoz igazított fogyasztás? Nagy a zaj, nagy a füst, de leesik a kanyarból? Övezte már sok rosszindulat ezt az autóikont, most eljött a feloldozás ideje.
Amikor egy méregdrága sportkocsikkal történik valami, mindig van a közelben egy szemfüles fotós.
Úgy tűnik, a kis dízelmotorok következő generációját is közösen használja majd a két gyártó.
Az új S-Maxot tényleg az adja el, hogy a sebességkorlátokat úgy tartja be, mint semmi más? És mit tud a friss C-Max?
A Fiesta, Fusion és Lincoln MKZ típusoknál könnyen kioldhat az ajtók zára.
Nem gondoltuk volna, hogy a Ford ekkora autóból is globális modellt csinál. Úgy tűnik, tévedtünk.
A Ford beváltja, amit ígért: elkészült a luxuskivitelű Vignale sorozat első tagja, a Mondeo alapjain.
Lecseréltem az olajat Ford szabványnak megfelelőre, a lámpa továbbra is jelez
Ezúttal a Ford licitálná túl a konkurenciát, bár nagy kérdés, hogy szükség van-e ennyi sebességi fokozatra.
Hétszáz lóerő egy utcai sportkocsinak sem kevés, de terepen is jókat lehet vele mókázni.
Hasonlóképp változott meg az egyterű, mint a Mondeo: a sok apró átalakítás alig érintette az autó karakterét.
A Ford úgy döntött, még egyszer megpróbál életet lehelni a Lincoln márkába – ezúttal egy hatalmas, európai stílusú luxusautóval próbálkoznak.
Nem mindig jó ötlet levágni az utat: a sofőr rosszul mérte fel a magasságot, nagy baj lett belőle.
Milliárdokért fejlesztett hipermodern űrhajóból lett lepattant melós kocsi. Minden a Sierráról, amit nem tudtál, és nem is akartál.
Nem akartam elhinni, hogy 182 lóerős. Elkurvultam vagy kamuzik a Ford?
Tisztában vagyok vele, hogy a fórumokra főleg azok írnak, akiknek problémájuk van, de elbizonytalanítottak az olvasottak.
A Mustang legelső generációja máig nagyon népszerű Északi-Amerikában, talán ezért is készítik most el a korhű, de korszerű klónját.
Az olaszok talán társulnának, de egyelőre nem tudják, kivel. A General Motors is képben van.
Jelenleg jól húz, jól megy, rendszeresen karban van tartva, motor felújítást kellene csinálni?