Akár még az MSZP is nyerhet
2010.01.15. 08:36 - Mintapolgár
Bolgár György legszebb álmaiban valószínűleg az egész ország egy böhöm nagy XIII. kerület. Az elmúlt évek választásain ebben a városrészben az MSZP és az SZDSZ az országos, de még a számukra rendre kedvezőbb fővárosi átlagot is jócskán meghaladó eredményt ért el. És míg a vörös Csepel akár be is barnulhat tavasszal, addig a Váci út, az bizony felel rendületlenül.
Nem kell ahhoz rettentő politikusi-közírói éleslátás, sem boszorkányos jóstehetség, hogy megsaccoljuk: a tavaszi parlamenti választásokon a 176 egyéni képviselői mandátumból 155-160 képviselői helyet simán megszerez a Fidesz. Ezekben a választókerületekben, köztük akár egész megyékben a választás várhatóan legfeljebb annyiban lesz izgalmas, hogy mennyivel szorongatja meg a második helyezett a győztes fideszest, hogy ki lesz ez a második, a szoci vagy jobbikos, és hogy mire lesz jó a pacalpörkölt és a tejszínhab párosítását idéző MDF–SZDSZ-páros.
Összesen tehát lesz 15-20 olyan választókerület az országban, ahol nem fullad dögunalomba a kampány, ahol esélyes lehet a szoci jelölt a mandátumra, és így érdemi versenyre számíthatunk (lehet, hogy idővel ez a szám 30-ra is felkúszhat, de sokkal több aligha lesz). Nem akarok én most törökgáborkodni, hogy végigsoroljam ezt a 15, 20 vagy éppen 30 helyet Battonyától Dunaújvárosig, de abban biztos vagyok, hogy a három angyalföldi, pontosabban, és némi leegyszerűsítéssel: az angyalföldi (20. számú), a vizafogói (19. számú) és az újlipótvárosi (7. számú) választókerület köztük lesz. Hogy egészen pontosak legyünk, Újlipótváros nem egy választókerület: a déli része a Szent István körút túloldalán lévő ötödik kerületi Lipótvárossal együtt küld a parlamentbe egy képviselőt, az északi pedig Vizafogóval ad közösen egy mandátumot (a harmadik választókerület a Róbert Károly körúttól északra lévő, főként angyalföldi rész).
Emlékeznek a 2008-as vizitdíjas, tandíjas, kórházi napidíjas, "mi jön március 9-e után – hát március 10-és" népszavazásra? Tudják, arra, ami a Fidesz által támogatott igenek 82-84 százalékos győzelmével zárult? A XIII. kerületben csak 65-68 százalékot kaptak az igenek – ez volt a legalacsonyabb arány, a budapesti átlag egyébként 73-76 százalék körül alakult –, és az országban csak itt voltak olyan szavazókörök, összesen három, ahol a nemek száma meghaladta az igenekét.
És miközben az országban sok helyen a szoci szavazók a tavalyi EP-választásra tömegesen átpártoltak a Jobbikhoz, az angyalföldi melósok és az újlipóti polgárok alig tántorodtak el. Bár itt is nyert a Fidesz, a nem egészen 39 százalékos eredménye messze a leggyengébb volt az egész országban (az átlag, mint emlékezhetünk, meghaladta az 56 százalékot), míg az MSZP a hajszál híján 30 százalékkal majdnem kétszer olyan jó eredményt ért el, mint az országos átlag (17 százalék). Az SZDSZ ugyan kikapott a Jobbiktól (11:6 százalékos arányban), ám a liberálisok ennél jobb eredményt csak a II. és az V. kerületben értek el, míg a Jobbik csak négy kerületben szerepelt ennél gyengébben.
A 2006-os és a korábbi parlamenti választások eredményeit nem is részletezném, elég legyen néhány adat. 1994 óta mindhárom választókerületben MSZP-sek nyertek (illetve a lipótvárosival közösben az MSZP-s jelölt visszaléptetésével támogatott SZDSZ-es Pető Iván volt a befutó az utolsó két választáson). Az angyalföldi városrészben, a 20-as választókerületben ifj. Marosán György volt az utolsó vesztes szoci jelölt, Tóth József polgármester 2002-ben és 2006-ban is már az első fordulóban megszerezte az egyéni képviselői helyet. A baloldali-liberális erők nemcsak a választásokon kapták össze erőiket, elég talán csak az elmúlt tíz év díszpolgárainak névsorából idézni néhányat: Farkasházy Tivadar, Kern András, Schweitzer József, Horn Gyula, Fenyő Miklós, Petschnig Mária Zita és Gálvölgyi János is szerepel a névsorban.
Szóval a XIII. kerület a fővárosban, de az egész országban is a szocialisták egyik utolsó erőssége, egy olyan városrész, amit a Fidesz és a polgári-nemzeti-néppárti eszmevilág eddig nemigen tudott meghódítani (igaz, talán nem is nagyon akart, nagy nevek a 19-es és a 20-as választókerületben az egy szem Kosztolányi Dénest leszámítva nem indultak itt a mandátumért). Kérdés, hogy most, amikor a párt országos támogatottsága messze magasabb a korábbi választási évekénél, mit tud elérni egy olyan választókerületben – a Mintapolgár által kiszemelt angyalföldi, 20-as számúban –, ahol a szocialisták az országos átlagot jócskán meghaladó eredményeket érnek el.
És azért, mert a Mintapolgár történetesen ebben a választókerületben él.






Kommentek
2010.01.15 20:51:32Alkoholista Blogger
Ne félj. Nekik kevés a mi pár ezer forintunk. Az MSZP milliárdokat nyúl le, Téged szarba sem néznek a szocik a közszolgai 100-200 ezres fizetéseddel.
2010.01.15 20:52:57Alkoholista Blogger
őrület, bocsi...
2010.01.15 20:54:55Alkoholista Blogger
Weisz már megint tudni véli, hogy ki vagyok...
Hát megmondom, már teljesen ki vagyok...
Elárulom, Weisz!
Orbán Viktor vagyok.
2010.01.15 20:55:57kozszolga79
Nem vagyok alkoholista, nem is iszok.
2010.01.15 20:57:20Alkoholista Blogger
Na látom rendkívüli elnökségit tartanak a szocik, megyek én is lassan
2010.01.15 20:58:09rigó78
Alkoholista bloggerkém ugye te sem vagy rasszista és a másságot sem gyűlölöd min addig amíg nem kötelező de azért mint ha ti áltatok volna össze sebtiben iziben a Merkel Dáviddal egy sajtótájékoztató kapcsán na akkor jó volt a Dávid most meg fekete seg....gű. Na ilyen a ti életfelfogásotok
2010.01.15 20:58:11pandacsökiboborján
Erdős hát én is voltam katonatiszt, de ezek szerint nem vagyunk egyformák. Szerintem akik szándékosan tönkretesznek egy országot( történelmi csoda, hogy kétszer is megtehették) azokkal nem igen kell tárgyalni. A legjobb,ami történhet velük, hogy kiközösítjük őket és nem törődünk velük. Ma Magyarország a levesben sincs és nem Orbán meg ki tudja ki miatt, hanem az MSZP miatt.
2010.01.15 20:58:12Komponista
Kedves Susztera Hölgy/Úr!
Ön nincs birtokában az ítélet alkotáshoz szükséges minimális tárgyilagosságnak sem. Segítek. Lamperth Mónika, Szekeres Imre, Hagyó Miklós, Demszky Gábor,... és még sokan mások méltatlanná váltak a bizalomra. El kell tűnniük a politika porondjáról. Tóth József mindvégig bizonyította, hogy méltó a bizalomra. Nem kívánom vezető helyzetbe hozni Kövér Lászlót, az MSZMP volt munkatársát, Orbán Viktort, a közpénzekből vagyonosodott frissen végzett egyetemi hallgatót, Deutsch Für nélküli Casanova Tamást ... és társaikat - mert nem alkottak semmit. Érti ezt Ön?
2010.01.15 20:58:17susztera
Rigó az 56-os ellenállok valóban ellenálltak, így igen sokan halltak meg közülök orosz lánctalpak alatt, de ezt félretéve én nem igen látom-hallom, hogy különösebb megbecsülést, elismerést kapnának az 56-ok, ezzel szemben a szocialista rémidőszakban elég volt partizánnak vallani magad, persze némi balos háttérrel, és már kaptad is a juttatásokat.
Sebaj Rigő, már csak két hónap és mennek a haverok a levesbe, illetve sokakanak meg levest vihetnek oda, ahová megy...
2010.01.15 21:00:51Alkoholista Blogger
Aztán meg leülünk a számítógép elé bebaszva, és elküldünk mindenkit a picsába.
A sólyommal kezdjük...
2010.01.15 21:01:19kozszolga79
Jó éjszakát emberek,
jó éjszakát MSZP.
2010.01.15 21:03:01susztera
Komponista nem kell, hogy bárkit helyzetbe hozzál, mert Te, Ti már nem vagytok aban a helyzetben, hpgy brkit helyzetbe hozzatok, a baloldal eljátszotta a bizalmat az SZDSZ-el karöltve, az ország leírt benneteket jogosam, beleértve Tóth Jóskát is, aki (már sokadszorra írom le, talán egyszer majd meg is érted) mindent megszavazott, amit az általad méltatlanná vált társaik beterjesztettek...
mellesleg, ha ennyire tudjátok, hogy demszky, gyurcsány, hagyó (szándékosan kis betűvel) és társaik méltatlanok a posztjukra és tönkre tették az országot, akkor miért nem váltottátok le őket belülről. A hallgatás nem erény, max elvtársi kötelesség...
2010.01.15 21:04:26rigó78
Fiúk elfáradtatok ne hagyjatok itt mert még én is lemegyek a MOL kúthoz és elküldök mindenkit a Balzac u i irodába vagy a Gömb u-i irodába krumliért meg kolbászért
2010.01.15 21:06:58Gyurma73
nem % csak töredék
Balogh Bódog
2010.01.15 21:08:38Komponista
Kedves Alkoholista Közszolga!
Nem kell berottyantani: igazából nem szeretnék valami szeparéban találkozni Önnel. Az Ön kilétét elárulja a site motorja: csak úgy lehet egy perc eltéréssel blogolni, ha ugyanarról a gépről érkezik a szöveg.
Úgy hogy szorítsa össze a szimmeringet: kiléte immár egyszerűen megállapítható.
Hogy lehetett ilyen ostoba..? Kellemes hétvégét kívánok Önnek. Weisz Endre
2010.01.15 21:09:32rigó78
SUSZTERA a jobb oldal képviselői semmit sem szavaztak szavazhattak mert bent sem voltak a Parlamentben mikor szavazni kellett. De azért a tiszteletdíjukat felvették.
Alkoholista Bloggerkém azért meg sem említetted hogy Erdős testvérrel ellentétben te melyik országban védted a hazádat????????
2010.01.15 21:13:02susztera
Rigó78
Csak emlékeztetlek van aki még a börtönben ülve is felveszi a munkabérét, és egyéb juttatásait, pedig onnan aztán végképp nem szavaz meg semmit, max az esti zokni mosást a cellatársaknak...
Írjam kiről beszélek és melyik párt lelkes katonája, vagy magadtól is kitalálod...
2010.01.15 21:15:58Komponista
Minden kedves kommentelőnek nyugodalmas jóéjszakát kívánok! Weisz Endre XIII. kerületi lakos
2010.01.15 21:17:51rigó78
Suzstera tesókám a volt szolnoki polgi sem makulátlan a FITYESZNEK is van pár feketesegg....űje. Ezt gondolom ugyan úgy tudod mint mások.
2010.01.15 21:22:05by2010
Sokfajta vélemény. Összegzés. A XIII. ker. elhelyezkedésénél fogva nagyon szerencsés. A városok folyásiránnyal felfelé fejlődnek ez az infrastruktúra itt most nagyon beérett: közlekedés stb. az elmúlt években itt épült a legtöbb irodaház mert itt volt hozzá jó telek, megközelíthetőség stb. EZ MIND A KERÜLET ADOTTSÁGA NEM EGY VEZETŐ ÉRDEME! Ha könnyű a Béke térről apparátussal nagyfiúnak lenni. Akárki lehetne ott ez nem az ideológiai párt érdeme nem egy személyé. Tóth József egy szabolcsi falu polgármestereként lehet eladósodna, fizetésképtelenné válna ( ilyesfélét csinált itt is csak nagyba nem olyan feltűnő ) Szegény kerületi lakótársaim tudják angyalföld sok helynél szerencsésebb, az emberek tudat alatt is érzik a bajt rettegnek félnek a szegénységtől, talán úgy gondoljuk ha nem veszünk róla tudomást nincs baj és azt mondjuk így jó. De lelkünk mélyén érezzük a hajó süllyed.
2010.01.15 21:22:55rigó78
Jó éjszakát jó hétvégét ha kell viszek nektek pár kiló krumplit a Balzac u i irodába vagy a Gömb u.i irodába most nem tudtam meg, hogy ki kicsoda irodabeosztást tekintve rosszul fogok aludni
2010.01.15 21:25:53susztera
Rigó78
sajnos Te más miatt fogsz rosszul aludni, mert még az álmodból sem törölheted ki, hogy közeleg az elszámoltatás...de azért jó éjszakát !
2010.01.15 21:31:36rigó78
suszterám én jól alszom mert nem vagyok te én nem vagyok "politikus" én csak ismerem és szeretem angyalföldet ujlipótvárost vizafogót a bikarétet a lőportárt egyszóval a 13. kerületet.
Veled ellentétben én neked is és a ti fajtátoknak is azt kivánom aludjatok jól és merjetek álmodni szépeket is és ne csak az akasztófa járjon az eszetekbe mert ilyen világ már egyszer volt M.O.n és mi lett belőle
2010.01.15 21:36:42susztera
az aksztófa és az elszámoltatás nem ugyanaz, de hát balosokra mindig is jellemző volt a riogatás...
mellesleg én sem vagyok politikus, még csak párt tag sem voltam soha, de vak sem vagyok, és balos pártfegyelem sem kötelez...
Egyébként nem Tóth Jóska a legrosszabb fajat balról, de ettől még beállt a sorba és bólogat rendesen, hogy a pénzért, a hatalomért, vagyos balos elvakultságból, ez már legyen az ő baja...
2010.01.15 21:41:25susztera
Rigóü mellesleg vannak még páran, akik szeretik angyalföldet, csak éppen angyalföld nem egyenlő Tóth Józseffel...
Ezt sem illene elfelejteni, de még két hónap is kiderül kinek volt igaza angyalföld és Tóth József ügyben...
2010.01.15 21:50:19bea71
Általam nem Tisztelt jobbos írkálók.
Először is lenne egy kérdésem.
Melyikőtök lakik itt a kerületben ?
by2010 írja --> " EZ MIND A KERÜLET ADOTTSÁGA NEM EGY VEZETŐ ÉRDEME! Ha könnyű a Béke térről apparátussal nagyfiúnak lenni. Akárki lehetne ott ez nem az ideológiai párt érdeme nem egy személyé. Tóth József egy szabolcsi falu polgármestereként lehet eladósodna, fizetésképtelenné válna ( ilyesfélét csinált itt is csak nagyba nem olyan feltűnő )"
Tudod, milyen volt a kerület 1994 előtt ? Pedig akkor is ugyan azon a helyen volt , mint most.
CSAK!
Nem Dr. Tóth József volt a Polgármester, és nem voltak hozzá értő munkatársak, önkormányzati képviselők, és olyan O.Képviselő munkatársa, mint Szanyi Tibor.
Nem Tisztelt jobbos írkálók.
Ti tudjátok mekkora az adósága a XIII kernek ?
0 ft.
A megtakarítása, vagyona ?
2,6 milliárd forint!
Ha valaki tud mondani az országban még egy ilyen önkormányzatot, kiharcolom neki a Nobel díjat!
Rengeteg eredménye van még a kerületnek, aki itt lakik a napokban kapott egy igényes "füzetet" amiben leírták a megvalósult fejlesztéseket, és a szinvonalas szolgáltatásokat.
Tádjátok, jobbos írkálok, hogy ebben a kerületben pl: ingyen lehet angolt tanulni ?(csak egy példa a sok-sok-ból)
Ha valaki ezek után is azt írja, hogy a kerület csak azért feklődött mert olyan a fekvése amilyen , ajánlom neki a kerületünk valamelyik felújított rendelőjének megkeresését, és egy beutalást teljes agykivizsgálásra.
2010.01.15 22:02:26bea71
susztera!
Csak annyit tudok ajánlani, hogy íratkozz be valamilyen agytréningre, hogy ha olvasol egy hosszabb szöveget, vagy hallasz egy hosszabb beszéget ne csak pár szó és mondat jusson el az értelmedig(most is optimista vagyok:) ), hanem az egészet együtt tud értelmezni, és felfogni.
A saját érdekedben ajánlom, mert szellemileg leépültnek nagyon rossz lehet lenni ...
2010.01.15 22:07:39ORBÁN LÉPJ HÁTRA ÉS VÉGRE NYERÜNK!
Ne szavazz a 4 mutyista pártra, /FIDESZ-MDF-MSZP-SZDSZ/ mert megint becsapnak.
Keress más, hiteles pártot!
2010.01.15 22:27:26Don Bandi
orbánozás. gratulálok.
ahogy ez az angyalföld kinéz, hát meg is érdemli hogy örökre egy mszp-s trónoljon rajtuk.
2010.01.15 22:34:45pandacsökiboborján
bea71 a felkent szocik,akik ismerik a titkot. Ti a gonosz erőit szolgáljátok, de nem sokáig mert a táltos el fog tiporni.
2010.01.15 22:38:04cso zsi
@bea71
Nem vagy ok jobbos. Balos sem, bár volt, amikor adtam esélyt ennek a rablóbandának.
Az a sok "érdem" mind valaminek a rovására ment.
Itt születtem, itt élek, közel 50 éve.
@emzéperiksz:"XIII. kerületi vagyok, és szerintem a szocik jól kormányozzák ezt a kerületet. Az aluljárókból elkergették a söpredéket, a kerület fejlősik, épül-szépül, épülnek bicikliutak, irodaházak, lakóparkok, nincs lenyúlás. Nem értem, miért kellene másra szavazni, mint a jelenlegi vezetés."
Nem tudom melyik aluljáróból kergették el a csöviket. Több ellenőrmentes metrómegállóval is rendelkezünk, de az Árpád hídnál, és a Lehelen is feljut a szerelvényre egy-egy bűzlő csomag.
A Dózsa, a Forgách és a Városkapu sosem volt akadály nekik.
Vajon az irodaházak, lakóparkok telkei mennyibe is kerültek? Mennyiért ment tovább? Miért kell ennyi fölösleges irodaház ide? Bevétel csak az építtetőtől, az meg befürdik, mert bérlő alig van. Aki van, az odébb áll. Többek közt olyan helyekre, ahol hagyják élni (és parkolni) a népet. (nem csak itt, komoly belvárosi ügyfeleim is mennek kifelé a városból)
A jelenlegi tervek megálltak, csak a hozzá tervezett fizetőparkolás bővül.
2010.01.15 23:04:19Szerencsés
rigó78
Érdekes,hogy amit Én írtam a fáradt hozzászólásodhoz(ami arról szólt,hogy közöd sincs a témához,mert annyira setét vagy az önkormányzati bérleményekkel kapcsolatban) eltűnt, a Te összes
handabandád itt van.Javasolnám,hogy energiáidat 13.kerület fejlesztési és megvalósítási tervén agyalj:-)
Szerintem ez mindenkinek szuper lenne:-)
Kellemes hétvégét kívánok Neked és szeretteidnek!
2010.01.15 23:11:21Erdős
Most kezdem érteni miért folyik igazán ez a hatalmi harc. A MTI közlés után az az Index is közli a hírt, amelyik blogján itt vitatkozunk. A nehézségből való kivakarózás után (emlékezzünk 98-ra a Bokros csomag utáni időszakra, ugye könnyű volt utána a kormányzás)nem kell már a válság nehézségeivel megküzdeni. Rég volt, hogy olyan országokkal említsenek együtt bennünket, mint Svédország, Svájc, Finnország és Új-Zéland. Javaslom ezt is végig olvasni, ne csak az ami bennünket szidalmaz. Ha magyar lennék, már pedig az vagyok örülnék a hírnek, így örülök is. http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/01/15/magyarorszag_koltsegvetesi_vilagelso/
2010.01.15 23:33:31Dark Knight
silverhand13:
ha már nyelvleckéket adsz, akkor talán előbb a sajátodra figyelj oda...
"A két éves gyesről meg annyit, hogy ez a leghosszabb időtartam egész európában, valakol (talán Angliában) 6 hét!!, de sehol sem több egy évnél." 6 hét több, mint egy év mi!?
Ezért nem tudjátok megkülönböztetni a sz*rt az aranytól, előbb számolni kellene megtanulni és akkor talán rájönnétek mekkora válságban van ez az ország...
pistike66: lehetne fordítva, ha minden dolgozó magyar az országhatáron kívül keresné a boldogulást.
2010.01.15 23:43:31Dark Knight
Kedves Erdős,
hát komolyan nagyon örülök, hogy a legnagyobb költségvetési kiigazítást hajtottuk végre, hát tapsolnom kell. A kérdés inkább az, hogy miként jutottunk el oda, hogy ha nem csináljuk meg a "legnagyobb költségvetési kiigazítást" akkor Magyarország államcsődöt jelenthetett volna.
Miért folyik a hatalmi harc???? A gazdaság rendbetételéhez minimum két év kell még, ráadásul a nagy ellátó rendszereket mind meg kell reformálni, ami nem lesz egy hálás feladat.
2010.01.15 23:58:01Erdős
Kedves Fekete Lovag!
Kértelek benneteket, hogy olvassátok el. Nem illik a cím után egyből, ti ügy mondjátok zsigerből válaszolni. Írod:
"A kérdés inkább az, hogy miként jutottunk el oda, hogy ha nem csináljuk meg a "legnagyobb költségvetési kiigazítást" akkor Magyarország államcsődöt jelenthetett volna."
Kérdésem, akkor hogyan értelmezed a cíkkben szereplő mondatokat, ők hogy jutottak el idáig, hisz messze előttünk jártak:
"a sereghajtó Nagy-Britannia, ahol a kimutatás szerint az idén 9,4 százalékos GDP-arányos strukturális hiány várható." Ez háromszorosa a mienknek. Vagy:"negatívra rontotta Nagy-Britannia lehetséges adóskockázati besorolásának kilátását, arra a véleményére hivatkozva, hogy a jelenlegi költségvetési folyamatok mellett a brit nettó államadósság középtávon elérheti a GDP-érték 100 százalékát." Vagy:"a magyarországi államháztartási konszolidáció lehet a legjobb követendő példa a súlyos adósság- és hiányproblémákkal küszködő, a hitelminősítők által nemrégiben többször is visszaminősített Görögország számára." Nem magyarok írták. Örülj már egy kicsit tényleg.
2010.01.15 23:59:44Jómunkásember
Erdősnek igaza van, és hogy a Viktorék semmit sem csináltak a Bokros után ez szintén tény.
a másik meg h persze utazzon a nyugger ingyen, meg épüljön évi 200 km autopálya, nyilván.
ja, adofizetés?
ki van itt a rendes fizetésére bejelentve?
köszi.
2010.01.16 00:01:19-= If =-
Sz@rházi tolvaj sz összes T. képviselő én képviselőnő. Mindegy melyik tábort nézem. Egyik se különb, mint a másik. Csak a zászlójuk színe más. És eközben elhitetik veletek, hogy ez így rendben is van. Nah, persze. Ti meg be is veszitek, és egymásra acsarkodtok, mert ő szoci -fúj, ő polgári -bleeeh, ő libsi, ő más... Vak a nemzet. Nem látja mi folyik, mert elkendőzik. Nem áll érdekükben, hogy kiderüljön az igazság. Egyik félnek sem. A féligazságok, amikkel meg Titeket etetnek, továbbra sem igazságok... ilyen formában hazugság mind. Szégyen. Az Én szégyenem, a Te szégyened, az Ország és a Nemzet szégyene.
2010.01.16 00:08:01Erdős
Kedves Fekete Lovag!
Írod:"A gazdaság rendbetételéhez minimum két év kell még, ráadásul a nagy ellátó rendszereket mind meg kell reformálni, ami nem lesz egy hálás feladat." Én örülök, hogy jól látod, de tudod e kiakasztotta meg ezt a folyamatot, ki szavazott ellene a parlamentben? Emlékszel, hogy 300 Ft eltörléséért 5 md Ft-t dobtunk ki népszavazásra? 17 millió orvoslátogatás árát. A leszerelendő jegyautomatákra költött pénz már csak apró emellett. Remélem ti meg merítek csinálni a változtatást, de azt is remélem, hogy mi meg támogatni fogjuk.
2010.01.16 00:12:44bea71
Dark Knight!
Tanulj meg számolni.
6 hét vagy 2 év ....
És sokáig 3 év.
2010.01.16 00:22:43Erdős
Kedves If (Ha)
Irod: "Sz@rházi tolvaj sz összes T. képviselő én képviselőnő" Ha jol olvasom akkor te is az vagy mert képviselőnő vagy. De szerintem csak rosszul írtad és ez nem baj. Nem mi szidalmazunk, azt te teszed, mi csak érvelünk, egymást próbáljuk meggyőzni. Egy csúnya szót sem írtam le, vissza nézheted. Úgy látom te vagy az igazság osztó a nép nevében. A nép sokkal bölcsebb mint mi vagyunk. Elismerés azoknak, akik végig kibírták ezt a gazdasági világ válságot. Több mint 50 millió ember vesztette el az állását a világban, itthon is 100 ezer felett. Ők az igazi hősei annak, hogy ma a világ egyik neves minősítő intézete a Bank of America-Merrill Lynch (BoA-ML)ilyen minősítést adott. Neked is ajánlom olvasásra, talán akkor nem mondasz ilyen csúnya szavakat. http://index.hu/gazdasag/magyar/2010/01/15/magyarorszag_koltsegvetesi_vilagelso/ Jó pihenést és nyugalmat mindenkinek
2010.01.16 00:29:53bea71
Én komolyan azt látom a jobbosoktól, hogy ha az ország sikeres valamiben azt is inkább besározzák, mert nem az ő vezérük kormányoz.
És még ők az "igazi magyarok"
Szánalmas!
A magyarság nem a kopasz fejet, a nagymagyarországos sapkát, kabátot, kitűzőt, nyakláncot stb ... jelenti, sokkal többet, vegyétek példaképnek, pl: Dr. Tóth József Polgármestert, aki csenben média szereplés nélkül teszi a dolgát a kerületben.
Szanyi Tibort, aki sok családnak kiharcolta, hogy olcsóbb legyen a távfűtése ...
A jobboldalról valami ?
2010.01.16 00:38:59Jameson w/ soda
Sajnos egy csomó felvetésem elkerülte a kommentelők figyelmét (talán túl objektív voltam és a száraz tényekkel szemben nem elég a puffogtatás, a gyűlölködés?) Álljanak itt sorban...
Na most akkor visszaolvasva: elég egyhangú a negatív kritika megfogalmazása. Az önkormányzat korrupt, drágán fejleszt, nem jól gazdálkodik.
Barátaim!
Akkor hogy van az, hogy a kerüeltben szemmel láthatóan évről évre rengeteg intézmény fejlődik (akik tényleg itt élnek és látják/használják ezeket, ők pontosan tudják, miről beszélek...), vagyis nem tűnik el a pénz, mindemellett az önkormányzat hitel felvétele nélkül, önerőből teszi mindezt???? Ezen tények alapján ez közgazdasági nonszensz (ha lopnának, valamelyik része nem működne a fent jelzett két tételnek). Attól, hogy ezt sok helyen, sokszor elmondjátok, még nem biztos, hogy igazatok is lesz...
2010.01.16 00:40:05Jameson w/ soda
Mint kiderült, vannak itt képviselők is. Talán ők is választ tudnak adni a pártatlan közszolga helyett...
közszolga79: a hazugságáradat engem is felháborít, ezt ugyanúgy látjuk :) azt hiszem, azt már nem, h ki hazudik...
szavaidból úgy vélem, Te az Ök-ban dolgozol, így valószínűleg több infó birtokában vagy, mint az átlag lakos/érdeklődő. Segíts ezekben a kérdésekben (csak hogy később tényszerűen lehessen rá hivatkozni):
1. Mennyit költ egy évben (mondjuk 2009-ben vagy 2010-ben) az Ök fejlesztésre/felújításra? (Gondolom, ez a költségvetésben benne van.)
2. Mennyit költ szociális juttatásokra? Gondolom, ez is benne van a ktsgvetésben
3. Mondjuk 2009-ben és 2010-ben (csak hogy ne legyen túl sok munka az elmúlt 14 évet végignézni) milyen fejlesztések/felújítások/építések valósultak meg? (Gondolom, erről van valami összefoglaló tábla felsorolásszerűen)
4. Mennyi az önkormányzat vagyona és hitelállománya?
Azt hiszem, ezek olyan objektív tények, amelyeknek megválaszolása után mindenki okosabb lehet. Remélem, ha te nem, valaki más lesz olyan elvakult és választ ad a kérdéseimre :)
2010.01.16 00:40:51Jameson w/ soda
szabogyuri sajnos eltűnt :(
Szabogyuri: úgy sejtem,te az internetes társadalmat tartod változásra érettnek:vagy 15 éve az a szokás,h 99% anonim hozzászólások vannak,a maradék egy százalék jelentős része meg magamutogató politikus. Múltkor is összeszólalkozott itt szanyi és spaller,valamint beszállt egy helyi politikus is.úgy tesznek,mintha nem tudnák személyesen megbeszélni,itt színjátszóskodnak csak azért,h jó fejnek tűnjenek. Ez magamutogatás (gyanítom, te is valamilyen fideszes politikus vagy).
Az rendben,h mindent lehet jobban csinálni,de hogyan?nektek az a programotok (mert ennyit mondtok),h minden,amit tóthjózsiék csinálnak, az szar és még lopnak is? Ti hogyan vezetnétek a kerületet? Mi a víziótok,mit,hogyan,miből,mennyiért fejlesztenétek stb. Van kidolgozott kerületi programotok,mert azt senki nem látta? Állandó tagadással nem lehet várost (semmit) vezetni...
A helyi témában állandóan spaller nyilatkozik és gondolom,a képviselők kapnak fizetést (költségtérítést?),abból lehet pártkiadványt csinálni.hogy nem teszitek,azért nehogy már tóthjózsiék legyenek a hibásak. Amúgy meg spaller múltkor csinált egy pártszórólapot - szarul is jött ki belőle. Krumplizás helyett érdemesebb lett volna ötleteiteket leírni talán...
2010.01.16 00:41:33Jameson w/ soda
Matti60: részben egyetértek. Az én véleményem az,h a pártot "meg lehet büntetni" a listás szavazatoddal (vagy támogathatod,ha szerinted adott párt maga a tökéletesség),az egyéniben viszont érdemes személyre szavazni. A lista úgyis sok mindent eldönt,és miért lenne baj,ha néhány tehetséges figura is dolgozna a parlamentben (akár kormányon,akár ellenzékben)? A konkrét példa:ki a hitelesebb,szakértőbb: Tóth vagy Spaller? Ki tett többet a kerületért? Stb. Sztem parlamenti bejutást tehetség és tudás alapján kellene választani,ha már van olyan vívmányunk,h közvetlenül személyre is szavazhatunk. A párthülyék meg úgyis bekerülnek a listákról (sajna pártfüggetlenül ők vannak többen). Miért ne lenne jó néhány józan hang? Tóth József ilyen, Spaller meg láthatóan csak egy párthülye
2010.01.16 00:43:30Erdős
Lefekvés előtt, hogy legyen egy jó hír is a krumpli mizériában.
http://www.budapest13.hu/hirek/20100112/krumpli--es-hagymaosztas-lesz-raszoruloknak
Csak annak aki kételkedett benne. A szervezést hagyni kell az arra illetékeseknek. Jó éjt mindenkinek, mennyetek aludni, mert holnap valamit megint kitalál valaki és fáradtan nem lehet rá reagálni. Tudniillik ilyenkor kezdünk el hülyeségeket írni. Remélem te is alszol már Alkoholista Blogger. Neked is jó éjt.
2010.01.16 00:47:42Erdős
Jameson w/ soda
Én szívesen válaszolnék a kérdéseidre, de csak februárban tárgyaljuk a költségvetést. Addig ez csak feltételezés lenne. Menj te is aludni, jó éjt.
2010.01.16 00:47:49-= If =-
Kedves Erdős, az ez sajtóhuba volt, jó is röhögtem, de főleg rajtad. Kilóg a nagy agyad a fejedből mi? lol
2010.01.16 00:49:24Trebitsch
emzéperiksz: "2010.01.05 - A Magyar Nemzet Bank adatai szerint a magyar államháztartás bruttó adóssága (a maastrichti kritériumok alapján)
2009. szeptember végén 20 423 milliárd forintot ért el (2009. június végén: 19 971), ami a GDP 78,4 százalékának felel meg."
ezek szerint a 22 ezer milliárd csak jobb adat lehet, mint a 19 ezer, mert nem hiszem hogy ennyit csökkent volna. De ha Neked az MNB-közleménynél jobb adataid vannak, akkor nyilván olyan helyen dolgozol, hogy bűnrészese vagy azoknak, akik avaló adatokat eltitkolják a nép elől...
2010.01.16 00:50:18-= If =-
...ha esetleg nem ment volna át a szürkéden, az egy "és" lett volna eredetileg...
2010.01.16 00:52:39-= If =-
Jah, és a világelsőségről meg csak annyit, hogy ezt nem most kellett volna, amikor már ég a ház, hanem akkor, amikor még csak a benzint vettétek, hogy felgyújtsátok azt... azt is a Mi adónkból tettétek. Hogy roh@dna le a kezetek.
2010.01.16 01:00:08Trebitsch
Azt én sem értem, miért kellene minden egyéni kerületben pártszimpátia szerint választani, tehetségesek és becsületesek lehetnek mind a két oldalon. Minden közösség olyan vezetőket kap egy demokráciában, amilyent megérdemel. A XIII. ker ha elégedett, jól választott, és ezeket a vezetőket érdemli. Ahogy az országnak is olyan vezetői vannak, amilyeneket megérdemel. A demokrácia ugyanis olyan képződmény, ahol a hülyeségért is büntetés jár...
2010.01.16 01:03:39Szerencsés
robinhoodLakos. hu
"Lebontottak egy jól működő, sokak által szeretett iskolát, a tanulókat pedig bezsúfolták a mellette álló Pannónia iskolába, ahol most már a gyönyörűen és "olcsón" felújított rész miatt egy talpalatnyi szabad levegő sem maradt!!!
Mond lakos.hu te hol élsz? A 40 évvel ez előtt épített Kék iskola felett ejárt az idő. A Pannonia két torna termével és a még 100-150 fős + befogadó képességével a 4-5 méteres belmagasságával levegőtlen. Ember akkor mi a jó neked?
2010.01.16 01:10:54Szerencsés
Válasz tőlem,akinek 2 gyermeke Pannónia iskolába jár.Szörnyű,amit a kék sulisokkal "végzett" kommunista Igazgatónő S.Julianna.Ezt az Igazgatónőt,mutogatni kellene,hogy ilyen volt 30 éve(mert akkor jártam általános iskolába)az iskolarendszer,mert demagógiáján,csak az önkormányzat nyújtotta fantasztikus támogatás emelkedik felül!
2010.01.16 01:20:47Szerencsés
Érthetetlen miért nem megy nyugdíjba?
Hiába a szép suli!
Ebben az iskolában:
1:épület megóvása azaz osztályból ki se mozdulj!
2.csak narancssárga-szürke-hiába nincs már az IKEÁBAN-járj utána-ez azt jelenti,hogy csak e 2 színben tehet hozzá a szülőközösség saját pénzén
az iskolának tartókat
2010.01.16 01:28:11Utisz01
Trebitsch
"ezek szerint a 22 ezer milliárd csak jobb adat lehet, mint a 19 ezer, mert nem hiszem hogy ennyit csökkent volna. De ha Neked az MNB-közleménynél jobb adataid vannak, akkor nyilván olyan helyen dolgozol, hogy bűnrészese vagy azoknak, akik avaló adatokat eltitkolják a nép elől..."
Sajnos ki kell ábrándítsalak de itt per pillanat senki nem hazudott. Mind a ketten vélhetően helyes adatott közöltek. A különbség: MNB 2009. szeptember végén vonatkozóan, az AKK pedig 2009.12.31 fordulónappal.
Sajnos az államháztartási folyamatoknak van egy olyan érdekessége, hogy a költségek jellemzően az év első 2/3 realizálódnak, míg ezzel szemben a bevételek inkább második 1/3. Próbáld meg a két információt összeilleszteni. Ha nem megy szólj és részletesen kifejtem.
2010.01.16 01:29:22Szerencsés
Itt a gyermek a folyosón,WC. sem dumcsizhat,mert valamiért biztos rászólnak.Itt hiába jó tanuló a gyermeked,nem az alapján értékelik,hanem,hogy fehér zokni a torna órán rajta volt?S ez nem vicc!7beírásom van!Zokni miatt!Tavaly emiatt kapott gyermekem közepes minősítést!Ennyit a Pannóniáról!Amióta S.Julianna az igazgatónő a "németek is elpártoltak"3éve támogattak,most pedig 00
2010.01.16 06:03:20dino13
Szerencsés!
Nem volt kedvemre, sőt nagyon nem, de végigolvastalak! Javaslom, hogy az általad leírtak alapján, válts nevet /segítek/ : szerencsétlenre!
Utálok személyeskedni, de mit kezdjek egy személytelen-szerencsétlennel?
"Ennyit a Pannóniáról!" Iratkozz be és vegyél zoknit!:-)
2010.01.16 08:12:37susztera
Nézzük felhőtlenül Tóth József munkásságát, fogadjuk el, hogy a kerület lakosai érdekében megpróbált sok mindent megtenni, fejleszteni a kerületet, növelni a szociális juttatásokat (egy egyébként valóban szerencsés helyzetben lévő kerületben), de kérdem én a kerületben lakók életét, szociális helyzetét befolyásolják-e az egész országra kiterjedő parlamenti döntések ???
De még mennyire, a benzin árát és ezzel minden árát angyalföldön is megérzik (és ebbe messze nem a kőolaj világpiaci árának emelkedése a ludas), a távhö kompenzáció eltörlését(azaz árengedmény) árát talán angyalföldön is meg fogják szenvedni (mivel ez magasabb öszeg, mint ami távhő ÁFA csökkentése, az ellopott milliárdok az angyalföldiek zsebéből is hiányozni fog, és még lehetne folytatni.
Mindezeket Tőth József polgármester úr is egyetlen mozdulattal megszavazta, azaz mondjuk ki Jameson szavaival párthülye volt.
Ezért úgy gondolom, hogy ha Tóth úőr a kerület érdekében dolgozna, és az itt élők érdekeit képviselné, akkor már rég függetlennek kellene lennie, és a szintén itt balosok által korrupt és szégyenteljes Gyurcsány, Hagyó, Demszky , stb gárdát kiszolgálni...
Hát igen az éremnek két oldala van, nem lehet valaki egyszerre kerületért tenni akaró polgármester és fegyelmezett párthülye, mert skizofrén polgármestert senki nek nem kívánok sem itt, sem más kerületben.
2010.01.16 08:23:02susztera
A blog írójának felhívnám a figyelmét, hogy kerülni kellene a hangzatos, félreérthető vagy félrevezetni akaró címeket, mert ha szerinte Angyalföldön, illetve annak egyes választókörzeteiben még esetleg lehet esélye nyerni az MSZP-nek, akkor ezt kell írni a címben és nem azt, hogy akár még az MSZP is nyerhet. Ebben a formában ez azt sugalja a főcímet olvasónak, hogy a választásokon akár még az MSZP is nyerhet.
Lehet ilyen trükkökkel megpróbálni némi lelkesedést vinni, a megmaradt, megfáradt, és igen csak megfogyarkozott baloldali szavazókba, csak aztán legyél ott blog íróként akkor is, amikor borogatni kell mjad őket a választások után.
Sajnos az ilyen fajta torzítás, hangzatos címek mögé bújás, szavk kihagyásából vagy átértelmezéséből eredő lódítás nagyon jellemzője a baloldali sajtónak, amit megértek mert néhány tíz évig a szocializmus felejthető rendszerében ez zsigerből ment, elhinni meg kötelező volt a leírtakat, csak hát azóta eltelt 20 év, és ma már nem kötelező...
Tisztelt blogíró, ha hiteles akar maradni, és az elfogulatlanság látszatát legalább megtartani szeretné, akkor tessék odafigyelni arra is, hogy hangzatos, de valótlan tartalmú címek helyett fogalmazzon pontosabban, ami visszatükrözi a blog tartalmát.
2010.01.16 08:29:38cso zsi
@Szerencsés: "A 40 évvel ez előtt épített Kék iskola felett ejárt az idő. A Pannonia két torna termével és a még 100-150 fős + befogadó képességével a 4-5 méteres belmagasságával levegőtlen. Ember akkor mi a jó neked?"
40 éve a "Sallai" (fiúk bejárata a Pannóniából) és a "Hegedűs" (leányok bejárata a Hegedűsből) két külön suli volt, elfelezve a folyosókon, és valamikor a 70-es évek közepn-végén kezdődött meg az összenyitás.
A Kék iskola idén lett volna 30 éves.
Két évvel ezelőtt, amikor a gyermek óvodába került, szórólapokon iskolalátogatásra hívták, remélvén, hogy majd oda fog járni.
A szomszédos óvoda-bölcsöde zárva, építési raktárként funkcionál jelenleg. A környéki óvodákban ugyanakkor 25 feletti csoportlétszámmal megy az üzem. Csoportbővítések, pl. a kirúgott gondnok lakásából kialakítva. A folyosón délután moccanni sem lehet, ha öltöztetni akarod a gyermeket.
2010.01.16 08:30:09cso zsi
Dino. Ne erőlködj, nem különb ez, mint amit a pm úr is tesz.
A héten teleszórták a postaládákat a mennybemenetelről szóló 100 grammos, mélynyomott(?) elpusztíthatalan kiadvánnyal.
Benne a szép, új Dráva utcai játszótér-kutyafuttató kombinációval, légifotó az Árpád hídi irodamonstrumokkal, melldöngetés az alig használt bringautakkal, és a belvárosi stílusú sétálóutca-kialakítással.
45 darab irodaházunk van. Több, mint a gazdag I-II-XII. kerületeknek együtt. Kétszer annyi, mint az V. kerületben. Csak épp a kutyának sem kellenek.
Fehér zokni? 40 éve is követelmény volt a tornaórákon. Igaz, akkor még a klottgatya is csak fekete lehetett, a kékért még egy időben haragudtak. Vagy lagalábbis az a tanár.
Az óvodába fehér talpú cipőt szabad bevinni a csoportba, mert a sötétebb "csíkot húz" a linóleumpadlón. Csak épp a fehér talpú fiúcipő nem tömegcikk. Rózsaszín felsőrésszel találni fehér talpat.
2010.01.16 09:03:55Don Bandi
jobbosok kontra balosok. izgalmas szájkarate megy a kommentekben :)
vegyétek már észre, hogy ti nem jobbosok és balosok vagytok. teljesen értelmetlen a 21. században ilyen nevetséges alapon megkülönböztetni magunkat egymástól. még az se számít hogy ki milyen vallású vagy származású. magyar földön éltek, magyarul beszéltek, ergo mindannyian magyarok vagytok és kész. nem egymást kellene szekálni, hanem értelmes döntést hozni arról, hogyan lábaljunk ki a szarból. garantálom nektek, hogy az mszp szdsz mdf jobbik pártokra szavazás nem minősül értelmes döntésnek, mert ők még mindig kötődnek a kalsszikus ideológiákhoz. a világon mindenki szarik az izmusokra, csak ezek nem, és sajnos ti sem. nőjetek már fel végre!
2010.01.16 09:20:15emzéperiksz
Trebitsch: én tőlem abban hiszel, amiben akarsz, akár a Mikulásban is hihetsz. Ott az ÁKK honlapja, fent van a friss adat, nem a tavaly júliusi meg szeptemberi, hanem a 2009. dec. 31-i állapot. Sajnálom, de én azt fogadom el aktuálisnak, ami a legfrissebb.
www.akk.hu - itt vannak az államadósságról szóló adatok, nem tudom, hányszor tegyem be a linket, hogy a fityesznyikek megnézzék végre.
2010.01.16 09:47:27roqfort
Én egy kérdéssel kezdtem volna(igaz, az nem olyan bulváros): miért nyer itt mindig az MSZP? A cikk a politikai háttérre hegyez ki mindent (meg olyan hülye munkás kerület érzésem is támadt). De mi van akkor, ha a XIII. kerületben, helyi szinten , az ott lakók elégedettek? Pl. azért mert hosszú évek óta folyamatosan, és tudatosan építkeznek, beruháznak, főleg a Váci út környékén, vagy mert az ingatlanok ára jobban tartja magát, de még nem a budapesti plafon, közlekedés, munkahelyek, szociális ellátottság és kultúrális kikapcsolódás szempontjából is jó a kerület, vagy a szomszédoknál a maradék könnyen elérhető. Gondold végig, mi minden megtalálható errefelé, és valahogy évek óta, a relatíve nagy és folyamatos beruházások ellenére, a dolgok rendben levőnek tűnnek (itt pl. könnyen lehetne ingatlan panama, de valamiért nincs). Egyébként utálom az MSZP-t, de a FIDESZT is. Kétszínű, habzó szájú, gerinctelen tolvaj csorda.Még véletlenül sem kérek a jobbik erőszakjából. 4 éve nem szavaztam, most megpróbálok másképp tüntetni: LMP.
2010.01.16 09:52:38Leslie-White
"Mit kíván a magyar nemzet: ... bort, búzát, BÉKESSÉGET!"
2010.01.16 09:56:11cso zsi
@roqfort: "4 éve nem szavaztam, most megpróbálok másképp tüntetni: LMP."
Szíved joga. Anno, amikor az országot elkefélték választás címén, ugyanez történt. A kutya sem ment el szavazni, és nyert egy országkiárusító MDF.
Most, hogy az SZDSZ épp házasodik velük, az édesgyermeküket (LevegőMunkaPárt) beolvasztják.
2010.01.16 10:20:59rigó78
Tesókáim látom nem pihentetek és a hülyeség továbbra is dől belőletek. Na a tegnapi vaker után (részemről) álljanak itt a tények a 13.ker ben folyó lopásról pazarlásról és mutyizásról(szerintetek)az alábbi linkben ha veszitek a fáradtságot és elmélyültök benne bár ez nem a ti erősségetek mert nincs hozzá agyatok, akkor láthatjátok a Tóth Jóska vezette aparátus vagyongazdálkodásáthttp://www.budapest13.hu/onkormanyzat/testulet/ulesek/2007 segítek mert úgy se nézitek meg mert rohadt lusták vagytok, csak az arcotok nagy 2008 dec 31 72.909.257.2007 dec 31 70.307.972.221 Ft ugorjunk 2004.dec31 51.556.996.047 Ft. Az Á.SZ. vizsgálat az adatok valódiságát alátámasztotta év mint év. De a tifajtátok ezt úgy sem hiszi el mert az Á.SZ. nektek nem hiteles Nektek senki sem hiteles még Jézus sem. Nagyon betegek vagytok.Ne hablattyal gyertek majd ha nem tényekkel, Ne kommonistázzatok próbáljatok meg a tényekkel valamit kezdeni
2010.01.16 10:29:18rigó78
Látom alkoholista blogger spojler testvérem meg susztera lányom megfáradt vagy még mindig a MOL kútnál keresik Szanyi Tibit
2010.01.16 10:31:59rigó78
közszolga 79 hol vagy, ja hogy ma nincs hivatali idő?
2010.01.16 11:11:09totyafrász
Tisztelt Mintapolgár! Gratulálok a cenzurához.
9h-10h között küldtem egy, a blogíró úrat elfogultsággal és az angyalföldi választások
befolyásolásával vádló kommentet. Véletlenül ez nem
jelent meg. Pompás!
2010.01.16 11:26:09totyafrász
K. roqfort! Méghogy nincs ingatlanpanama! Hát akkor
az Ipoly utca mi a frász? 16 makulátlan év?
Inkább a Totya-klán jól zárt, csak most kezd repedezni a buli. Beszélgetned kellene az önkormányzattal munka, beszerzési kapcsolatban lévő
vállalkozókkal, cégvezetőkkel!
2010.01.16 11:44:54rigó78
totyafrász
"Tisztelt Mintapolgár! Gratulálok a cenzurához.
9h-10h között küldtem "
Te sötétben bujkáló forradalmár, ha cenzúra lenne akkor szerinted a cenzúrát emlegető beírásod biztos megjelent vóna.
Már megint csak a fröcsögés semmi tény adat. Menjetek enni egy kis spojler által osztott krumpliból főtt leveskét bár attól nem laktok jól
2010.01.16 20:18:30cso zsi
@rigó78 Szanyi úr arcképe estére elfoglalta a buszpályaudvar egyik plakátját.
2010.01.17 12:08:57okosproli
Kedves XIII. kerületiek!
Országgyűlési választások lesznek, nem önkormányzatiak.
A pártok fognak számítani, nem a személyek.
Szanyi Tibor és Tóth József az MSZP képviselője lesz.
Ők továbbra is a pártfegyelmet, az MSZP frakcióját fogják választani a Parlamentben, helyettünk.
Továbbra sem fognak lobbizni értünk, újlipótvárosiakért, anygalföldiekért.
Most a Fidesz és az MSZP közül kell választani.
A tét az ország jövője!
A kérdés az, hogy MSZP vagy Fidesz.
Pártokra szavazunk most, nem emberekre!
2010.01.17 15:31:41Jameson w/ soda
Összefoglalva. Tények a vádaskodások ellen. Szemmel látható és érzékelhető dolgok a fideszjobbik papagáj kommandója ellen.
- Tóth J. a tények (fejlesztések, kerület fejlődése, 0 Ft hitelállomány) alapján jól végzi munkáját a XIII. kerület élén
- fideszesek (és velük együtt a jobbikosok) véleménye szerint (bár bizonyítékuk nincs és közgazdaságilag is nehezen jön ki) Tóth J. lop, csal, hazudik, csak szerencsés, mert mindent annak köszönhet, h jó helyen van a kerület és jók az adottságai. Ő nem is tett hozzá semmit.
- fideszesek és jobbikosok önmaguk szerint sokkal jobban kormányoznának. Azon kívül viszont, hogy számonkérnék/kalodába zárnák Tóth J-t, a programjukról semmit nem tudtunk meg.
okosproli: ha OGY választáson pártok számítanak, nem személyek, akkor miért van EGYÉNI választás is? Van egy pártlista - itt a párt számít. És vannak egyéni jelöltek, akik a TERÜLETET képviselik. Ha jól emlékszem, a szavazólapon ez esetben úgy van, h Tóth József (mszp), nem pedig úgy, h mszp (Tóth József). Az egyéninél igenis a személy számít, listán pedig a párt. Márpedig Tóth J. ezerszer alkalmasabb személy krumplisbandinál.
2010.01.17 19:15:04mucsai lipótvárosi
Hol vannak az elvtársak és támogatóik? Várom a tényeket, és én is mondom a sajátomat. Lehet vitatkozni! Az külön öröm lesz számomra, amikor Erdős alezredes úrral, antidemokrata Beával és az Ő kapitalistájával, "szépbeszédű" Szanyi Tibivel ütköztetjük érveinket.
Helvétius a következőket mondta már a XVIII. század elején: Elveim egyedüli bírálója az ész és a tapasztalat". Na, ezért nem szavazok rátok soha!
2010.01.18 01:42:54okosproli
Még egy gondolat, Szanyi Tibor legfrissebb blogjából:
"..azaz mi szocialisták továbbra is kormányalakító tényező maradunk, akkor áll elő az a pillanat, hogy valóban beköszönt a szókimondás kora"
És ez nem vicc, két órája írta...
Valaki nem ébresztené fel ezt az embert a delíriumból?
Most gúnyolódsz rajtunk? Vagy - most tényleg - ezt miért írtad??? ...
Provokálni akarod az embereket?
Hihetetlen!! :-)
2010.01.19 14:29:47okosproli
itt a vége...
2010.02.09 16:01:16wip
Nem kell annyira leszólni a Váci útiakat, mindenki arra szavaz,akire akar.Azért hogy nem léptek be a seggnyaló fidesz-táborba, akkor is /sőt!/vannak olyan magyar emberek, mint bárki más, akár a hosszúnyelvű tv2-t,akár a fasisztoid "hír" vagy "echo"tv fizetett toollnokait/sic!/ nézem.Lesz egy választás, nem kéne annira túldimenzionálni a dolgokat,akire a legtöbben szavaznak, az nyer/elméletileg/.Mielőtt még mocskolnának, hozzáteszem, nem vagyok MSZP-s,de baloldali vagyok és nacionalista, utálom a here kisebbséget, de nem szeretem a sisere hivatalnokhadat sem, de minden képviselőszámot redukálnék a harmadára.A mai történelemben ott tartok,hogy Antall J. bűnének tartom a szovjet-orosz piac összeomlását,Kárpátalja Ukrajnához kerülését és a Felvidék "Szlovák" -osítását...Most lehet büdöskommunistázni!!!
2010.02.10 13:03:40Mostfigyelj
tolvajok és csalók mindenhol vannak és sajnos lesznek is.
http://csalot-keresunk.5mp.eu
2010.02.10 17:52:49santé
én Putyinra szavazok és javaslom a többieknek is
hogy egy kicsit rugaszkodjanak el a valóságtól.tőle legalább kapnánk egy két nukleáris robbanófejet laza elrettentésül szomszédaink irányába.
az mszp összefogva a fidesszel krumplival ki is tudná fizetni.
2010.02.13 00:47:45senior07
DEMOKRATÁK ÉBRESZTŐ, DEMOKRATÁK ÉBRESZTŐ, DEMOKRATÁK ÉBRESZTŐ, MONDÁ GYUTCSÁNYIK AZ IMASZŐNYEGEN (KGB-ÉS AJÁNDÉKÁN)
2010.02.16 15:05:51NRG44
wip, ajánlanék neked egy pártot. úgy hívják, jobbik. az pont olyan, mint amilyennek a saját magad meggyőződését leírtad.
2010.02.19 08:06:58Disznó Úr
Mivel magam is a XIII. kerületben lakom, sokat tűnődöm azon, hogy miért ez a nagy eltérés a budapesti átlagtól (az országosról nem is beszélve, dehát ugyebár ez nem meglepő).
Mesélnek olyanról, hogy itt a legjobban szervezett az MSZP hálózata, vagyis a házmester, kocsmáros stb. mint mindennapos kapcsolattartók tartják ébren a tüzet.
Esetleg mint Kádár hajdani kerülete lenne még ma is ilyen hűséges?
Vagy itt jobban koncentrálódnak a semmire sem jó nyomoronc prolik, akik mind itt kaptak másfél szobás tanácsi panellakást a több évtizedes ceruzahegyezés és lapáttámasztás jutalmaként és védik a vívmányt?
Azt alá tudom támasztani, hogy itt feltűnően sok a rossz arcú ember, a Lehel csarnokban azt szoktam "játszani" napközben ha bemegyek (tehát nem a szokásos vásárlóidőben), hogy össze tudok-e számolni 10 olyan embert, akiről valamiféle értelem és/vagy jóérzés leolvasható.
2010.03.02 13:15:21Spéter46
Weisz bácsi! Amig Ön itt firkál ki van az üzletben?
2010.03.12 20:43:41Axeman
Akár a MSZP-sek is nyerhetnek?.
Hát kérem nyerhetnek. De mit nyerünk mi? SEMMIT!!! De azt jó nagyot. Nyolc év alatt minden tönkrement amit csak tönkre lehetett tenni. Persze lehet hogy egyesek már csak megszokásból szavaznak a szocialistákra, mert más lehetőséget nem ismernek. De minden magyar, aki felelősséggel tartozik magának és a jövőnek nem láthat jövőt a szocialistákban, sem a korrupcióban. Már pedig a szocialisták egyet jelentenek a korrupcióval. Ebből pedig végképp elege van minden értelmes magyarnak. Persze vannak olyanok, akik némi vizes zsemléért arra szavaznak aki odadobja nekik. Sajnos sok ember már megszokta hogy minek gondolkodni ha mások gondolkodnak helyette. Ahogy mondani szokás a beltenyészet meg az idő csodákra képes, akár néhány ezer éves visszafejlesztésre is. Már pedig aki nem halad a korral az végleg lemarad, aki meg visszafejlődik annak vége.