További Belföld cikkek
- Így lehet igénybe venni a munkavállalói lakhatási támogatást
- New Yorkba utazott Szijjártó Péter
- Ferenc pápa bejelentést tett, Márton Áron lehet a következő magyar szent
- Folytatódik a tavaszias idő, estére azonban már esernyőre is szükség lesz
- Borbély Zoltán szerint nem a járművet, hanem a gyorshajtót kell megbüntetni
Láb, ami nem véres, hanem szép
Tóth István Zoltán, az Országimázs Központ vezetője szerdai sajtótájékoztatóján úgy vélekedett, negatív kampányra negatívan válaszolni nem lehet, ennek szellemében készült el Káel Csaba, a miniszterelnök útifilmjeit készítő Ezüsthajó Kft. vezetőjének újabb, ezúttal rövidre sikeredett filmje. A négy tévécsatornán összesen 36 alkalommal vetítik le a filmeket három napon át. Tóth azt nem tudta megválaszolni, milyen konkrét károkat okozott hazánknak az AI kampánya, mert nem készültek ezzel kapcsolatos vizsgálatok, egy korábbi kutatásra hivatkozva viszont azt mondta: alapvetően pozitív kép él a szlovénekben Magyarországról.
Ezt a kampányt már a milliárdos keretből finanszírozták
A Happy End Kft. legutóbbi pályázatával kapcsolatos kérdések elhangzásakor a sajtótájékoztatót Kertész Viktória sajtófőnök berekesztette. Tóth a tájékoztató után újságírói kérdésekre közölte, a 23 millió forintba kerülő akciót a Happy End 4,2 milliárdos országimázs keretéből finanszírozzák már. Az összeg felét itthon, a másik felét külföldön kívánják elkölteni. A különféle reklámokra idén és jövőre is 2,1 milliárd forintot fordíthat a Fidesz kampányait szervező Happy End. Tóth megerősítette, hogy a nyilvánosságra került jelmondatokat fogják felhasználni a májusban kezdődő kampányban. Amint arról a Magyar Hírlap beszámolt, a Széchenyi-terv népszerűsítése a "Merjünk nagyok lenni!" szlogennel kezdődik, a kampány következő szakaszának fő üzenete a "Valóra váltott álmok". Az itthoni kampány ebben a részében PR-riportokkal mutatják be a Széchenyi-terv győzteseit, akik ennek segítségével "válthatták valóra álmaikat". Szerepel még egy kampány szlogen ez 2002-ben lenne a fő mondandó: "Magyarország, amit a szívedbe rejtesz".
A kampány kiváló!
Tóh István Zoltán szerint a Happy End Kft. pályázata szakmailag kiváló, s nem érti, kik lehetnek azok a reklámszakemberek, akik silánynak tartják a pályamunkát. Szerinte nem készítik elő a Fidesz választási kampányát tevékenységükkel, s nem tartja összeegyeztethetetlennek, hogy a Fidesz kampányát szervező Happy End Kft. egyúttal közbeszerzési pályázatok nyertese. Tóth úgy véli, régi kifejezés az álom szó, és nem gyakran előfordul a reklámokban is, például így "Telkek álom áron". Tóth elismételte Szűcs Lajos dabasi képviselőjelölt nyilatkozatát, hogy a frissen megválasztott képviselő édesapjától "örökölte" szlogenjét, ami viszont egybecsengett az állami ünnepségek jelszavaival, illetve a miniszterelnök felszólalásaival.