Beckhamet meg kell zabálni
Pénz beszél
A japán Beckham-mánia nem ismer határokat. Már a világbajnokság alatt is autógrammért sikoltozó szurkolók százai követték lépten-nyomon a Manchester United focistáját. A gazdaság helyi szereplői gyorsan felismerték a hisztériában rejlő lehetőségeket, és a Beckham házaspár lett az egyik legkeresettebb reklámhordozó a szigetországban. Legutóbb a Tokyo Beauty Centre szépségápolási cég országos kampányának főszereplői voltak, sajtóértesülések szerint legalább hárommillió dollárért. A cég szóvivője egyértelműen fogalmazott: "Nagyon boldogok vagyunk, hogy Davidet és Victoriát szerepeltethetjük reklámainkban, mert igazán menő imidzsük van, és imádják őket a japánok."
Beckham nem csak a japán piacon hódít, többek között sportszerek, üdítőitalok, mobiltelefonok reklámozásával már eddig is több millió dollárral javította fel szerénynek éppen nem mondható jövedelmét.