Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Danidek3 Creative Commons License 2004.10.11 0 0 48
Azzal maximálisan egyet értek, hogy ha nem feltűnő a fekvő rendőr, akkor büntetés jelleggel működik és a forgalmat nem lassítja ellenben károkat okoz a lassan vezetőknek is.

Ha kellően lenne jelezve, akkor a célját szolgálná, na de létezik ilyen is.

Egyetértek az előttem szólóval, hogy nem a fekvőrendőr az ami problémás, hanem a rossz fekvőrendőrök.

Igazán nem akarok vitatkozni, de az általad "automatikus büntetés"-nek nevezett dolog bevett gyakorlat. Pl. ilyen dolog a sorompó. Azért van, hogy megállítsa az autóst, ha nem állsz meg, összetöri az autódat. Más dolog, ha valamit elkövetsz és utólag megbüntetnek érte és más, amikor próbálnak kényszeríteni a törvény betartatására és ha nem tartod be, akkor te magad teszel kárt a saját vagyonodban. Ha a vasútetkelőnél állna egy rendőr és betörné a szélvédődet mert átmentél a piroson az gáz lenne. Ha te magad töröd be úgy, hogy nekimész a sorompónak akkor az mindjárt más!

Az áramütés már azért nem jó példa, mert azzal megölsz valakit, akkor is ha nem akar betörni csak mondjuk megkapaszkodik a kerítésedben kivülről. Egyáltalán, emberi életet nem lehet feláldozni anyagi kár csökkentése érdekében.

A törvényességéről jogászok vitatkozzanak. Én azt mondom, hogy szükséges rossz, nem azt hogy jogszerű.
Szükséges, mert sokan (bocs, de konkrétan rád is célzok Nagyak) kockáztatják mások életét. Őket pedig meg kellene fékezni valahogy, mielőtt megölnek valakit, vagy _magukat_!

Előzmény: Nagyak (46)
tempie Creative Commons License 2004.10.11 0 0 47

A motor alját odavertem és eltörött aza valami amiben áll az olaj. valami karter dolgot emlegettek. Ja: meg az egyik alufelni.

 

Egyébként én attól mászok falra, hogy építik az új lapóparkokat és kibulizzák magunkak azokat a fekvőrendőröket, amin még az ott lakók se tudnak normálisan átmenni.

Előzmény: Audi80 (42)
Nagyak Creative Commons License 2004.10.11 0 0 46

SzVSz aki azt mondja, hogy a fekvorendor legalis es elfogadhato, annak remelem, semmi baja nincs azzal, ha valaki aramot vezet a keritesebe! Mert hat ugye a torvenyeket ha nem tartjak be (gyorsan akarnak hajtani / gyumolcsot akarnak lopni), akkor igenis jogos az automatikus buntetes (auto aljanak "leszaggattatasa" / aramutes), nem?! Mert ha az egyiket lehet, akkor a masikat is! Olyan nincs, hogy azert mondd, hogy az egyik OK a masik meg nem, mert neked pszichesen az egyik tetszik, a masik nem! Ha egy logikat elfogadunk helyesnek, akkor az minden esetben helyes (kellene legyen). En betiltanam a fekvorendoroket! Ja, hogy akkor gyorsabban hajtananak sokan? Es? Jo, hogy mindjart nem korbacsoljuk meg, aki nem lassit 3-ra! (Mert nagyobb sebessegnel bizony kopp van!) Uff, en beszeltem!

Barbárka Creative Commons License 2004.10.11 0 0 45

"Abba a kattogó fémdobozba filmet kell tenni, majd cserélni...."

Esetleg digitális fényképezőgép? Tuti hogy ilyet használnak. Annak meg nem olyan rettenetes nagy a képkinyerés költsége... :-)

Előzmény: Az Utolsó Európai (22)
nagyongonosz Creative Commons License 2004.10.11 0 0 44

Nem a fekvőrendőr a rossz megoldás hanem az a sok balf*sz aki építí és közben nemgondol arra, hogy a fekvőrendőr az csak forgalom csillapító+lasító eszköz nem pedig beutaló az autószervízbe.

 

Ui. ha valaki ismeri azokat akik a gyöngzösi u. lakótelepen építették azokat a rózsaszín dombokat az út közepére az kérje már kölcön tőlük a kocsijukat szeretném megnézni, hogy hánynak ér le az alja úgy hogy álló helyzetben az első kerék az egyik a hátsó kerék a másik oldalán van a púpnak.

Előzmény: Danidek3 (43)
Danidek3 Creative Commons License 2004.10.11 0 0 43
A fekvőrendőr egy rossz megoldás.
Mit tudtok helyette ajánlani amivel a lakótelepen száguldozókat le lehetne lassítani?

Audi80 Creative Commons License 2004.10.10 0 0 42

Mi ment gallyra ennyire?

Racevatem

Előzmény: tempie (41)
tempie Creative Commons License 2004.10.10 0 0 41
Egy hónapja volt 170e-es számlám egy k..va fekvőrendör miatt! Semmit nem lehett látni belőle! Néha úgy meg...nám aki ezt kitalálta!
AtomAnti Creative Commons License 2000.07.14 0 0 40
Toms!
Minek gondolkodni? Az túlságosan is megerőltető!!:-))

Üdv,
AtomAnti

Előzmény: Toms (38)
Kinetic Creative Commons License 2000.07.13 0 0 39
Hali mindenki!

Nekem is van fekvőrendőrös élményem. Bár lehet, hogy nem is az volt.

A 62-es főúton Seregélyes határában van egy vasúti átjáró. Ha Székesfehérvár irányából nézzük, a jobb oldalon a vasúti átjáró előtt van az úton 15 bemarás (negatív fekvőrendőr). Ezek hármas csoportokban vannak úgy, hogy 15 cm széles bemarás-15 cm aszfalt-15 cm bemarás-15 cm aszfalt-újabb bemarás.
Megpróbálom modellezni:
---------------__--__--__-----------------

Ijyen hármasokból van 5 db. Előtte 40-es tábla. Ha negyvennel, vagy az alatti sebességgel megyek át rajt, össze kell szorítanom a fogaimat, nehogy a nyelvemet leharapjam. 70-80 közt elviselhető, alig ráz a kocsi. Nesze neked lassító.

Kinetic

Toms Creative Commons License 2000.07.13 0 0 38
trebb,

Tényleg most a szembejövő sávba kerülik ki a hupplikat. (többek között én is megteszem gyér forgalomnál pl. éjszaka). Még kb. 20 km/h-val is akkorát dob a szekéren, hogy majd kiugrik a kerék (kellett nekem sportfutómű).
Szerintem egyszerűbb lett volna egy körforgalommal megoldani, nem? Vácot úgyis teledobálták ilyenekkel, plusz egy még elfért volna. Gondolkodni kellene!

Előzmény: trebb (35)
hehe tata Creative Commons License 2000.07.13 0 0 37
Pár kérdésem lenne a tisztelt társakhoz:

-- Van-e a jelenlévők között Autóklub tag?

-- Próbálta-e már valaki felhívni erre ezen szervezet valamely illetékesének a figyelmét (érdekvédelem címszó alatt)

-- Milyen választ kapott?

trebb Creative Commons License 2000.07.13 0 0 36
Bocsi, Rétság.
Előzmény: trebb (35)
trebb Creative Commons License 2000.07.13 0 0 35
Azért rakták le, mert mindenki sz.rt a STOP táblára. Most meg a huplira, mert kikerülik a szembesávban, és még veszélyesebb a helyzet. A barmok miatt kellett egyébként a 2-es kivezetésével szemben letenni a betontorlaszt, hogy a behajtani tiloson azért már ne hajtsanak be... Mindenki ott húzott föl rétság felé, a kanyargós felvezető helyett.
Előzmény: Toms (18)
NLQ Creative Commons License 2000.07.11 0 0 34
beszolok, nehogyma en hagyjam ki :)

velem szemelyesen tortent meg az eset:
a 13 ker parkany u ban laktam anno elmentem otthonrol 3 napra... amikor is latom szedik szet az aszfaltot... nolam mondom valami csovet fognak fektetni (anno 92 ben tortent akkor meg nem volt divat a fekvorendor)
3 nap mulva jovok haza egy kolcson VW kisbusszal (regi boxermotoros)
ja az egesz november vegen tortent... es lam esik a ho hajnali 5 ora en kb 12 ora vezetessel a hatam mogott lazan veszem a kanyart es latom szep havas az ut, a felbontasnak nyoma sincs ujje hazaertem 60 km/h sebesseggel be a hazak ele
aztan jott a meglepetes... lefejeltem a kormanyt es kinottek a szarnyaim! jee tudok repulni...
a kisbusz 3 m-t repult, azt elso futomure erkezett a kormanyt kiszakitotta a kezembol, esaz egesz auto az oldalara borulva szankot jatszott a friss hoban
mondanom se kell oreg jargany totalkar... tabla nem volt szerencsere lefenykepeztem! kozteruletesek meg fizettek de csak a peren kivuili alkunal... addig fujtak a maguket...
szerencsemre (meg mindig) kihivtam a rendoroket (felborult az auto stb stb) akik a masik iranybol jottek, szinten erdekesen vettek a fekvorendort, es az o kocsijuk is serult...
Udv
nlq

Macimedve Creative Commons License 2000.07.03 0 0 33
Hát azt az érdi építkezést nehéz észérvekkel magyarázni. Megértem, hogy meg kell oldani, hogy a postát meg lehessen közelíteni, de az a járdasziget tényleg durva. Egyébként az a sáv korábban is megszűnt kb. 100 méterrel később, de legalább a balra kanyarodókat ki lehetett kerülni. Már látszik a dolog jótékony hatása, ott is dugó van, ahol eddig nem volt. Eddig csak a Diósdi út-Budi út sarkán kellet félórákat várni a kikanyarodásra. Ott pl. miért nem lehet egy kurva lámpát felszerelni, ha a Pennynél lehetett? Napi 2-3 baleset nem elég a magas hatóságnak? Ott járnának ki a buszok is, ha bárki is kiengedné őket. De nem. 20 méterrel odébb a gyalogosoknak van lámpa. Csak éppen a legveszélyesebb manőverhez, a balra kanyarodáshoz nincs.

Kedvenc gyalogrendőröm a belvárosban a Dorottya utcában volt a Hyatt garázsa után. Szép magas, kb. 1,5 méter hosszú. Kis autóval nem volt gond, az átment. De egy hosszabb járgány az simán felhasalt. Akkoriban egy Ford Scorpioval jártam, a fekvőrendőr előtt ki kellett szállítanom az utasokat, mert különben leért az alja. De láttam ott német Mercit teljesen felakadni, daruval szedték le. A tulaj úgy őrjöngött, hogy rossz volt nézni. Egy plusz szolgáltatás a Hyattban lakóknak. A parkolót ugyanis csak arra lehetett elhagyni.

Szerencsére azóta ezt átépítették. A magasság maradt, de hosszabbra csinálták.

Előzmény: Inner Circle (32)
Inner Circle Creative Commons License 2000.07.01 0 0 32
Újabb fejezet a totál hülyeségek lexikonjából! Jár valaki Érden? Ott a városközpontban a Balaton felé egy sávból lehet balra vagy egyenesen menni, de itt általában a balra kanyarodók feltartják a sávot, a másikból meg csak egyenesen.
Értelmes megoldás: a baloldali sáv csak balra kanyarodó, a jobboldali csak egyenesen menő. Költség: újrafestés + új tábla.
Most alkalmazott megoldás: a jobboldali sávra rátesznek egy járdaszigetet. Gyönyörű, téglalap alakú járdasziget, előtte és utána is megvan a sáv, csak épp a kereszteződésben nem lehet megkerülni a balra tartókat. Költség: útfelbontás, járda-kiegészítés, újrafestés + új tábla. Haszon: a világon semmi, csak egy jó nagy dugó. Ha más mondja, nem hiszem el!...

OFF

"mivel iszonyat kis kocsirol van szo, baleset veszely tenyleg nem allt fennt"

Akkor nem is a Te kocsidat vitték el, hanem a mellette állót csak véletlenül hozzáfogták a tiedet is! :))) Milyen kocsi, ha szabad érdeklődni?

Előzmény: Gokuball (30)
Stratus Creative Commons License 2000.07.01 0 0 31
A Beregszász u. és Sasadi út között van az a "tankelhárító fal". Érdemes megnézni milyen nyomok vannak körülötte.
Előzmény: Gokuball (30)
Gokuball Creative Commons License 2000.06.30 0 0 30
Hi,

En is gazdagreti vagyok, de nem ugrik be meklyik az a tankelharito fal........Masfelol viszont kib*szottul idegesit a kozepso felhokarcolo jarda meg az utca ket bejaratanal elhelyezett mini fekvorendo, amit alattosan dob nagyot a kocsit............jah raadasul siman alcaztak, hiszen sima sarga vagy egye festek nem jelzi, hogy egy aszfalttal boritott mini dombocska allja a johiszemu autovezeto utjat.

Egyebkent ez az egesz ugyanakkkor f*aszsag mint mikor a rendorok az utca kozepen (ket savbol egyet elfoglalva) leallitanak valakit igazoltatni......feltartjak a forgalmat, balaesetveszelyes , etc. De az en kocsimat siman elvitte trailer mert a gyalogatkelo helytol nem 5 , hanem csak 3 meterre parkoltam le (mivel iszonyat kis kocsirol van szo, baleset veszely tenyleg nem allt fennt). Szoval ez van. MOCSKOS KORRUPT RENDORSEG. A f*szer b*sztatjak az autosokat egyfolytaban..........................

G.

Törölt nick Creative Commons License 2000.06.30 0 0 29
Legjobb tudomasom szerint fekvorendor nem letezik, marmint hogy hivatalosan. KRESZ-ben nincs, szabvany nem definialja. Ahol megis kitesznek, az az utburkolat szandekos rongalasa, garazdasag, stb. Ha valakinek van turelme egyszer ilyenert pereskedni, esetleg kezdo ugyved es hirnevre vagyik :-) , megprobalhatja ezt ervenyre juttatni.

Ha viszont egyszer az en automat rongalja meg, tuti, hogy fenykep + az utfenntarto feljelentese lesz a dologbol.

ZOH

Brúsz Creative Commons License 2000.06.28 0 0 28
Azt még el tudom fogadni valahogy, amikor ívelt, széles bukkanót építenek, amelyen kis sebességnél nem döccen az autó, nagy sebességnél viszont elszáll. Ez mondjuk a legköltségesebb megoldás. De amikor egy keskeny sávot járdaszerűen megemelnek, hogy a legkisebb sebesség mellett is megdöccen az autó, az szerintem minden józan ésszel ellentétes és kimeríti a garázdaság, illetve a gondatlan (vagy szándékos) veszélyeztetés fogalmát. Különösen, ahol ezt útburkolati jel sem, tábla sem jelzi, és a közvilágítás sem kielégítő.

Én megkérdezném a betegszállítók és a mentősök véleményét. Megkérdezném az üvegesekét is, meg úgy általában az áruszállítókét. Megnézném azt is, a bűnözést milyen mértékben szorították vissza a tengelytörő tankcsapdák és mennyien választják inkább az "átdöngetekrajtaezerrel vagy felmegyekinkábbajárdára" megoldást. Megnézném azt is, hogy a nemzeti vagyonban mennyi kárt okoznak így az utak feltörésével, megnézném, mennyibe kerül a döccenőktől garantáltan évente megbomló útburkolatok javítása és az épületekben mi kárt okoz a felesleges vibráció.

Miért nem lehet inkább a popsijára csapni nádpálcával annak, aki nem tudja, hogy közlekedjen az iskolák / óvodák körül?

pampalini Creative Commons License 2000.06.28 0 0 27
Halihoo!

A fekvőrendőr általam is utált állatfaj. Mindössze 6 db-on megyek át (ha szabályosan akarok közlekedni) mire bejutok a munkahelyemre. Mindezt kb 1 500 m-es szakaszon. Az ok, hogy az út mellett ott van egy suli, meg egy ovoda, de ennyi minek? Ha szabálytalanul akarom csinálni akkor egyszerüen betolatok az egyirányu utcába...

Most csak ennyi...

VFTS Creative Commons License 2000.06.27 0 0 26
Azok kedveert akik sokaljak a gazdagreti "bukkanot" (en is itt lakom) elarulom, hogy kisvarosunkba Szentesen egyetlenegy utszakaszon van hasonlo viszont ott 1.5 KM-er 11!!!!, nos ez persze nem az egyetlen kozlekedesi baromsag a varosba.
Ezert:
- Vagy nagyon lassan megyunk at (20)
- Vagy eleg gyorsan, hogy a utkozes altal keltett perdulet felemelje az auto elejet, igy is ok. Ez kb 80-120.
- Az egyik kerekkel kikeruljuk. Lemegyunk az utrol.
Nos en a 2. es a 3. kombinaciot hasznalom egyutt, teljesen jo, bar egyszer elbasztam, igy a hatso stabilizatoron egy felfogato csavar leszakadt. Ennek javitasa kb. fel ora, megy 200FT.

Ja amugy 1200-lada.

Inner Circle Creative Commons License 2000.06.26 0 0 25
Amit te láttál az bizonyára csőfektetés volt csak ellopták a táblát. :) De a negatív kernyák, igen, az talán még rosszabb mint az "eurokonform" fekvőrendőr. Mifelénk is gyakori, igaz, aszfaltozott úton, mikor is kétszáz métert kéne aszfaltozni, de úgy látszik csak 199,6 méteres aszfaltot találtak a raktárban és jobb híján leterítették azt. Csak így a két végén 20-20 centis hiányok vannak, de csak a javításig, ami ritkán tart négy-öt évnél tovább...
Előzmény: Odin (23)
Inner Circle Creative Commons License 2000.06.26 0 0 24
A negatív kernyák, igen, az talán még rosszabb mint az "eurokonform" fekvőrendőr. Mifelénk is gyakori, igaz, aszfaltozott úton, mikor is kétszáz métert kéne aszfaltozni, de úgy látszik csak 199,6 méteres aszfaltjuk volt és jobb híján leterítették azt. Csak így a két végén 20-20
Előzmény: Odin (23)
Odin Creative Commons License 2000.06.26 0 0 23
IC

A vicc az, hogy már rég kitalálták a földútra telepített fekvőrendőrt. Kisorosziban láttam.
Inverz rendőr volt. Az útba ástak kb. 20*20 cm-es árkot. :-))

Előzmény: Inner Circle (10)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2000.06.26 0 0 22
"Mennyivel tobb egy kattogo femdoboz orabere, mint a vasdarabe?"

Sokkal. Abba a kattogó fémdobozba filmet kell tenni, majd cserélni - napjában akár többször, ki teszi meg? -, a képeket be kell gyűjteni, elő kell hívni, regisztrálni és adminisztrálni, szortírozni, postázni, a fizetést elmulasztóknak utánajárni, eljárásokat kezdeményezni.
A fekvőrendőr mindeközben heverészik. :-))

Egyébként én is utálom, nem védeni akartam, csak rávilágítani, hogy ez jóval kényelmesebb és olcsóbb megoldás a kihelyezők szempontjából. A Te szempontod meg senkit sem érdekel...:-((

Előzmény: Cgo (20)
Stratus Creative Commons License 2000.06.25 0 0 21
antforce!
Az a Gazdagrét és a Sasadi út közötti tankelhárító fal (mert az már nem fekvőrendőr) már az ott lakók idegeit is kikészíti, mert az éjszaka közepén vagy eszeveszett fékcsikorgásra, vagy egy hatalmas csattanásra ébrednek. Pedig elvileg az ottlakók érdekében készült.
Előzmény: antforce (11)
Cgo Creative Commons License 2000.06.23 0 0 20
turbo2

eppen azert mondom, hogy f@szsag a 10-es tabla, hisz az autok tobbsege 20-tol kezd mutatni. Legyen egy zona, hogy kurva lassan kell menned, aminek a felso hatara a mar emlitett 30 lenne, ami ilyen helyeken betarthato...

Mennyivel tobb egy kattogo femdoboz orabere, mint a vasdarabe? Ha eleg zsiros a buntetes, akkor sokkal tobbet er, mint az a sok sz@r vasdarab az uton (telen ranyomtam a havat es leszakadt az elso szpojler, 2x akkora a fogyasztas az adott utszakaszon, tonkremegy a futomu, tobb buzt eregetek es foleg: globalisan buntet mindenkit, nem erdekli, ki megy lassan, gyorsan - mindenkinek az utjaba all :))))

Előzmény: turbo2 (17)
Toms Creative Commons License 2000.06.23 0 0 19
Szia Cgo!
Rég hallottunk felőled. Milyen autót hajtasz most?
Előzmény: Cgo (15)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!