Kétszer háromsávosra bővítik az M1-est és M7-est
Több kulcsberuházásról is döntött a kormány, köztük a HÉV fejlesztéséről és a földalatti felújításáról – vette észre a Világgazdaság a Magyar Közlönyben. Erre 2016-ban és 2017-ben a rendelkezésre álló forrásokból, 2018-ban pedig egy előre elkülönített 597 millió forintos alapból kell elkészíteni az engedélyezési terveket. A kiemelt projektek:
- egy háromvágányú kapcsolat a kelenföldi és a ferencvárosi pályaudvar között, a Danubius és Népliget-Fradiváros elővárosi vasútmegállók kialakítása, a Déli vasúti összekötő híd átépítése
- a Ferencváros és Kelebia közti fővonal nyomvonalának korrigálása
- az M1-es Budapest és Győr közti szakaszának kétszer háromsávosra bővítése
- az M7-es Budapest és Balatonvilágos közti szakaszának kétszer háromsávosra bővítése
- a Galvani híd kiépítése
- a ráckevei és a gödöllői HÉV-vonalak fejlesztése és integrálása a fővárosi közlekedésbe
- a kisföldalatti felújítása és új szerelvények beszerzése