Megszületett a benzinkút és a McDrive szerelemgyermeke
A MOL drive through szolgáltatást vezet be az egyik budapesti töltőállomásán - derül ki a cég sajtóközleményéből. Az új szolgáltatás a Mol 2030 stratégiába illeszkedik, amelynek keretében az olajcég próbál lejönni a benzinről, de közben megtartani az ügyfeleit, és amelyről itt írtunk bővebben.
A keresztülhajtós szolgáltatást a szentendrei úti kúton vezetik be elsőként, és lényege, hogy az ügyfél az autójában ülve egy ablakon keresztül kérheti ki a kávéját vagy a szendvicsét, majd vezethet is tovább. Az új szolgáltatást Fresh Corner Drive-nak nevezik.
A vállalat a Fresh Corner-koncepciót 2018-ra már több, mint 700 értékesítési pontra kívánja kiterjeszteni. A tervek szerint 2021-re a fogyasztási cikkekből és szolgáltatásokból származó EBITDA eredmény eléri a 450-500 millió dollárt.