Közel 20 százalékos növekedést ért el az IKEA Magyarország
Az IKEA Magyarország 2022-ben az előző évhez képest közel 20 százalékos növekedést ért el a kiskereskedelmi forgalmat illetően. Az áruházaknak összesen 8 millió látogatója volt, az ikea.hu weboldal 12,7 millió egyedi látogatót regisztrált, 66 százalékukat mobil eszközről − írta meg lapunkhoz eljuttatott közleményében az IKEA Magyarország.
Közlésük szerint több digitális fejlesztés is történt az elmúlt évben. Februárban indította el a vállalat az új, Billie névre keresztelt chatbotszolgáltatást, amely az év minden napján 24 órában támogatja a vásárlókat megoldási javaslatokkal.
Nyáron az IKEA bevezette az online foglalási lehetőséget a Bútormentő Pontok esetében is, így a vásárlók már az ikea.hu weboldalon megismerkedhetnek a kedvezményes árú bútorok jó részével, és le is foglalhatják őket.
A pénzügyi év alatt az IKEA átlagosan 98 konyhát és 99 kanapét adott el naponta. A legnagyobb számban eladott termék a FRAKTA táska volt, melyet a fehér OFTAST tányér követett a sorban.
Az IKEA Tervezőstúdió 2023 első fél évében tervez megnyitni Debrecenben. Az itt dolgozó munkatársak lakberendezési tanácsadást fognak nyújtani az érdeklődőknek, valamint a rendelési folyamatban is támogatják a vásárlókat.
Az első negyedévben egy új vásárlási folyamatot is bevezetnek, ami a Szkenneld és vedd nevet! kapta. A vásárlók az IKEA-alkalmazás segítségével a vásárlás közben beszkennelhetik a bevásárlókocsiba kerülő termékeket, majd egyszerűen kifizethetik azokat.