Tegnap adták át Újbudán a Porsche kétmilliárd forint beruházással felépített önálló értékesítési és szervizkomplexumát, amely az első ilyen létesítmény a régióban. A Porsche Centrum Budapest - amely a Porsche-Inter Auto-csoporthoz tartozik - április elsejétől az importőri feladatokat is ellátja.
A márka egyébként fennállása óta a legjobb hónapot tudhatja maga mögött a magyarországi újautó-piacon: márciusban 16 gépkocsi talált gazdára. Mivel az év első két hónapjában sikerült hozni a tavalyi számokat, nem kizárt, hogy az idén még erősíteni is tudnak, ugyanis az új modellek - köztük a dízel Porsche Cayenne vagy a szeptemberben érkező négyajtós Panamera - az előrendelések alapján sikeres debütálásra számíthatnak.
A válság idehaza a jelek szerint nem sújtja a prémium autókat, miközben szakértők szerint az idén 60 ezer darabbal százezer alá csökkenhet az eladott autók száma.