A diszkontlánc standard épületeket épít, vagyis áruházaik alapterülete nagyjából ugyanakkora, ezerhatszáz-kétezer négyzetméter - közölték kérdésünkre a cégnél.
A Lidl elsősorban a diszkontláncoknak - Plus, Peny Market, Profi - jelent konkurenicát. Fél évvel az áruházlánc megjelenése után készült felmérésből kiderül, hogy a német cég elsősorban a konkurensektől csábított át vásárlókat. Nyereségének csak kilenc százaléka származott abból, hogy többet vásároltak az emberek. A Lidl magyarországi működésének első hat hónapjában a háztartások 29 százalékát érte el. Vásárlói elsősorban a kis- illetve nagyvárosi 3-4 fős, gyermekes háztartások. A cégnél jól fogynak a saját márkás termékek, ennek köszönhető, hogy a Lidl márkanév az egyik legerősebb kereskedelmi márkájává vált.
A Lidl is beszállt a karácsonyi akciókba, előre hozták a januári áfacsökkentést, így november elsejétől ötszáz terméket adnak olcsóbban. Ígéretük szerint a következő hetekben további akciókra számíthatnak a vásárlók.