Ingyen jókedv szilveszterre!

2011.12.09. 09:28 Módosítva: 2011.12.09. 10:16
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A Suhancos különleges módon kedveskedik fogyasztóinak az ünnepek alatt. A népi motívumokat fiatalosra igazító márka túllépve a hagyományos kóstoltató akciók tengerén, házhoz viszi a hangulatot. Megduplázza a boltban vásárolható ünnepi "adagot" és megalapozva a jókedvet, támogatja a megapartyktól megcsömörlött fiatalok házibulijait is.

Szilveszterkor házibulit rendezni mindig biztos módszer a felhőtlen mulatozásra, ráadásul mintha ilyenkor megengedőbbek lennének a csendháborítókkal szemben is. Ebben a törekvésükben kívánja támogatni a fiatalokat a Suhancos, amely - jelmondatához híven - legújabb akciójával megpróbálja megalapozni a szilveszteri jókedvet. Hogy miért is jobb otthon bulizni, mint egy teltházas party-n, azt a Suhancos egy a neten terjedő spottal bizonyítja be a kételkedőknek.

A hétféle ízben kapható Suhancos között szerepel három ágyas pálinka és négy, 100%-ban valódi pálinkából és mézből készült ital. Ahogy a márka nevéből is kiderül (a suhanc gyakorlatilag a srác régies elnevezése) minden tekintetben a fiatalokra koncentrál. Nemcsak külsejével és alacsony árával igyekszik igazodni fogyasztói igényeihez, hanem kommunikációjával is. A Suhancos ugyanis idén Szilveszterkor – gondolva a fiatalok pénztárcájára – házhoz megy, és egy pálinkacsomaggal támogatja meg a kiválasztott házibulikat. A két-két üveg ágyas és mézes nedűért nem is kell sokkal többet tenni, mint rövid indoklás kíséretében jelentkezni érte a Suhancos Facebook oldalán.

Habár az új év és január első pálinkás reggele már nincs is olyan messze, nem feltétlenül kell megvárni az esztendő végét a suhanckodással. A Suhancos ugyanis Tesco-akciója során az első ezer vásárlónak házhoz szállít plusz egy üveg Suhancost.

Érdemes tehát nyitott szemmel járni az ünnepek alatt és rákészülni az év utolsó, de legnagyobb bulijára, mert a hatás egészen bizonyosan nem marad el!

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.