150.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont

2014.11.25. 11:18 Módosítva: 2014.11.27. 12:50
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A Budai Egészségközpont Magyarország egyik vezető magánegészségügyi szolgáltatója, amely teljes körű járóbeteg szakellátást nyújt magánszemélyek és vállalati dolgozók számára. Az intézményben az átfogó menedzserszűrő csomagok mellett mintegy 150 orvos 40 féle magánrendelése és a kapcsolódó diagnosztikai vizsgálatok érhetők el. A szolgáltatások előzetes időpont egyeztetés alapján, számla ellenében, kulturált körülmények között vehetők igénybe.

Interjú Kiss Andrással, az egészségközpont marketing igazgatójával.

Mit jelent a Budai Egészségközpont számára ez a mérföldkő?

Mindenekelőtt fontos visszajelzés az ügyfelek részéről, legyen szó magánszemélyekről vagy vállalati partnerekről: azt jelenti, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra igenis nagy igény van ebben az országban. Külön öröm számunkra, hogy míg a 100.000. ügyfél eléréshez 10 évre volt szükségünk, addig alig két és fél év alatt sikerült újabb 50.000 páciens bizalmát elnyerni.

Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?

Meggyőződésünk, hogy a siker elsősorban annak a szemléletnek köszönhető, melynek lényege, hogy az egészségügyi ellátásra szolgáltatásként tekintünk, ahol orvos és beteg egyenrangú partnerként, együtt dolgozik a közös célért: az egészség megőrzéséért. A sikerünk másik kulcsa az, hogy a szolgáltatásainkat aprólékosan fejlesztjük, ennek során nemcsak a páciensek, hanem az ellátásban részvevő minden munkatárs - orvosok, asszisztensek, recepciósok - visszajelzéseit, javaslatait is figyelembe vesszük. Emellett természetesen tisztában vagyunk azzal, hogy az állami egészségügyi ellátásban tapasztalható problémák is hozzájárulnak ahhoz, hogy egyre többen fordulnak a magánellátók felé.

Változott-e az elmúlt években a páciensek elvárása a privát egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban?

Egyértelműen tudatosabbak lettek a páciensek. Már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők. Ennek megfelelően nagyon tudatosan is választanak. Ugyanez igaz a vállalati piacra is, ahol a döntéshozók többsége ma már tisztában van azzal, mennyire fontos a munkavállalók egészsége a cég versenyképessége szempontjából.

Van információ arról, hogy mi alapján választanak a páciensek magánrendelőt?

Igen, mi ezt folyamatosan mérjük. Szembetűnő, hogy mindinkább előtérbe kerülnek a nem egészség-specifikus szempontok: kell-e várakozni, udvariasak-e az orvosok és a recepciósok, lehet-e online időpontot foglalni, adnak-e számlát, van-e parkolási lehetőség, stb. Mindenközben természetesen elvárás a magas szakmai színvonal is, de ezt – legalábbis a mi ügyfeleink – magától értetődőnek tekintik.

A választás során egyre fontosabb információforrás az internet, ami az intézményi honlapok mellett egyre inkább a közösségi médiát jelenti, ahol lehetőségük van megismerni más páciensek véleményét egy adott szolgáltatóról vagy orvosról, illetve megoszthatják saját tapasztalataikat másokkal. Mi egyébként kifejezetten örülünk ennek, hiszen ez a színvonal további javítására ösztönzi a szolgáltatókat.

Melyik korosztály keresi leginkább a központ szolgáltatásait?

Egy ekkora létszám esetén nyilván minden korosztály képviselteti magát. Az elmúlt 12 év demográfiai statisztikáját elemezve azt figyeltük meg, hogy míg az ezredforduló tájékán többségben voltak a 40 év feletti páciensek, addig az utóbbi pár évben már több 40 év alatti ügyfél fordul hozzánk. Ebben valószínűleg nemcsak annak van szerepe, hogy túlnyomóan olyan kommunikációs csatornákat használunk, melyeket ez a korosztály használ, hanem annak is, hogy a mai fiatalok egészségtudatosabbak, mint a szüleik. Ők azok, akik leginkább fogékonyak a preventív szolgáltatások iránt, legyen szó rákszűrésről, menedszerszűrésről vagy akár védőoltásról.

Hogyan ünnepelték a jubileumot?

Természetesen házon belül is megemlékeztünk róla, hiszen ez minden munkatársunk közös sikere. De mindenekelőtt a szerencsés 150 000. páciensünk számára tettük emlékezetessé ezt az alkalmat: ő 2015. december 31-ig térítésmentesen veheti igénybe a Budai Egészségközpont minden járóbeteg szolgáltatását!

Cím: 1126 Budapest, Nagy Jenő u. 8. ; Királyhágó u. 1-3.

Telefon:  (+36) 1 489-5200, Fax: (+36) 1 489-5210

Web: www.bhc.hu

E-mail: info@bhc.hu

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.