Az Európai vállalkozók Cégcsoportja

2015.06.19. 13:08 Módosítva: 2015.06.23. 09:14
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.

A hazai piacon elért sikerek után regionális üzleti szereplővé lép elő a kecskeméti alapítású KéK Cégcsoport.

A 2000-ben alapított, és 2009-től több mint 3000-es tagfejlődéssel, a ma màr 4000 vállalkozást képviselő KéK Cégcsoport helyi beszerzési társulásként kezdte meg működését, majd fokozatosan bővítette a szolgáltatások körét, és számos területen - egyebek mellett telekommunikációs- és üzemanyag-kedvezmények biztosítása – szerzett vezető pozíciót csak a magyar piacot figyelembe véve. A hazai kis- és középvállalkozási szektorban elért sikerek után a cégcsoport vezetése úgy döntött, hogy a környező országokban is bevezeti az elmúlt évtizedben kidolgozott üzleti modellt.

„Romániában most indítottuk el a KéK Cégcsoport leányvállalatát, a következő három évben pedig Európa további hét országában fogunk megjelenni.”

- vázolja Scherer András ügyvezető igazgató a nemzetközi terjeszkedés folyamatát. Anglia, Szlovénia, Bulgária, Szlovákia, Horvátország, Olaszország, Ausztria és Németország a következő célpontok; az üzleti terv szerint a cégcsoport ezekben az országokban alapít leányvállalatokat, amelyek a magyar cég vezérelvét – Vállalkozás a vállalkozókért! – követve működnek.

A cégcsoport által kínált kedvezmények mértéke és sokszínűsége egyedülálló a magyar piacon, a vállalkozások összefogására, a közös érdekképviseletre épülő modell mind a kelet-európai régióban, mint az Európai Unió nyugati országaiban komoly vonzerőt képviselhet.

„A gépjármű-beszerzésre, üzemanyagra, távközlési tarifákra, gáz- és villamos energiára, különböző biztosításokra vonatkozó költségek optimalizálása mindenki számára megfontolásra érdemes ajánlat, aki felelősséggel viseltetik a cége jövője iránt.

www.kekcegcsoport.hu/szolgaltatasok

A felhalmozott know-how és a nemzetközi tapasztalatok pedig bizakodásra adnak okot.

Régóta működünk együtt multinacionális cégekkel (pl. Deutsche Telekom, Allianz, Generali, Mol), így a meglévő kedvezményeket külföldön is képesek leszünk realizálni, és így a KÉK képviseleti országokban a kedvezmények mértékét, a még nagyobb már nemzetközi összefogást kihasználva egyre hatékonyabban növelni. A cégcsoport üzleti státuszát pedig jól példázza, hogy megkaptuk tavalyi évben a Bisnode nemzetközi cégminősítő AAA minősítését. (Ez a nemzetközi cégminősítő vàllalat legjobb minősítése, 0.63% birtokolja Magyarorszàgon ezt a minősítést!) Pontosan a Bisnoderól.

A vállalkozók által követett elvek, a sikeres vállalkozások működésének legfontosabb kritériumai minden országban nagymértékű egyezést mutatnak, a költségcsökkentés és a szakmai tanácsadás, a források felkutatása és biztosítása kritikus része a vállalatvezetési kultúrának.” –foglalta össze a koncepció lényegét Trungelné Pancza Krisztina, a KéK Pénzügyi Tanácsadó Iroda Alkusz vezetője.

A dinamikusan növekvő vállalkozás ma már több mint 40 000 kedvezményes mobiltelefon-előfizetést kezel és évente 30 millió liter üzemanyagot biztosít, valamint a biztosítási alkuszok rangsorában is gyorsan lépdel felfelé, hiszen két év leforgása alatt került fel a Top 100 listára, amelyen jelenleg a 43. helyet tölti be. Az új gépjárművek és kishaszon-járművek kedvezményes beszerzésére (a kedvezmény mértéke akár a 18 % - 23 %-ot is elérheti, a képviselt márkák (jelenleg 16) között pedig éppúgy megtalálható a Skoda, mint a Mercedes-Benz) szakosodott KéK Automotive üzletág, a pályázatíró üzletág, a cégtanácsadó szolgáltatás is egyre népszerűbb.

A tagok elégedettségét mutatja, hogy a cégcsoport a tagok ajánlásaira hagyatkozva, mindennemű marketingtevékenység nélkül realizál évente 10-15 százalékos növekedést. A taglétszám bővülése mellett az országos hálózat is folyamatos fejlesztés alatt áll, amelynek köszönhetően a szolgáltatások bárhol elérhetők, és a tagok bármikor igényelhetik a személyes konzultációt a cégcsoport képviselőivel.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.