A rossz idő nem akadály: itt az új Converse

2016.08.17. 17:41 Módosítva: 2016.08.18. 13:22
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
A Chuck Taylor a világ legnagyobb példányszámban eladott kosaras cipője, amely mára a popkultúra fontos darabjává vált. A márka újítása lehetővé teszi, hogy a kedvencedet ezentúl esőben se kelljen nélkülöznöd.

Majdnem száz év telt el, mióta megjelent a Converse All Star kosaras cipő, egy Malden nevű kisvárosban, Massachusetts államban. Ez akkoriban merész vállalásnak számított, hiszen még maga a sportág is (szemléletes fordulattal élve) gyerekcipőben járt az Egyesült Államokban.

A valódi áttörést a 20-as évek hozta el Charles H. “Chuck” Taylor profi kosárlabdázó személyében, aki egyhamar a márka nagykövete lett és élete végéig segítette ötleteivel az ikonikus modell fejlesztését. 2002-ben a Converse egybeolvadt a sportruházati iparág vezetőjével, a Nike-val, ennek köszönhetően pedig számos technológiai innováció indult a cég életében.

Azt talán maga Chuck sem gondolta volna, hogy a sikertörténet 2016-ban új fordulóponthoz érkezik: most már az időjárás miatt sem kell stresszelned, ha kedvenc sneakeredet húznád fel. A Nike együttműködésében megszületett a Chuck II generáció, egy olyan részletgazdag, ellenálló cipő, amely mindeközben megőrzi a világszerte népszerű, legendás Chuck sziluettet.

Az új technológiával kialakított vászon vízlepergető, a sarok, illetve a fűző pedig fényvisszaverő bevonattal készült, hogy a rossz fényviszonyok között is igazán feltűnő lehess! A tornacipő garantáltan száraz marad a legzordabb őszi napokon, vagy akár egy nyári záporral kísért fesztiválon is.

Persze a komfort is elengedhetetlen szempont: az új Chuck Taylor most extra kényelmes Nike Lunarlon talpbetétet, mikro-bársony borítású belsőt és elcsúszásmentes, párnázott nyelvet kapott.

Szerezd be még az ősz beköszönte előtt a szezon új kedvencét és indulj útnak bármikor magabiztosan, fittyet hányva az időjárás viszontagságaira!

További információ

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.