Júniusban ismét a Danubius a legnépszerűbb

2004.08.02. 10:01
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
2004. július 29. - A fiatalabb korosztály nyári magasabb arányú rádióhallgatásának ismételten a Danubius Rádió a legnagyobb nyertese. A 18-49 évesek között így magasan piacvezető, sőt a 15+ lakosság körében is.
2004. júniusában a Danubius Rádió műsorába a 18-49 évesek 56%-a kapcsolódik be egy hét alatt. Ezzel az eredménnyel 212 000 hallgatóval többet tudhat magának, mint a második helyezett Sláger Rádió, melynek heti elérése 51,5%.A zenei finomhangolás -változtatás meghozta eredményét, a Danubius Rádiót hallgatják leghosszabb ideig, heti átlagos hallgatási idő 1 188 perc, a Sláger Rádió adását 2,5 órával kevesebb ideig választják a18-49 évesek. A Danubius Rádió heti időarányos részesedése már 34% feletti, míg versenytársának ez az adata 27,3%.

Hétköznap Magyarország legnépszerűbb rádiós műsora ismételten a Danubius Rádió kívánságműsora 12:00-14:00 között, csúcsponti elérése 14%.

Hétvégén a Danubius Rádió adása még népszerűbb, Magyarország leghallgatottabb rádiós műsorába a 18-49 évesek közel 18%-a kapcsolódik be, azaz 850 000 hallgató egy negyedórában. Így a rádióhallgatók közel 40%-a választja hétvégén a Danubius Kívánságműsort.

További információ: Horváth Réka
marketing igazgató
Danubius Sales House
30/966-1724

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.