Megújul az MG ZT
Az MG ZT limuzinból és a ZT-T kombiváltozatból 2003-ban 28%-kal többet adtak el, mint az azt megelőző évben.
A legfontosabb külső változások természetesen a megújult MG karakterre koncentrálnak: az aerodinamikus első lökhárítóba épített új MG hűtőrács, valamint a halogén fényszórók még előkelőbb megjelenést biztosítanak az autónak.
Rob Oldaker, az MG Rover Csoport termékfejlesztési igazgatója így kommentálta az újítást: "Az MG ZT nagyszerű vezetési élményt kínáló sorozatunk, legyen szó akár a ZT 160-ról, a maga könnyűépítésű, turbós motorjával, vagy a búgó hangú és félelmetes 410 Nm nyomatékú erőforrással szerelt 260 V8-ról. Az élmény mindenképpen izgalmas és emlékezetes marad. A márka rajongói és a fiatal, céltudatos üzletemberek egyaránt kedvelni fogják az új sorozat karizmatikus dinamikáját és az újrafogalmazott sportos megjelenést."
Külső változások
Az új design egy olyan megjelenési láncba illeszkedik, amely visszavezethető egészen a legendás MG sportkocsikig, de egyaránt fellelhető a legújabb MG Xpower SV sportkupén is.
Belső változások
Az MG ZT modellek belső kialakítása határozott irányvonalat követ, kezdve az utast szinte magába ölelő ülésektől a tisztán elrendezett műszerfalig. A fekete tölgyborítás opcióként kérhető a műszerfalra és a konzolra, sőt a kormánykerékre is.
A 160, 190 modellek új "Summit" sportüléssel vannak ellátva, míg a fekete bőrülések minden SE modellen alapfelszereltségként találhatók meg. A hátul utazóknak még könnyebb a ki- és beszállás, illetve jobban el is férnek, hiszen az újratervezett üléseknek köszönhetően több hely marad a térdnek és a lábfejnek.