Változások

2004.09.24. 11:03
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
2004 szeptember 1-től a Portland Közterületi Reklámügynökség Kft. újra önálló jogi személyként működik. Az elmúlt hónapokban átmenetileg divízióként funkcionáló specialista vállalkozás tulajdonosai a MindShare Kft és a Mediaedge:cia Kft.
A cég ügyvezető igazgatója Bauer Tamás lett, aki az elmúlt években a Poster Consulting Internationalnél töltött be hasonló funkciót.

A Portland tulajdonosai elérték céljukat az év eleji beolvasztással - a médiatervezési és vásárlási szolgáltatások kiegészültek az eddig alvállalkozó által végzett közterületi tervezéssel és vásárlással. Szakmai szempontból jelentős előrelépést jelentett a közterületi optimalizálást az integrált marketingkommunikációs szolgáltatás részévé tenni.

Azonban bizonyos ügyviteli kérdések szükségessé tették az újbóli kiszervezését. Az új felállásban a Portland - változatlanul - fizikailag is az anyacégek közvetlen szomszédságában tevékenykedik.
Somlói Zsolt a MindShare ügyvezetője a független szakmai cég legfőbb erősségének a 360 fokos szemléletet, a más kommunikációs csatornák közterülettel való kölcsönhatásának megértését és házon belüli kezelését tartja.
Ezt - a magyar közterületi piacon egyedülálló - versenyelőnyt, valamint a szakértelem - magas volumen alkotta kettős platform előnyeit biztosítja a Portland régi és leendő új ügyfeleinek.

A Portlandot tulajdonosként felerészben jegyző Mediaedge:cia ügyvezető igazgatója, Simon Zsolt a következőket mondta a cég indulásáról: "A cégcsoport legfontosabb célja a Portland Közterületi Reklámügynökség létrejöttével, hogy a közterületi tervezés és kampány menedzselés terén is meghonosítsa a más médiatípusoknál elengedhetetlen teljesítmény alapú szemléletmódot. Ez napjainkban, amikor a csatornák, a kommunikációs formák és az üzenetek integráltsága egyre fontosabbá válik, elengedhetetlen egy médiaügynökség életében."

A Portland az idei évben 2 milliárd forintos közterületi forgalmával a második legjelentősebb erőt képviseli a piacon.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.