Velünk könnyebb! - Kiemelkedő telefonos ügyintézés a Raiffeisen Bankban

2005.09.15. 09:32
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
#alt# A Raiffeisen Bank 1999-ben indította el telefonos ügyfélszolgálatát. A bank call centere évente több, mint másfél millió ügyféltranzakciót végez. A Raiffeisen Direkt nevű szolgáltatás helyi tarifával hívható telefonszáma: 06 40 48 48 48.

A Raiffeisen Bank egyre jelentősebb szerepet játszik a lakossági bankpiacon. Országos reklámkampányaiban elsődleges ügyfélszolgálati pontként a Raiffeisen Direkt telefonszámát szerepelteti, ezért az érdeklődő jellemzően először a telefonos ügyfélszolgálat munkatársaival kerülnek kapcsolatba. A kiszolgálási színvonal kiemelkedő szinten tartása ezért is fontos - hiszen ezen múlhat a hosszú távú, sikeres együttműködés kialakulása..

A korábban csak lakossági ügyfeleknek szánt 24 órás telefonos ügyfélkiszolgálás mára a Raiffeisen Bank valamennyi ügyfélkörének biztosít szolgáltatásokat, így ma már az önkormányzati, kis- és nagyvállalati, valamint a private banking ügyfelek is használják a call centert. A bank filozófiájának megfelelően, a telefonos ügyfélszolgálat "ablaktalan fiókként" üzemel, vagyis a bankfiókokban kínált szinte összes termék és szolgáltatás telefonon keresztül is igénybe vehető. Megfelelő azonosítás után a bank ügyfelei a számlavezetésen kívül, értékpapír tranzakciókat végezhetnek, intézhetik hitel- és lízingügyleteiket, bankkártyával kapcsolatos megbízásokat adhatnak, sőt akár utazási biztosítást is köthetnek.

Biztosan állíthatjuk, hogy jelenleg Magyarországon az egyik legkorszerűbb, és világszínvonalat képviselő informatikai rendszer támogatja a Raiffeisen Direkt munkáját. A folyamatos fejlesztések sok, új megoldás bevezetésének lehetőségét teremtik meg. A Raiffeisen Bank telefonos szolgáltatása jól érthető menürendszer segítségével kiemelkedően egyszerűvé teszi a navigálást, vagyis a megfelelő szolgáltatás kiválasztását. A személyes és gépi hangú telefonos kiszolgálás egyaránt biztosított. Az ügyfelek az élő hangos kiszolgálást elsősorban bonyolultabb, munkatársi közreműködést igénylő szolgáltatás esetén veszik igénybe, ugyanakkor a kezdetek óta előszeretettel használják a Raiffeisen Direkt gépi önkiszolgáló rendszerét is egyszerűbb tranzakciók (számlaegyenleg lekérdezés, egyszeri átutalások) bonyolítására.

A Raiffeisen Bank számára rendkívül fontos, hogy több mint 300.000 ügyfele, illetve leendő ügyfelei számára egyaránt biztosítani tudja az igényeknek leginkább megfelelő ügyfélszolgálati megoldásokat. Így a call center mellett rendelkezésre áll az egyre nagyobb jelentőséggel bíró Raiffeisen DirektNet internetes banki rendszer. Az immár 85 fiókot számláló fiókhálózatban pedig Magyarországon egyedülálló módon teljes körű banki szolgáltatásokat biztosító önkiszolgáló terminál várja a bank ügyfeleit a nap 24 órájában.

A bank folyamatosan értékeli ügyfelei visszajelzéseit, melyek lehetőséget teremtenek arra, hogy az ügyfélszolgálati fejlesztések valóban az igényeknek megfelelően történjenek, és az ügyfelek valóban jogosnak érezzék a Raiffeisen Bank jelszavát: Velünk könnyebb!

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.