Már a bevásárláskor is fizethetünk mobillal

2010.12.13. 16:33 Módosítva: 2010.12.13. 16:51
Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.
2010. november 11-től országszerte 400 SPAR, Kaiser’s és Interspar üzlet kasszájánál elérhető a MobilFizetés szolgáltatás, így a Telenor és a T-Mobile ügyfelei ezen túl már a bevásárláskor is a mobiljukat készíthetik elő készpénz vagy bankkártya helyett.

A SPAR Csoport a T-Mobile, a Telenor, a Laurel Számítástechnikai Kft. és az FHB Kereskedelmi Bank együttműködésének köszönhetően a MobilFizetés szolgáltatás kényelmes fizetési lehetőséget biztosít a két mobilszolgáltató ügyfelei számára. A Telenor és a T-Mobile MobilFizetés szolgáltatásra szerződött ügyfelei mostantól mobiltelefonjuk segítségével is kiegyenlíthetik vásárlásaik ellenértékét az ország bármely SPAR, Kaiser's és INTERSPAR üzletében.

A MobilFizetés sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk: a kasszánál nincs más dolgunk, mint jeleznünk a pénztárosnak, hogy MobilFizetéssel fizetünk, aki ezután a tranzakció elindításához elkéri mobilszámunkat, vagy MobilFizetés azonosítónkat. Az azonosító átadása akár egy vonalkód leolvasásával is megtörténhet, még tovább egyszerűsítve a fizetési folyamatot. Ezt a vonalkódot az ügyfelek a szerződés után megkapják matrica formájában. A tranzakció elindítását követően kisvártatva megérkezik a MobilFizetés üzenet a készülékünkre, amelyet a MobilFizetésben már megszokott módon az “mSzámlánk” kiválasztásával, majd a szolgáltatáshoz tartozó PIN-kód (ún. mKód) megadásával saját mobilkészülékünkön hagyhatunk jóvá. Ezután a kassza kinyomtatja a blokkot, és már készen is vagyunk a fizetéssel. A fizetési folyamat nem hosszabb a bankkártyás fizetésnél, a készpénzszámolgatásnál pedig biztosan gyorsabb.

MobilFizetés szolgáltatás igénybevételéhez az FHB Kereskedelmi Bankkal szerződéskötés szükséges, melyet követően mobilunkkal a szolgáltatáshoz kapcsolt MobilFizetés bankszámla egyenlegének terhére fizethetünk.

A MobilFizetés nemcsak az okostelefon tulajdonosok kiváltsága: a szolgáltatás általában minden SMS-képes mobiltelefonnal használható, technikai oldalon mindössze a SIM kártyánk cseréjére van szükség. A díjmentes SIM-csere és a MobilFizetés szerződés megkötése a mobilszolgáltatók kijelölt üzleteiben kezdeményezhető.

A MobilFizetés szolgáltatás mindenkori banki díjszabásáról az FHB Bank vonatkozó hirdetménye ad tájékoztatást. A szolgáltatás használata során küldött SMS-ek díja 20 Ft/SMS. További információk a www.mobilfizetes.hu internetes oldalon, 06 40 200 115-ös telefonszámon hívható MobilFizetés ügyfélszolgálaton, valamint a mobilszolgáltatók ügyfélszolgálatán érhetők el (T-Mobile: 1430, 06-1 265 9210, Telenor: 1220).

A SPAR kasszarendszerének a mobilfizetési központhoz csatlakozását vezérlő programcsomagot a Laurel Számítástechnikai Kft. fejlesztette ki, telepítette és engedélyeztette az APEH-nál.

A Telenor, a T-Mobile és az FHB Bank 2008 októberében vezette be a MobilFizetés szolgáltatást, mely lehetővé teszi, hogy a két mobilszolgáltató ügyfelei egy hazánkban merőben új, kényelmes, biztonságos és innovatív fizetési módszert vegyenek igénybe. A MobilFizetés elfogadóhelyeinek száma, a kifizethető termékek és szolgáltatások köre folyamatosan bővül, amelyről a szolgáltatók és a MobilFizetést elfogadó Partnerek rendszeresen tájékoztatják az ügyfeleket.

A SPAR-ról

A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. 19. éve van jelen a magyar élelmiszerkereskedelmi piacon, és ez idő alatt Magyarország egyik meghatározó, országos élelmiszer-, és napi cikk kereskedelmi láncává vált. A SPAR Csoport közel 400 áruházat működtet hazánkban, célja, hogy minden egységében, frissességben, minőségben, és választékban is a maximumot kínálja, versenyképes áron. A vállalat elkötelezett a vásárlók kényelmét szolgáló innovációk mellett.

A Telenor Magyarországról

A Telenor Magyarország a magyar piac egyik vezető mobil távközlési vállalata.
A Telenor Csoport részeként 1994-ben Pannon néven alapított cég jelenleg is élen jár a mobil szélessáv és a technológia fejlesztésében. Hatékony, megfizethető és könnyen használható mobil hang- és adatátviteli megoldásokkal látja el egyéni és vállalati ügyfeleit. A vállalat 2010 májusában váltott a Pannonról a Telenor márkára. Az innováció, a verseny és az ügyfélérték új korszakát bevezető változás célja, hogy a Telenort Magyarország kedvenc mobilszolgáltatójává tegye.

További információk a www.telenor.hu weboldalon találhatók.

A T-Mobile-ról

A T-Mobile a Magyar Telekom mobil szolgáltatásainak márkája.

A Magyar Telekom Magyarország legnagyobb távközlési szolgáltatója, amely a telekommunikációs és infokommunikációs (ICT) szolgáltatások teljes skáláját nyújtja.

További információk a www.t-mobile.hu weboldalon találhatók.

Az FHB Bankcsoportról

Az FHB Jelzálogbank Nyrt. alapítása, 1997 óta a magyar lakásfinanszírozás jelentős szereplőjévé lépett elő. A Bank által kibocsátott jelzáloglevelek a budapesti és a luxembourgi tőzsdén forognak, törzsrészvényei 2003-ban bevezetésre kerültek a Budapesti Értéktőzsdére. A Bank 2006-ban stratégiai fordulatot hajtott végre annak érdekében, hogy a jelzáloghitelezés mellett univerzális kereskedelmi banki szolgáltatásokat nyújtson. Az FHB Bankcsoport jelentősebb tagjai az FHB Kereskedelmi Bank Zrt., az FHB Életjáradék Zrt., az FHB Ingatlan Zrt. és 2010. október 1-től az Allianz Bank Zrt..

A Laurel-ről:

A Laurel 1993-ban jött létre kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztésre, értékesítésére és üzemeltetésére, mely fő profilját azóta is megtartotta. A cég az évek során számos új, szintén sikeres üzletággal bővítette tevékenységét, mint például a Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszerek bevezetésével. A jelenleg több mint 150 főt foglalkoztató cégcsoport árbevétele 2009-ben meghaladta a 3,5 milliárd forintot. A Laurel tavaly a Microsoft-tól Gold Partneri címet, míg az IBM-től az év üzleti partnere címet kapta.

Ezt a cikket nem az Index szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről, mint hirdetési formátumról itt olvashat.