Reklámötletet is adott a dubaji gyilkosság

2010.03.11. 12:36
Egy izraeli üzletlánc a biztonsági kamerák felvételeiből merített ihletet, a Hamász-vezető halála előtti pillanatokat parodizálják.

Egy izraeli üzletlánc tévéreklámja gúnyt űz azokból a biztonsági kamerák által készített felvételekből, amelyen Mahmúd al-Mabhúh Hamász-vezető állítólagos gyilkosai láthatók, írja a BBC. A hirdetésben szereplő színészek gondosan megválogatott álruhákban tűnnek fel.

A dubaji rendőrség által bemutatott felvételen néhány merénylő például teniszruhában követi a január 20-án meggyilkolt parancsnokot. A hatóságok szerint az izraeli titkosszolgálat, a Moszad áll a gyilkosság hátterében, Izrael ugyanakkor nem fogadja el a bizonyítékokat.

A Mahsanei Kimat Hinam üzletlánc szlogenje: "Gyilkos áraink vannak!"

A kampány ötletét valóban a szálloda biztonsági felvételei adták, ismerte el Sefi Shaked reklámszakember. Hozzátette, "ez az események karikatúrája. Ha az összes izraeli szórakoztató műsor megtette, mi miért ne élnénk a lehetőséggel?"