Hosszú évek óta próbáljuk visszahozni és erősíteni a magyar közéleti sajtóból szinte teljesen kikopó tárcanovella műfaját. A lap belsős munkatársai és a legkiválóbb hazai írók közül nagyon sokan vállalták azt a történelmi feladatot, hogy újra megszerethessük ezt a csodálatos műfajt.
MEGVESZEMLemondott a Playboy főszerkesztője
A Marquard Media négy éve nevezte ki az újságírót, aki korábban Riporterként dolgozott a Frei Dossziénak, később az RTL Klub Reggeli és Találkozások című műsorainak főszerkesztőjeként, illetve a TV2-nél a Big Brother és A Nagy Ő producereként tevékenykedett.
Ilyen jó névjegykártyája nem lesz
Radnai egy hónappal ezelőtt az adrenalig.blog.hu-nak adott interjújában még azt mondta, hogy nem unja a munkát, de mint mondta, a lapnál "nagyon nehéz még jobbat és többet elérni. A tévézés továbbra is érdekel, azt gondolom, hogy valamikor még fogom csinálni. Én is tudom, olyan jó névjegykártyám, mint a Playboyos, soha többet nem lesz."
Az Index információi szerint Radnai Péter hivatalosan azzal indokolta lemondását, hogy új feladatokra kíván koncentrálni a média területén, de távozása mögött a Playboy meredeken csökkenő eladási mutatói állhatnak. A Playboy Radnai kinevezésekor még 45 ezer példányban fogyott, aztán 2006 első félévében már csak 38, 2008 első félévében 30, tavaly már csak 25, míg idén januártól júniustól átlagosan csak 20 ezer példányban fogyott.
A férfilappiacon azonban nem a Playboy az egyetlen vesztes. Tavaly év végén megszűnt az FHM. A Playboy konkurense, a már csak 17,5 ezer példányban értékesített CKM pedig nem is igazán ellenfél, mivel azt is a Marquard Media adja ki. Egyébként a férfimagazinok példányszámesése világszerte észlelhető, az amerikai Playboyról például 6 év alatt 600 ezer olvasó mondott le.