Hírek: Tom Cruise a szcientológiáról vall iszonyú tekintettel

2008.01.16. 10:33 - valuska

  • Tom Cruise a szcientológiáról beszél a Mission Impossible ismert zenéje alatt, valószínűleg toborzási szándékkal. A téma és a zene együtt nagyon félelmetessé teszi a színészt, aki azt állítja, hogy szcientológusként képes megváltoztatni az emberek életét például. Vagy hogy ők a boldgoság útja, akik békét és a kultúrák egységét hozzák el. "Szcientológus az, aki képes egy jobb világot teremteni a szegényes lehetőségek között" - mondta Tom, majd hozzátette: "Ha látsz egy balesetet, akkor nem mész tovább, mert tudod, te vagy az egyetlen, aki képes segíteni." A vége felé Tomot megviseli, hogy nem tud eleget tenni a világért: "Szeretném, ha megváltozna a világ. Valamit tennem kell érte, mert nem tudok úgy élni, hogy nem teszek semmit". Tom azt is elárulja, hogy nincsen jobb annál, mint "nap mint nap megharcolni a harcunkat, hogy jobb legyen a világ." Mi kell ehhez? Például le kell számolni a pszichiáterekkel: "Semmisítsétek meg őket. A pszichiátria nem működik, fogjatok fegyvert!" "Nekünk megvan a hatalmunk, hogy leállítsuk az embereket a drogokról, hatalmunk van az elmék felett, hatalmunk van arra, hogy javítsunk akörülményeken? Rehabilitálhatjuk a bűnözőket is" - mondta ő. A videó korábbi verzióját már leszedette a szcientológiai egyház képviselője a feltöltővel, de Gawker azt állítja, ők nem ijednek meg, és nem szedik le. És végig nagyon furán tartja a szemöldökét TC, figyeljék a videón itt!!! (via Gawker+Cinematical)

  • Holtan találták Los Angeles-i otthonában Brad Renfro (25), akit a Genyából és az Ügyfélből ismerhetünk elsősorban. A halál oka ismeretlen, de előző este a haverjaival ivott, korábban voltak drogproblémái is. Most forgatta a Bret Easton Ellis könyvéből, az Informátorokból készült filmet. (via Cinematical)
  • A brit filmakadémia (BAFTA) is közzétette a jelöltjeit. A legtöbb jelölést, tizennégyet a nálunk a jövő héten bemutatásra kerülő Vágy és vezeklés kapta, kilencet a No Country For Old Men és a There Will Be Blood. Teljes lista itt. (via Empire)
  • A Taxidermia nem került be az Oscar-jelöltek közé, bár ez nem meglepő, mert a híreink szerint inkább ellene, mint mellette kampányoltak. Meglepő, hogy se a román Cannes-i fődíjas 4 hónap, 3, hét, 2 nap, se Fatih Akin filmje, se Menzel pincérese nem jutott be. De ők a legjobb kilenc: Pénzhamisítók (Stefan Ruzowitzky), The Year My Parents Went on Vacation (Cao Hamburger), Beaufort (Joseph Cedar), L'Age des Tenebres (Denys Arcand), Mongol (Sergei Bodrov), Katyn (Andrzej Wajda), Az ismeretlen (Giuseppe Tornatore), 12 (Nikita Mikhalkov), A csapda (Srdan Golubovic). (via Oscar.com)

Kommentek

  • 2008.01.16 13:09:22Orcinus Orca

    Akkor nem lehetne inkább sötét jelen-korról beszélni?



    Persze, azzal együtt, hogy pont azok oktatják a "sötét" középkor ideológiáját, akiknek inkább tanulni kellene az elmúlt korok hibáiból, ahelyett, hogy meg százszorosan elkövetnék azokat? Segítség: közel-kelet.



    Ez azért mégiscsak több, mint emberi gyarlóság: tisztán népírtás.

  • 2008.01.16 13:12:47Orcinus Orca

    Vagy ott van 9/11, vagy a II világháború! 50 millió halott! Ez talán semmi?

  • 2008.01.16 13:26:54kyanzes

    Mi a gáz Krúzzal? Hisz a témában, beszél róla, majd elvonul. Számomra nem tűnt kevésbé hitelesnek mint például egy katolikus pap.

  • 2008.01.16 13:36:31Hyberoid

    Azt tudnotok kell, hogy ez a film nem a köznépnek készült, hanem szcientológusoknak. Ugyanis a szcientológusok mindig kínosan ügyelnek arra, hogy csak olyan kifejezéseket használjanak, amit a célszemély megért, márpedig ez az interjú tele van hivatkozásokkal a KSW-re, meg a lelátón való üldögélésre miközben a küzdőtéren folyik a harc.

    Szóval ez a kommunikáció alapjában egy felhívás a szcientológusoknak, hogy ne csak nézzék a meccset a lelátón, hanem szálljanak is be.



    Úgyhogy ne ilyedjetek meg, nem a ti agyatokat mossák és nem benneteket akarnak így megtéríteni. Vehettek egy nagy levegőt.

  • 2008.01.16 13:39:03Watchman

    Kedves Grabowsky!

    Nem szeretnék vallási vitátba bonyolódni..

    De a sötét középkornak semmi köze az egyházhoz, vagy a valláshoz/emberek irányításához.

    Ezt a kifejezést először Petrarca használta (tudtom szerint), és a Római Birodalom bukása utáni időszakot jelölte, nem a teljes középkort.

    Annak idején valóban a kultúra, és főleg a művészetek hanyatlása miatt nevezték sötétnek, de ez ma már megváltozott. A mai tények szerint ez az időszak sem volt a hanyatlás kora, csak kevés írott emlék, feljegyzés maradt hátra.

    Vagyis a sötét középkort nem a hanyatlás, a szellemi sötétség miatt nevezzük ma így, hanem azért, mert kevesebbet tudunk róla, mint az előtte vagy utána következő időszakokról.

  • 2008.01.16 13:40:57jimmyhoffa

    Engem leginkább a magát az MTV-ből kiszereplő Kovács Ákosra emlékeztet.

    Ő is ilyen zagyvaságokat szokott összehordani, mikor az általa koherensnek vélt hiedelemvilágról beszél.

    A szemöldökre reagálva pedig: így igaz. Ez egy igazi megrögzött-ember-szemöldök.

  • 2008.01.16 13:41:17Hyberoid

    Ja és hozzáteszem, ha nem vagy szcientológus, akkor a feléből egy kukkot sem fogsz érteni.

    De azért sok sikert hozzá...

  • 2008.01.16 13:53:24Alf

    NA ne mókuskodjatok itt, mert Xenu visszatér, és a Thetánotokat feldugja a sejhajotokba.



    Csak annyit a szcientológiáról, hogy egy pár sci-fi író találta ki egy buli közben totál benyomva az 50es években, hogy alapítsanak egy vallást, ami egy földönkívüli nagyúr sztoriján alapul. Jót röhögtek, csak másnapra az egyikük komolyan vette, és megcsinálta. Ő volt L. Ron Hubbard.

  • 2008.01.16 13:54:11Bettyno

    Nem hiszem el, hogy Brad Renfro meghalt! Annyira jó volt már gyerekszínésznek is pl.: Sleepers, The Cure (mond egyiknek sem jut eszembe a címe magyarul:-P)

    Vagy abban a pár percben, amikor a képernyőn volt nagyon jó volt a szökött rab szerepében a nálunk A Fiók címen futó Adrien Brody-Keira Knightly filmben.

    Rest In Peace Brad...

  • 2008.01.16 13:56:43grabowsky.meghasonult

    huta9020 :



    szerencsére a Biblia keletkezését nem a Bibliát hírdetőktől tanultam ahnem kötelező olvasmány minden középiskolában.

    Úgyhogy ülj vissza 1-es! :)))



  • 2008.01.16 13:57:33Hyberoid

    Alf, biztos te voltál ott valamelyik másik sci-fi iró, ezért ismered ilyen jól a sztorit. És nyilván vesztettél, azért vagy ennyire irónikus.



    Jaaa neeeemmmm... biztos a bulvársajtóban olvastad... :)

    Sok boldogságot neked az életben. :)

  • 2008.01.16 13:58:19grabowsky.meghasonult

    Orcinus Orca :



    Szamárságok?

    Micsoda cáfolat! Hiába a józan ész beszél belőled!

    bruhahaha! :)))))

  • 2008.01.16 14:03:42blogart

    Azért reménykedjünk, hogy nem lesz szent szcientológus inkvizíció huszonegyedik századi titkosszolgálati módszerekkel...Azért törekszenek arra, hogy gazdasági és politikai befolyást szerezzenek, aztán egy kicsit "megváltsák a világot". Előbb utóbb ebből sokkal csúnyább dolgok lesznek, mint az összevont szemöldökű T.C.

  • 2008.01.16 14:05:59blogart

    Most a pszichiáterekkel számoljatok le! Nincsenek sokan, aztán jöhetnek a többiek, akik nem tartoznak a híveink közé! UFO anyának meg jelenthetik, hogy elintézték a földlakókat.

  • 2008.01.16 14:11:10Hyberoid

    Nem tudom honnan veszitek ezt az ufo-s izét, biztos ezt is a bulvárból.



    De légyszi ne folytasd, mert már eddig is teljesen porig aláztad az összes szcientológust. :)

  • 2008.01.16 14:14:09Szürkemedve

    Hyberoid: keress rá a xenu névre a google-ön. meg nézz utána, hogy a nagy Hubbard mivel foglalkozott mielőtt próféta lett.



    Amőúgy a szcientológia nem rosszabb, mint a hitgyüli. vagy bármelyik mát TÉRÍTŐ egyház.

  • 2008.01.16 14:18:14blogart

    Mindegyik térítőegyház erőszakos és veszélyes, türelmetlen, szerénytelen és mohó. Jelzők akadnak még

  • 2008.01.16 14:19:00Martian

    szabadzona.hu

  • 2008.01.16 14:21:02Hyberoid

    Szürkemedve:



    Köszi, ismerem a bulvársajtós témákat. Azt is tudom, hogy fiatalkorában mivel foglalkozott Hubbard.



    Tudod én is írtam középiskolában sci-fit. És ez ma nem akadályoz meg abban, hogy megtervezzek egy berendezést. Sőt, egyáltalán közük sincs egymáshoz.



    Srácok, hadd áruljam el, a szcientológia valami egész más, mint amit a bulvársajtó mond nektek.

  • 2008.01.16 14:22:19blogart

    Hyberoid!

    Ne TÉÉRÍÍJJJ meg!

  • 2008.01.16 14:23:52Hyberoid

    blogart:

    Mindegyik egyház térítőegyház.



    Mert tudod ha csinálsz vagy átélsz valamit amit jónak gondolsz és eléggé szociális személy vagy, akkor azt fogod akarni, hogy mások is átéljék azt, főleg akiket szeretsz.

    Ha valaki elolvas egy jó könyvet, minden ismerősét rá akarja beszélni, hogy elolvassa. Persze a legtöbb ismerőst ez nem fogja meghatni.

    Ez így természetes.

  • 2008.01.16 14:26:22Hyberoid

    blogart:



    Felőlem azt csinálsz amit akarsz. Abszolut nem érdekel hogy mit mondasz, amíg tiszteletben tartod a vallásszabadságomat.

    Különben te valószínűleg nem is lennél elég jó szcientológusnak. :)

  • 2008.01.16 14:26:35vernarancs

    Tom Kruz egy ufo aki furcsan mozgatja a szemoldoket.+

  • 2008.01.16 14:31:18Watchman

    Kedves Grabowsky!

    A Biblia keletkezését nem tudom, hogy hol tanították neked, de nem egészen az a mai tudományos (nem egyházi!) álláspont, mint amit te képviselsz. Konstantin valóban keresztény bibliák elkészítését kérte, de ez nem azt jelenti, hogy ő (vagy irnokai) lenne a 'szerző'. A Biblia szövegek gyűjteménye, amelyeket jóval Jézus vagy Konstantin előtt is másoltak és szent szövegekként tiszteltek.

    Hogy mi lett Konstantin könyveivel, ezek-e a legkorábban 'hivatalosan kiadott' bibliák azt ma sem tudjuk. Hogy a Codex Vaticanus/Sinaiticus/Alexandrinus ezekhez tartozik-e vagy sem még vitatott.

    Én nem akarlak kioktatni, de mielőtt jegyeket osztogatsz, jó lenne ha azzal is tisztában lennél, hogy ma te sem ötösre vizsgáztál.

    A téma részemről lezárva, mert különben is off...

  • 2008.01.16 14:33:45blogart

    Akkor ennek igazán örülök és persze én is tiszteletben tartom a vallásszabadságodat. Eddig sem korlátoztalak gondolom. Ne húzd fel magad:) Nem árt veletek jóban lenni még a végén... jobb nem is gondolni rá.

  • 2008.01.16 14:34:39grabowsky.meghasonult

    Kedves Orcinus Orca, ferdítések mestere ;)



    A pestis mint járvány elötte is létezett de valahogy a sötét Keresztény világot pusztította mert olyan sokat érőek voltak az imák ellene! :))) Bruhahaha! Tudod szerencsére az oktatás kikerűlt azóta az egyházak ekzéből és azért tudsz sajnos te is iylen badarságokat irogatni mert különben valamelyik arisztokrata nyikhaja lennél! :)



    Érdekes az hogy nincs semmi de semmi más korszaka a történelemnek amit ezzel illettek volna. És valahogy azokból az idősuakokból több maradt fent. Nem tudom, de még 2 es IQ val is nem kell nagy ész hogy azért mert elev szűk kör volt az aki írástudó volt és eleve az is kontrolálva volt, hogy mit lehet írni, olvasni festeni!!!Művészet, mint olyan meg nem is létezett mert csak szenteket és szenvedést lehetett festeni hoyg az emberek féljenek. Ismerős? :) És igen igazuad van ma is ez zajlik. Jönnek vissza a tanok. Épp erről írtam az elöbb hogy több ország alkotmányba foglalná és tanítaná elvetve az eddigi természettudományos elveket. :))



    Akkor minden kultúra a katolikus egyház kezzében öszőpontosult. Ezért van róla kevés! Csak ők alakították egysíkúan. Ugyanez ment a kommunizmusban is ott is központi vezérelt 'műalkotás folyt' . voltak próbálkozások de akkor legalább már nem máglyahalál járt érte. Ma nem csak ők alkotják a kultúrát, hanem tömegbázisa van szerencsére. De nem tudom miért kell ezt magyaráznom mert annyira alapvető.



    Ők kontrolláltak mindent. szinte csak a papok voltak írástudók és csak olyan dolgokat ábrázolhattak, meg írhattak, amit az egyház engedett egyébbként máglyarakás lettél :)) Ezért is van az hogy abból az időből fentmaradt képzőművészet semmi másról nem szól mint gyötrődő embereket, halált ábrázoló képek leírások a Bibliából.



    Menj el kérlek a National Galery-ben és nézd meg a kora középkori kiállítást. Kiábrándítóan egysíkú, unalamas képek mindenen ugyanaz csak másképp festve kicsit kb 200 -évenként :)



    Szerintem kívánom hogy élj abban a korban. Ha a fejlett humánus orvoslás nem is (mert éppen mázlid volt és nem zártak karanténba egy pestises városban imádkozva érted hátha megmenekülsz) de a keresztes lovagok tutti kardélre hánytak volna :)



    Hiába az emberek 'emlékezete' is eleve eléggé szelektív és gyorsan felejtenek megszépítenek dolgokat. Itthon is még 4 évig se tart ki :) Ajánlom körültekintést komunikáció terén. Meglepődnél mennyire más az amit szájról szájra után leírnak és ami valóban történt. :)-



    Én itt befejeztem ennek a vitának értelme nincsen!Aki szerint a sötét középkor egy csudajó világ volt és az egészet a liberálisok (mindjárt jön is a zsidózás) találták ki annak kívánom éljen ott abban az időben! (sokáig nem fog..átlag életkor 35 év.



    Szóval Krisztus is bőven sokat élt voplna abban a korban. Szinte már aggastyánként halt volna meg a 33 évével :))))) :)))) azt a 2 évet áldozta fel :)))))





    kedves Orcinus Orca hány éves is vagy ??? Ha 9 ,mint ahogy a hozzászólásodból gondolom, akkor az életed java még hátra van :))) bruhahaha



    Szóval csak nyugodtan nem kell sietned a válasszal :))))))) :D

  • 2008.01.16 14:36:31blogart

    Volt két imserősöm is, akiket beszippantott a szekta. Azelőtt normális, boldognak látszó, sikeres fazonok voltak. Most az egyik depressziós, skizoid, lecsúszott egzisztencia, a másik pedig már röhög az egészen...

  • 2008.01.16 14:43:12grabowsky.meghasonult

    Hyberoid



    "Mert tudod ha csinálsz vagy átélsz valamit amit jónak gondolsz és eléggé szociális személy vagy, akkor azt fogod akarni, hogy mások is átéljék azt, főleg akiket szeretsz."



    AZT AKAROD? ...tessék? br.... jézusom jó kis diktátor lenne belőled. Hány embert öletnél meg aki másképp gondolkodik?



    és ez így természetes? Te jó ég! Remélem nem akarsz politikai pályára tévedni :)

  • 2008.01.16 14:49:56Hyberoid

    grabikám,

    ez nem jelenti azt, hogy aki nem kér belőle azt ki kell csinálni! Hol olvastál tőlem ilyet?!



    Nekem semmi bajom azzal, hogy nem akarsz szcientológus lenni. Ne legyél. Attól még nyugodtan lehetnél akár a barátom is (mint ahogy a barátaim 90%-ban nem is szcientológusok), engem nem nagyon érdekel.

  • 2008.01.16 14:50:10-balázs-

    Igaza van, a pszichiátria nem működik. Erre ő maga az élő bizonyíték :))

  • 2008.01.16 14:50:44Orcinus Orca

    Kedves grabowsky.meghasonult!



    Úgy látom érzékenyen érint a téma. A gyűlölködés nem segít, beláthatnád. Ez nem harc, itt nincsenek vesztesek, sem legyőzöttek. Viszont ha akartad volna nyerhettél volna belátást és indíttatást arra vonatkozóan, hogy utána nézz annak amiről keveset tudsz.



    Még egyszer: a gyűlölet, a gyűlölködés nem segít.

    (Olvasdd csak el még egyszer, miket is írtál.)



    Sajnálom. Talán másnak sikerül.

    Sok sikert neki - így előre, látatlanba is - hozzá.



    Részemről, úgy mint Watchman részéről is a téma lezárva.

  • 2008.01.16 15:01:33grabowsky.meghasonult

    Watchman :



    A Biblia keletkezését nem tudom, hogy hol tanították neked, de nem egészen az a mai tudományos (nem egyházi!) álláspont, mint amit te képviselsz. Konstantin valóban keresztény bibliák elkészítését kérte, de ez nem azt jelenti, hogy ő (vagy irnokai) lenne a 'szerző'. "



    A gond az, hogy addig majdnem 400 év telt el kérlek!!! És te csak a levelekről beszélsz ami az evangélium. De az is 400 évvel később lett csak egyben megírva egy uralkodó 'kérésére' bruhahah röhögnöm kell . kérésésre... Jaj de szűk látókör. a hatalom természete nem változott az évszázadok alatt: központosíts , félemlíts fizikailag, szellemilegmeg (katonai , vallási) , ellenségeidet oszd meg és uralkodj felettük :)))



    Szerinted Constantin miért 'kérte' (már megint 'bruhaha') császárként hogy szülessen végre egy könyv amiben megtestesül egy hatalom? Amivel éppen ő nagyobb hatalmat tud gyakorolni? Mivel nem csak katonái lesznek így, akikkel foglalni rombolni tud, hanem embereket is tud befolyásolni és területeket országokat megtartani egységesíteni az mebreke tudatát. Az összes vallás erre törekszik így a scientológia is. Azt akarják minden ember ugyanarról ugyanúgy gondolkodjon!!!!! Tiszta agymosás az egész!





    A Biblia szövegek gyűjteménye, amelyeket te említesz jóval Konstantin előtt is 'másoltak' és szent szövegekként tiszteltek az maga az evangélium. De könyörgök hoyg lehet hinni tudatlan emberek mende mondáiban amit utánn egy vallási történetíró írt le tekercsekre és amiket eleve iylen (nagyon független) további vallási vezetők másoltak tovább?



    Javaslom csináld ezt végig:



    üljetek be mondjuk csak 10-en egy osztályterembe

    -az első embre írjon le papírra 2 összetett mondatot magyarul

    - adja át a másiknak.

    -az nézze meg olvassa el magában

    -vedd el tőle a lapot kb 5 percre.

    -írja le újra

    -adja át a másik szomszédjának

    -a többi ugyanaz





    Jót fogsz röhögni mi maradt a végére abból a 2 mondatból!!!



    És akkor még a 'babiloni' zűrzavarról (nyelvek) máég nem si beszéltem!



    ufff... tényleg hagyjuk abba mert aki ezt beveszi a csoffadt agyú, vagy lelkileg sérült és támaszra van szüksége és ezért szorúl rá erre. az iylen embereket sajnálom hogy nem találja meg a boldogulását az életben mert sikertelen sé valai(k) csúnyán megbántottá vagy az élet szúrt ki vele :((







  • 2008.01.16 15:06:18grabowsky.meghasonult

    Hyberoid



    "grabikám,

    ez nem jelenti azt, hogy aki nem kér belőle azt ki kell csinálni! Hol olvastál tőlem ilyet?!"



    Szerintem nem "AKARNI" kell valkit meggyőzni, hanem SZERETNI.



    Óriási a különbség!





  • 2008.01.16 15:08:48VicGilson

    Nem rossz színész a srác - szerintem. Egyes filmjeiben kifejezetten nagyot alakított (pl. Interjú a vámpírral - Pittel közösen).

    Ő nagyra tartja azt, amiben hisz, szerinte ez a vallás lenne a megoldás a világ problémáira. És? Szólásszabadság van - állítólag. Másrészt más is hasonlóan vélekedik arról, amiben hisz. Csak van aki szerint egy vallás, van aki szerint a pénz, alkohol, drog, szex határok nélkül, ésatöbbi lenne a megoldás.

    Nem kötelező meghallgatni.



    Egyébként igen: minden egyház térítő jellegű. Csak van amelyik jobban nyomul, és van amelyik nem annyira. Mindenütt vannak beteg emberek. Nekem speciel semmi bajom nem támadt a szcientológusokkal. Utcai 'térítésbe' keveredtem, vettem tőlük egy Hubbard alapkönyvet (mert érdekelt a téma), meg beszélgettem velük kicsit. Később újra összefutottunk, invitáltak, hogy járjak rendszeresen, udvariasan elhárítottam, nem is zaklatnak azóta sem. A könyv megvan a mai napig, és néhány egészen hasznos dolgot tanultam belőle (éppúgy, mint a Bibliából vagy a Koránból :)



    OFF



    Sírva tudok röhögni azon, amikor valaki a 'kútúrácsságával' döngeti a mellét - de magyarul fogalmazni és helyesen írni nem tud :))

    'Van itt kútúra!'

    Van hát!

    :D

    LOL!!

  • 2008.01.16 15:13:30Hyberoid

    Grabowsky,

    az 'akar' csak a 'szeretne' egy erősebb formája.



    Csak értsd meg amit írtam, ennyi az egész. Ha meg nem érdekel hogy mit írtam, ne reagálj rá.

  • 2008.01.16 15:14:13hmmmmmmmmm

    ====================

    Hyberoid:

    ====================



    Hmmm. Érdekes a Ti meglátásotok. Van egy ismerősöm, akinek az édesanyja fanatikus SZCI rajongó, a minap kapott egy könyvcsomagot az USA-ból kb. 30-40 könyvvel benne. Ez már a 3. forduló lehetett, ahogy ránéztem a könyvespolcukra... Bele se merek gondolni, hogy mennyi pénzt költhetett erre abból a fizetéséből, amit 10-11 órás munkával szerez meg (túlórázik). Aztán szoktam hallani, mikor előadja, hogy nincs pénze neki és a lányának erre, arra. Na vajon miért? Nem hiszem, hogy az 1 kilós fehér kenyér miatt...



    Ja. A másik. Esténként, mikor néha átugrok hozzájuk, nem ritkán megcsörren (!) 21-22 órakor a telefon, na és ki van a vonal túlsó végén? Valamelyik buzgó, "segítőkész" SCI partner az USA-ból. Persze magyar, de kiment segíteni, hogy ezzel támogassa az egyházt. Hogy milyen ezeknek az életük? Az már egy másik történet, rá lehet keresni a gugliban, van egy pár blogbejegyzés róla. Visszatérve a telefonhíváshoz: mintha egy közel családtagja lenne, pedig még életükben nem találkoztak egymással, elcseverésznek. Megértik egymást. Szerintem. Ezek szerint!



    Rendben, most mondhatjátok, hogy mi közöm hozzá. Semmi. De. Ennek az édesanya elvált, márpedig ebből könnyen levonható a következtetés, hogy talán ezért volt sikeres anno a SCI hadművelete, mikor beszippantották a > SZEKTÁBA

  • 2008.01.16 15:15:11hmmmmmmmmm

    beszippantották a > SZEKTÁBA

  • 2008.01.16 15:15:33hmmmmmmmmm

    > SZEKTÁBA. A válás megviseli az embert. Főleg, hogy ha a férje lelép egy kis a bankból felvett kölcsönnel. Szóval ez eddig oké, magányügy. De az, hogy ez az egyedülálló anyuka, "beregisztrálja", megtérítse a 18 éves lányát... Mondhatunk rá bármit, csak azt nem, hogy korrekt.



    Várom a reakciód, kedves



    ====================

    Hyberoid:

    ====================

  • 2008.01.16 15:15:41Alkalmatlan

    Szerintem ki van festve a szemhéja, hogy jobban csillogjon a szeme :O) You Know



    Teljesen igaza van TC-nak! Jobbá kell tenni a világot minden egyes nap amíg itt vagyunk! De az, hogy mi a jobb, hogy mitől lesz jobb nagyon-nagyon szubjektív You Know



    3 féle ember létezik:

    az egyik a jó uton, a jó irányába halad

    a másik pont ellenkezőleg a rossz utat választotta, de mindekettő tudatosan teszi

    és van a harmadik - ők vannak a legtöbben - aki a két út közt kallódik, vergődik és pont őrájuk vadászik minden felekezet, vallási csoportosulás és még sorolhatnám, hogy meggyőzze ez a jó út, ezt válaszd You Know



    Aztán jól el is hiszi, de fogalma sem lesz mindaddig arról, hogy jó irányba ment e, amíg vége nem lesz You Know



    Még nem hallottam, olyan toborzó beszédről, ahol azt hangsúlyozzák, hogy "gyere velünk, mi a rossz utat választottuk, rossz dolgokat teszünk és a végén nagyon megbűnhődünk érte" You Know

  • 2008.01.16 15:19:51fullfull

    Amit mondd Tom azzal nagy részével egyetértek, a világra tényleg ráférne változás, jobbá tenni ez jó dolog. Inkább azzal lehet a gond, ahogy mondja.



    Nos nekem volt rokonom pszichiátrián tönkretették, de ismerősömet is. Nagyon durván szétgyógyszerezik ott az embereket, ennek tényleg változnia kellene. Üzlet az egész csak foggyon a sok pirula, persze gondolo ezt azért sokan látják.





    Luxon: Vitaminokkal kapcsolatosan eléggé ferdítesz már meg ne haragudj. Senki nem beszélt arról aki vitamint szed, hogy ne legyen mentőorvosi vagy bármilyen orvosi szolgálat. A C-Vitamint pont kitűnő példa, ugyan is felfedezője napi több grammot fogyasztott. Persze ő is bizonyára hülye volt és nem értett hozzá! :D Ettől jobb bizonyíték nekem nem is kell. Persze számodra biztos ez sem megfelelő. Azt bírom még, mikor olyanok dumálnak vitamin ügyben akiknek halvány lila finguk sincsen arról, hogy bizonyos vitaminok miért felelősek a szervezetben mi a szerepük, persze a gyógyszerek azok kellenek. Haramdik legnagyobb halálozási ok a világon a gyógyszermérgezés több millióan hallnak meg évente benne, de persze a vitaminokat kell fikázni amik testünk alapvetű működéséhez szükségesek.



    Én sajnos alkatilag hajlamos vagyok homlok arc üreg gyulladásra, 2 éve szedek napi több gramm C-Vitamint és azóta nem volt ilyen panaszom, de még meg sem voltam fázva. Nem képviselek semmit és senkit, akármilyen fajta C-vitamint lehet szedni. Persze én sem tettem meg mindent az egészségemért régebben, de ráébredtem bizonyos dolgokra sok olvasott anyag által, és néha megbotránkozok azon régen mennyire nem figyeltem oda rá akár ételekre gondolok akár vitaminokra.

  • 2008.01.16 15:20:33Pelthar

    Wow, ennyi komment, és csak ketten reagáltak a sokkal fontosabb hírre. RIP Brad Renfro, átkozottul tehetséges srác volt. Hihetetlen, hogy meghalt, már Az Ügyfél című filmben is zseniális volt, a Sleepersben (Pokoli Lecke) meg még jobb. A legdurvább viszont az, hogy az IMDB-n már másfél éve van egy topic, ami azt jósolta, hogy 1-2 éven belül halott lesz...



    Elképesztő, hogy senki nem akadt, aki jobban odafigyelt volna rá, pedig nyilvánvaló, hogy egy 12 évesen sztárrá váló gyereknek nem könnyű megbirkózni az ezzel járó felhajtással.



    Mindenesetre ami a lényeg: Nyugodjon Békében.

  • 2008.01.16 15:20:37gyuribacsi

    Nálunk a legnagyobb ebéd kiszállító céget döntötte padlóa a szcientológia... hadd ne mondjam a nevét. Szemernyi kételye se legyen senkinek, miről szól a szcientológia. Napoleon elég tömören foglalta össze e három dolgot: "pénz, pénz, pénz".



    Durva, allattomos pusztítás, amit csinálnak, s őszintén fájlalom, hogy tomcruise is közéjük állt, mert amúgy tehetséges színész. Mióta tudom róla, nem nézek tőle semmit. :o

  • 2008.01.16 15:21:59FUJIII

    Hyberoid ezt te most feladatként végzed hogy megvédd TC-t? Olyan vicces a műsor:-) Írj még lécci,lécci!;-)

  • 2008.01.16 15:32:49Hyberoid

    kedves hmmmm (bocs, az m-eket pontosan nem számoltam meg) :)



    Az hogy valaki szcientológus lesz, még nem jelenti azt, hogy azonnal megjavulnak az értelmi képességei és azonnal képes lesz bánni a pénzével és az életével. Sokan azt hiszik hogy igen, és ez hiba lehet. Lehet hogy az ismerősöd is túlságosan bízni kezdett valami láthatatlan hálóban, ami valójában (még) nincs ott.



    Nem az én dolgom, hogy bírálatot mondjak mások életéről.



    Nagyon tudom tisztelni azokat az embereket, aki félre tudnak dobni szó szerint mindent az életükből és beállnak - a hagyományos felfogás szerint gyakorlatilag szerzetesnek - a szcientológia legerősebb szervezetébe a Sea Orgba.

    Én nem tudtam megtenni, maradtam azon az úton, amit Tom Cruise a 'lelátókon ülőknek' nevez. Kihasználom azokat a képességeimet amiket a szcientológia révén szereztem illetve amik meg is voltak, teljesen etikus körülmények között, a saját munkámból gazdagszom és van elég pénzem hogy a szcientológiában is haladjak előre.



    Engem a feleségem hozott be a szcientológiába mert nem volt rendben a házasságunk. Most rendben van. Nem volt korrekt amit tett? Hitt benne hogy az, innentől kezdve - ha belegondolsz - ez volt a legkorrektebb dolog amit tehetett. Nem korrekt az lett volna ha hisz benne és meg sem próbálja.



    Az ismerősöd a lányát vitte be? Nyilván azért mert jót akart neki.

    A te szemszögedből ez rossz dolog, az ő szemszögéből ez a legjobb amit tehet.



    Próbáld meg másoknak meghagyni hogy úgy éljenek, ahogy ők jónak tartják.

  • 2008.01.16 15:34:19Hyberoid

    gyuribácsi:



    Nem akarlak elkeseríteni, de Tom Cruise azóta szcientológus amióta te csak ismerheted...

  • 2008.01.16 15:35:33banyika

    A zene ami alatta szól a "take a look around" a Limp Bizkittől.

  • 2008.01.16 15:37:27Hyberoid

    FUJIII:

    neked úgy tűnt, hogy Tom Cruise-t védem? :)

    Amúgy nekem is tetszik a műsor és épp ráérek, ezért beszálltam. Amúgy nem szokásom.

  • 2008.01.16 15:46:02Tetsu

    Azér abban van némi igazság, hogy a pszichológusokat géppisztollyal kéne szaporítani... Meg a szcientológusokat is. Ki se lehet mondani rendesen.

  • 2008.01.16 15:46:20str

    Leszarom a szcientológusokat, főleg Tom Cruiset. Nézzetek még inkább pár Brad Renfro filmet, hatalmas arc volt..:(

  • 2008.01.16 15:47:32Hyberoid

    gyuribacsi:



    és köszönöm, hogy ilyen pillanatok alatt leleplezted a szcientológia valódi arcát. Egy pillanat alatt bebizonyítottad hogy a szcientológia a pénzről szól. Igaz, hogy ez az amerikai kormánynak, az amerikai adóhivatalnak, a német kormánynak és német titkosszolgálatnak, az interpolnak, a francia kormánynak (és a sornak talán vége sincs) ezt minden titkosszoláglati ezközt bevetve sem sikerült bizonyítani, de neked igen!



    Szerintem nagy dolgok várnak még rád az életben! :)

  • 2008.01.16 15:52:11str

    banyika: a zene a Mission Impossible zenéje, Danny Elfman írta, a Limp Bizkit gond nélkül lenyúlta a taktusokat, és írt rá egy számot..bocs, hogy ki kell ábrándítsalak.

  • 2008.01.16 16:01:19

    Hyberoid! Koszonom a hozzaszolasaid: kb olyan mulatsagosak (voltak), mint a kisfilm maga.

  • 2008.01.16 16:04:47Hyberoid

    kedves luvnya,



    szívesen. Szeretem ha emberek jól érzik magukat. :)

  • 2008.01.16 16:27:52freaky

    Erőszakosak is...a múltkor ültem egy padon a Margit-szigeten egy barátommal, erre odajött két zoknis-szandálos reccsent forma, hogy így a vallás, úgy Jézus...mondtam, állj, ateista vagyok...De amikor majd isten színe elé állsz, így egyikük. Értitek?...mert oda fogsz állni, ha tetszik, ha nem...Aha, ok..akkor máshogy mondom...a barátommal akarok beszélgetni, nem titeket hallgatni. Erre eltakarodtak, nehogymár nekem kelljen odébb menni, mert ők odajöttek pofázni, én meg nem vagyok rá kiváncsi...Sajnálom őket komolyan.

  • 2008.01.16 16:31:49RAMBO

    A sötét középkor azért sötét, mert "leletszegény" azaz abból a korszakból nem nagyon maradtak fenn írásos és egyéb emlékek. Így nehéz kutatni, a történészek sötétben tapogatóznak. Semmi köze sötét uralkodókhoz, meg efféle hülyeségekhez.

  • 2008.01.16 16:36:32freaky

    Köszönjük RAMBO.

  • 2008.01.16 16:46:12kena

    str:

    Az eredeti zenét nem Danny Elfman írta hanem egy Lalo Schifrin nevű úriember, aki még a sorozathoz készítette a zenét.

    A film alatt hallható zene pedig a Limp Bizkit műve és hát valóban "gond nélkül lenyúlta a taktusokat" mert felkérték erre. Ezt hívjuk feldolgozásnak.

    DE ugyanígy "lenyúlta" már a Metallica, az Orbital és még sokan mások is, köztük Danny Elfman ;)

  • 2008.01.16 17:11:25groundwalker

    Azért a szcient tényleg hazavágta jó pár család életét, ember életét. És azért elgondolkodtató hogy egy magyar srác menekült státuszt kért N.o.-ba, mert üldözték a szcientek, és a németek megadták...

    És nagyon mohók, pl. ha egy céget elkezdtek csapolni akkor addig le nem állnak míg az utolsó cseppig ki nem szívják, persze van amikor okosabban gazdálkodnak és hosszútávra terveznek.



    A hívők tényleg manipulálhatók elég komolyan. Lsd. hyberoid. És félek a hyberoid féle jelenség itthon csak nőni fog. Nem véletlen hívják a templomba járók tömegeit nyájnak (akiket a papnak kell terelnie).



    Az OPNI bezárása sem csak sima pénzügyi kurtítás volt, szóval igen, itthon elég jelentős befolyásuk van, lassan már komoly lobby erővel rendelkeznek. És a Pápát, a zsidókat, a keresztényeket, a melegeket, szóval a mindent kifigurázó South Park részek közül egyet betiltottak Angliában: azt amelyikben a szcientekkel és Tom Cruissal poénkodott. Szintén elgondolkodtató.



    Az ufo-s dologra meg valszeg azért mondja hyberoid hogy bulvármédiás butaság (hacsak nem egy szcient piáros) mert fokozatosan mossák ki az agyukat, hogy végül a legnagyobb baromságokat is benyeljék. nem azzal a hírhedt "teremtés" történettel kezdik az egészet, tudják hogy azt alapjáraton csak a hülyék nyelik be. ezért is veszélyesek, mert nagyon tudatosak és kifinomultak, és azért üldözik a pszcihokat mert részben tőlük lopják a módszereik jó részét.



    De abban igazuk van, hogy a pszichiátriában a szintén pénzéhes gyógyszeripar erősen belerondít a dolgokba. De erre Xenu nélkül is rá lehet jönni.



    Szóval 2 okból is ajánlatos ignorálni hyberoidot (ha csak nem egy intelligens szcient spam motor, ez esetben le a kalappal):

    1. hívő (nem mozog már a realitás talaján), csak felesleges vitákba bonyolódnátok meggyőzni nem lehet (persze függ attól hogy melyik szinten jár)

    2. piáros (ez esetben meg megpróbál manipulálni a válaszaival)



    Jobban örültem volna ha Frederik Pohl (mások Asimovnak) alapít vallást, de hát ez van... :D Hubbard megnyerte a fogadást, és le a kalappal hogy kinőtte magát a poénnak induló baromkodás.

  • 2008.01.16 17:36:59Hyberoid

    Kedves groundwalker,

    arany bogaram!



    Be kell vallanom, hogy messziről és a bulvármédiát figyelve (ahonnan írásodból egyértelműen kiviláglik hogy az információt szeded) igen könnyen lehet ilyen képet kapni a szcientológiáról és a szcientológusokról.



    Nézzük a szcientológia ellenzői általában kikből állnak:

    1. groundwalkerhez hasonló kőkemény materialisták, akik annyira be vannak betonozva az iskolai agymosás alatt beléjük táplált lexikális tudásba és komplexitásokba, hogy felesleges vitákba bonyolódni velük - meggyőzni nem lehet (attól függ persze, mennyi egyetemet végzett)

    2. csak egyszerű rosszakaró, akinek annál jobban fáj, minél működőképesebb a szcientológia és ennek minél nyilvánvalóbb jelei vannak



    Sajnálom, de azt kell hogy mondjam, hogy pl. aki ma hisz az orvostudományban annak ellenére, hogy gyógyítani gyakorlatilag alig tud csak tünetet kezel, vagy aki hisz a pszichológiában annak ellenére, hogy semmilyen eredményt nem tud felmutatni a gyógyszereladási statisztikák növekedésén kívül, nos az a személy valószínűleg egy kicsit agymosottabb bármelyik szcientológusnál, mert meg tudták vele etetni azt a maszlagot, hogy ez így van jól. És az igazságnak vannak még mélyebb rétegei, amikkel most még nem akarsz szembenézni, mert túl szörnyű.



    Amúgy meg ha agymosottnak lenni egy olyan állapot, amikor jól mennek a dolgaim és jól érzem magam, akkor sajnos mindenkinek csak ezt kívánhatom.



    Groundwalker azért vigyázz, nehogy dühödben elpattanjon egy ér az agyadban... :)

  • 2008.01.16 17:41:19Xenufóbia

    Hyberoid, az emberarcú szcientológus, aki csak és kizárólag szép és jó dolgokban részesült, amióta a "szcientológiában van", hát ugye beismeri, hogy vannak még apróbb hibák, hibácskák, de hát ezeknek a kijavításán folyamatosan dolgozunk és „mi egy háború és őrület nélküli világért küzdünk”, blablabla, ja, hogy Mo-n volt már öngyilkosság, visszautasított orvosi kezelés miatti halál, voltak becsődölt cégek, széthullott családok, milliós adósságok, nem egy, nem kettő, hanem nagyon sok. Persze, Ő minderről semmit sem tud, ó hát éppen véletlenül nem hallott róla, mert Őt csak a szcientológia „Híd”-on való haladás érdekli, és igen, érzi a javulást, egyre fölfelé, és „tónusskála” felső, pozitív tartományaiban tartózkodik egyre stabilabban.

    Nem az Ő dolga, hogy bírálatot mondjon mások életéről, csak úgy megíratják a „disconnection lettert” a taggal, hogy szakítson bárkivel, aki a környezetében kételkedő kérdéseket tesz fel.

    Nem az Ő dolga megítélni mások életét, csak úgy a születnek a „tudomásjelentések” az egyház számára a tag környezetéről, családtagjairól, munkatársairól, pénz-, cég- és magánügyekről.

    Nem az Ő dolga megítélni mások életét, csak az „auditálás” (= a szcik segítő-gyógyító célzatú, beszélgetéses módszere) során a legbizalmasabb magánügyeket, érzelmi és szexuális információkat is írásban rögzítik, ez lesz az ún. „PC-folder”, amivel aztán csak és kizárólag az egyház rendelkezik, pl. pompásan lehet vele zsarolni a rendetlenkedő tagot; vagy ha már minden kötél szakad, jó pénzért visszavásárolhatja.

    Mindez nem az Ő dolga, mert Ő még csak fejlődok, diszkólevélről, tudomásjelentésről, PC-folderrel való manipulációról még csak nem is hallott. Őt csak az érdekli, hogy megszabaduljon minden „aberrációtól” és elérje a „clear” állapotot, a csaknem tökéletes emberi létet, ami azért még nem tökéletes, mert ott vannak fölötte az „OT szintek”, „OT I-VIII”, no, az már tényleg emberfeletti, pl. L. Ron Hubbard (az alapító) is meggyógyított vakokat, az ám.

    Ő arról se tud, hogy az LRH műveit tanulmányozó, auditálást végző, de egyházon kívüli szcientológusokat az ún. szabadzónásokat a szennyház tűzzel-vassal üldözi, hiszen főbenjáró bűnt követnek el!!! INGYEN adják mindazt a kétes értékű tudást, amit a csörcsben százezrekért, (a hülyébbeknek milliókért) lehet megszerezni!

    Szóval örülök, hogy megint itt van, ahogy a Tóta W. blogon w.blog.hu/2007/03/21/tisztelt_kibaszott_szcientologusok

    is jöttek a kenetes, álságos, félrebeszélős dumával, de rábasztak csúnyán.



    Az egyházi önreklám: szcientologia.lap.hu

    A másik oldal: www.antiszcientologia.hu



    Bónusz track: www.freeweb.hu/intelligencs



    Elnézést a súlyos offért, ez nem a szcientológia pro és kontra topik, de mérhetetlen károkat képesek okozni ezek a szarháziak; és valamiben tényleg páratlanok: a manipulációt, csalást, hazugságot, szándékos megtévesztést, zsarolást és kényszerítést mesterfokon űzni, ájtatos köntösbe bújtatni, jogilag, törvényileg szinte támadhatatlanul körülbástyázni.

    Nem könnyű harcolni velük; sokkal könnyebb tiszta fejjel tájékozódni, h. ha szükséges, a megfelelő embernek a megfelelő kérdéseket lehessen feltenni. Mert „nem ítélhetsz meg semmit, amíg nem szereztél róla tapasztalatot!”-harsogják a szcik. Szerencsére az itt lévők elég egészséges kételkedéssel állnak hozzá, de sose tudni, nem szédül-e bele egy rossz pillanatában szeretted, rokonod, barátod, kollégád.

  • 2008.01.16 17:53:35Hyberoid

    Kedves Xenufób,



    csak magadat járatod le. Egy igazi mintapéldánya vagy azoknak a nemes lelkű lovagoknak, akik ellenzik a szcientológiát. Megcsillantottad szellemi nagyságod.



    A tipikus recept nálad is látható. Fogj néhány ellenőrizhetetlen, de a bulvársajtó által már megcsócsált esetet, írd le valami ördögi rossz és misztikus dolognak, kommunikáld úgy mintha százszor több alkalommal történt volna meg, és már kaptál is egy olyan vallást, amire az emberek azt mondják, hogy 'ezzel valami nem stimmel'.



    Nagyon elkeseredett ember lehetsz. De ezt az életet te magad választottad.



    Tudod aki sarat dobál, maga sem marad tiszta. Mit mondjak, nem irigyellek.

  • 2008.01.16 17:56:38Stanton

    Az "iszonyú tekintet" és a "nagyon fura szemöldök" nem a téboly jele - lehet, hogy a lassan 46 éves színész nemrég botox-kezelésen esett át. Uis. az húzza össze a szemöldököt, a tekintet emiatt "szigorúnak" tűnhet. Később ez a hatás enyhül.

    Nem szimpatizálok a szcientológiával. Viszont nagyon ellenszenves, ahogy a média megpróbálja Cruise-t démonizálni emiatt, hatalmas nagy felhajtást csinálva egy amúgy kiemelkedő színész világnézetéből. OK, ő sem rejti véka alá, de miért kell emiatt támadni? Sokan mintha egyenesen gyűlölnék TC-t, rengetegszer próbálták rásütni, hogy meleg, hogy a gyerek nem tőle van stb.

    Az lenne normális, ha inkább a munkájával foglalkoznának. (Egy példa: ha Mo-n 40 éve is ugyanennyire elterjedt volna a bulvármédia, nyilván többet tudnánk mondjuk, Darvas Iván szerelmi afférjairól. Visszatekintve kizárólag a színészi teljesítménye alapján ítéljük meg - és így a legjobb mindenkinek...!)

  • 2008.01.16 18:05:11nessy

    azt a szektát csak szimplán be kéne tiltani... persze sok pénz van abban hogy a sok agymosott a (saját magától, családjától elvett) pénzt nekik adja.... azt mikor megtudják hogy a story annyira szar hogy még az ufó magazinba se férne bele, addigra már lehet hogy egy élet munkája a szektában van... akkor meg már nem könnyű azt mondani hogy: jaaaa... ekkora baromságot...



    a keresztény (és más) egyházaknak van létjogosultságuk de ebbe nem mennék bele...



    végszóként: jo tanács: ha szcientológussal találkoztok gyorsan hagyjátok ott, és kerüljétek őket mint a pestist



    további szép napot

  • 2008.01.16 18:09:41Hyberoid

    nessy:



    köszönöm a kitűnő elemzést az agymosottak nevében is.

  • 2008.01.16 18:09:51groundwalker

    Kedves hyberoid!



    Először is :D!



    Agyamban egy ér? Nekem miért? Mert leírtam a véleményemet?



    Úgy tűnik te kaptad fel a vizet. De ügyes válasz, csak az nem érv hogy bulvármédia... De hivatkozz csak erre állandóan és puffogtasd. Attól még TC elmondta a videón hogy mit kell tenni a pszcihokkal ezt nehezen tagadhatod le. Menj fegyverkezni inkább. Mikor alapul meg a Szcient Gárda, aminek most nem Usztics hanem Cruise lesz a felkentje?



    "Amúgy meg ha agymosottnak lenni egy olyan állapot, amikor jól mennek a dolgaim és jól érzem magam, akkor sajnos mindenkinek csak ezt kívánhatom."



    nagyon helyes, és ezzel így önmagában nem lenne gond. csak nem igaz.



    az orvostudományban hinni? ember, elmész és ha meggyógyít akkor az nem hit hanem tény kérdése. ha nem tud akkor meg nem. mi köze van ennek a hithez? csak nem készültök a kórházak felgyújtására a pszcihok kiirtása után, drága boldogságot másoknak kívánó aranybogaram?



    aztán vigyázz te is, nehogy elpattanjon egy ér az agyadban... xenu legyen veled, drága barátom.



    egyébként ügyes válasz volt: nesze semmi, fogd meg jól. na, jó azért csak-csak elszóltad magad. Azért látszik hogy még kezdő vagy, mert kezd kibújni a szög a zsákból. Vigyázz még lebuksz! Óvatosan, hát ezt tanították neked a mestereid?



    Az a baj hogy tényleg OFF, mert marha jól lehet szórakozni ezekkel, dehát a hír is elég kattintás és kommentvadász. de sajnos igaz a mondás, don't feed troll! szóval elnézést!

  • 2008.01.16 18:09:59Tehéntőgy

    Azért Cruise nem igazán kiemelkedő színész. Oké, az Esőemberben nagy volt... de azután? Akcióhősnek az MI-kben kifejezetten átlagos, a "komoly" alakításai pedig egyre manírosabbak.





  • 2008.01.16 18:17:08Matyko

    SCREW SCIENTOLOGY!!!

  • 2008.01.16 18:17:09Tehéntőgy

    Fentebb sokan mondták, hogy az amcsik hülyék, hogy a Menzel film nem került be-amiért szerintem is kár, de nem elfelejtendő, hogy a Katyn viszont igen. Na most, Wajda egyáltalán nem populáris rendező, és adott esetben a téma is "partikuláris" (ti. a fejekben élő "butaamerikait" nyilván nem csigázza föl a lengyel történelem). Egyszerűen az lehetett, hogy a két kelet-európai film óhatatlanul egymással is versenyzett (sőt, lehet, hogy főleg egymással)-és míg Menzel kapott már Oscart, Wajda még nem...

  • 2008.01.16 18:20:46groundwalker

    Hát azért még pl. Az Utolsó szamurájban, a Colleteralban. Színészként korrekt, de tényleg nem kiemelkedő.

  • 2008.01.16 18:25:14Xenufóbia

    Ejnye, Hyberoid, mindig csak ez a konzervszöveg, "aki a szcientológiát ellenzi, az elnyomó!" (=az emberiség ellensége). Tessék már új sablonokat kérni.



    Ez a "fogj néhány ellenőrizhetetlen esetet, írd le valami ördögi rossz és misztikus dolognak, kommunikáld úgy mintha százszor több alkalommal történt volna meg", ez valami gyönyörűségesen szép, például rögvest lehetne alkalmazni a "volt egy rokonom, akit a pszichiáterek megöltek" c. szci közhelyre, ha volna ennyi eszetek.



    A pszichiátria kritikája fontos és szükséges, csak éppen a ti primitív ordibálásotok lejáratja, hitelteleníti az érdemi kritikát. Ugye-ugye , milyen szar volt, amikor megpróbáltátok ellopni az MDRI plakátját, Eric Rosenthal pedig kerek-perec elhatárolódott tőletek?

    Segítek rajtad, így néz ki az értelmes kritika:

    www.antidepresszans.tenyek-tevhitek.hu/



    Nem pedig úgy, hogy Tommyboy azt fröcsögi a kamerába, hogy "Irtsátok ki a pszichiátereket!"

    Ezzel csak egyet lehet elérni: a droidok masszívabb fanatizálását.

    Ahogy az 1984-ben az 5 perc gyűlölet.

  • 2008.01.16 18:35:35Hyberoid

    Xenufób,



    kérlek legalább azt olvasd el amit írtam. Még csak nem is használtam az 'elnyomó' szót.



    Ezen kívül talán tanulj meg angolul, és esetleg érteni fogod, hogy mit mond Tom Cruise. Ugyanis nem mond olyat, hogy 'irtsátok ki a pszichiátereket'.

    Képzelem ahogy végignézted a videót, figyelve Tom Cruise szemöldökét és egy kukkot sem értettél az egészből, majd levontad a következtetést. Ez zseniális! Ilyen embereknek tényleg sok esélyük van, hogy rombadöntsék a szcientológiát! :)



    Különben úgy látom, hogy a tények és az igazság téged nem zavarnak az ítéletalkotásban. :)

  • 2008.01.16 19:49:58Xenufóbia

    Helyesbítés a 2008.01.16 18:25:14-hez, a drillezett droidok kedvéért:



    Nem pedig úgy, hogy Tommyboy azt fröcsögi a kamerába, hogy "Semmisítsétek meg őket. A pszichiátria nem működik, fogjatok fegyvert!"



    Akkor rajta, tárd elénk pl. a Rosenthal-botrány tényeit.

    Hogy mindenki megláthassa, mi az igazság.

  • 2008.01.16 20:19:29agylízing

    Egyetlen őszinte gesztusa, mondata, mozdulata sincs már ennek az ostoba baromnak. Még itt is pocsék színész, mégha komolyan is gondolja azt a blahblah katyvaszt, amit összehord. Szánalmas.

  • 2008.01.16 20:49:55Reggie

    "kőkemény materialisták, akik annyira be vannak betonozva az iskolai agymosás alatt beléjük táplált lexikális tudásba és komplexitásokba, hogy felesleges vitákba bonyolódni velük - meggyőzni nem lehet (attól függ persze, mennyi egyetemet végzett)"



    Pont, hogy a materialistak nem agymosottak. Csak, hogy pontossan idezzek: "Tudománynak az egyik leginkább elfogadott és elterjedt értelmezés szerint az igazságtartalmára nézve tesztelt és bármikor újra tesztelhető (tehát potenciálisan igazolható vagy cáfolható) ismeretek gondolati rendszerét tekinthetjük."



    Tehat a vallasban mossak az agyadat mert ott mindenfele dogmat feltetel nelkul elfogadsz...

  • 2008.01.16 21:15:07bumboclaat

    Hyberoid

    gyuribacsi nem kamuzik, a szcik tenyleg tonkretettek a szakacslovag es csaladja ceget... eleg csunyan bepaliztak oket. sok mokas sztorit tudnek meselni. mostanra van rengeteg adossaguk, meg egy vilagszintu termelouzemuk is. persze nem mintha gyartananak annyi kajat amennyit kepesek, de tip-top meg minden... jo az a parasztnak. kozeli rokonommal is beprobalkoztak, azt ajanlottak auditaljak a ceget, aztan megmondjak hogy kell vezetni a tovabbiakban ahhoz, hogy megahipermultimilliardos (mielott Hyperaktiv baratunk belekot nem szo szerint igy mondtak) lehessen. elhajtotta oket a busba, amugy se megy rosszul.

    a szci miatt kapcsolatok, egzisztenciak, emberi eletek mentek mar a levesbe. itt van pl ez a kruuz gyerek is... szanalmas. es a xenu sztori is eleg ciki szvsz. meg hat van mas is ami nem teljesen oke.

    www.scientology.fw.hu/





    (megjegyzem a megfeszitos feltamados csodatevos tortenet is eleg nevetseges az egyhaz altal eroltetett verziojaban. a Zeitgeist-es sem tokeletes, de azert lenyegesen valosagosabbnak tunik ^^

    video.google.com/videoplay?docid=-6186589598330713558

    9:30-tol kezdodik a part i: greatest story ever told, habar ez mar eleg off, zarojelbe is teszem. sry.)

  • 2008.01.16 21:15:25bolhabetu

    Hiperparanoid!



    A bulvármédiára való ködös hivatkozás helyett esetleg konkrétumokat ha lehetne.



    Például tényleg, hiszik-e a szcientomókusok ama hittételt, hogy pármillió éve egy földönkivűli faj járt itt, a szellemeik pedig ittragadtak?



    Mert ha a bizonyítékok alapján kell dönteni akkor a kereszténység toronymagasan nyer. Ezzel nem a kereszténységet akarom dicsérni.

  • 2008.01.16 21:17:01bolhabetu

    A Zeitgeist arra példa, hogyan lehet átesni a ló tulsó felire. A második része ráadásul tiszta összeesküvéselmélet.

  • 2008.01.16 23:08:02kovácske

    " K.Z

    Vajon itthon hány ilyen szcientológus félnótás csücsül döntéshozó helyeken? Ne feledjük a HR, a PR szakmába és jópár nagyobb cégbe már kényelmesen befészkelte magát a szekta. "

    a hülyék száma nem attól nő, hogy belépnek a sz-ba. vagy az megnyugtatna, ha az az ember, aki alkalmas rá, hogy sz-hívő legyen, úgy van a döntéshozó pozíciójában, hogy nem sz-"egyháztag"? attól még ugyanaz az ember. nem az az igazán szomorú, hogy hány (mittomén) tagja van a döntéshozók közt a sz-nak, hanem az a riasztó, hogy hány hülye van a világon és hány hülyét termel ki évről évre 1-az iskolánk, 2-a szülőink(köztük ott lehetőnk mi magunk is), 3-hogy ezeket a félnótásokat a társadalmi-kiválasztási rendszereink döntéshozó pozíciókba helyezik.



    más szemszögből ugyanez nem ilyesztő, hanem megnyugtató: az emberiség amióta létezik, kontraszelektíven válogatta a vezetőit és döntéshozóit, rombolta a környezetet, pocsék oktatásban részesítette a felnövő generációkat, drogozott, ivott (lásd még káros hatása a magzatra), dohányzott(lásd még káros hatása a magzatra), lopott, hazudott, háborúzott, elkényeztette, és/vagy neurotikus roncsot nevelt (veréssel is) a gyerekeiből, és lám, mégis él és virul.

    szóval akár optimista is lehetsz.

  • 2008.01.16 23:17:28postakocsi

    Sajnálom TC-t, régen szerettem a filmjeit, pld. Top Gun, de úgy látszik kezd meghasonlani. :)

    Ami a töbit illeti, szerintem semmilyen izmusban sem szabad hinni, mind arra megy ki hogy befolyásoljanak. DE! Nem itélek el senkit sem, ha hinni akar. Máskülönben a vallási piacon elég nehéz érvényesülni erőszakosság nélkül, ezt már láthattuk a nagy történelmi egyházak esetében is számtalanszor... Ha valaki hinni akar, akkor az akkor is hinni fog benne, ha az egyházalapító piros fürdőgatyában, kezében egy nagy bőrönddel érkezett meg egyenesen a Marsról. Dehát mint tudjuk, a szadistának a mazohista az álmai netovábbja...:)

  • 2008.01.16 23:49:06rosebud

    Lenkei Gábor orvos a Cenzúrázott egészség c. könyvével lett ismert, amelyben az ördögi, embereket nyomorító gyógyszergyárakról rántja le a leplet, és állítja szembe velük a vitaminok áldásos hatását. Gondolom sokan hallottak róla - ha a könyvet nem is olvasták, találkozhattak a doktor úrral pl tévéműsorokban. Végigturnézta az országot az elméletével, hatásos előadásokat tart nagy közönségek előtt, lobbizik a honatyáknál a magas dózisú vitaminok engedélyezése ügyében. Eközben persze több üzletet működtet, ahol Amerikából importált vitaminokat árul, szép sikerrel és haszonnal. A közönséget humorával, közvetlen stílusával gyorsan leveszi a lábáról. Az "átlagember" könnyekig meghatódik, hogy a menő doki letegeződik mindenkivel, barátainak nevezi az előadásaira egybegyűlteket. Sok év kemény munkájával több ezres (tízezres?) címlistát szedett össze azokból az emberekből, akiket meggyőzött a vitaminok mindenhatóságáról. Pár hónapja aztán előhozakodott újabb ötletével, amivel boldogabbá teheti az embereket: nyíltan elkezdett téríteni a szcientológia mellett. Az addig csak a vitaminokról szóló hírlevelébe bekerültek Hubbard művei, és nemrég kibérelte a Kongresszusi Központot, hogy ott tartson nagy előadást a szcientológiáról. A "doktor úrban" megbízó, gyógyulást ill. egészséges életet kereső emberek közül sokan besétálhatnak a csapdába. Tisztelik, hisznek benne, imponál nekik a közvetlensége, hogy leereszkedik hozzájuk, és elhiszik, hogy a vitamin-elmélet terjesztésével a világot akarja megváltani, miközben az egész csak előkészítette a szekta hazai terjeszkedését. A vitaminos hozzászólók gondolom az ő köpenyéből bújtak elő...

  • 2008.01.17 01:12:25kalgan

    te hülye vagy. a taxidermia az elmúlt pár év legzseniálisabb filmje... országimázs... haha. mégis mit akarsz, kampányfilmet, baszki?

  • 2008.01.17 08:20:46Luxon

    Vitamin :)

    Dr. Lenkei szerint a magyar lakosság 80 % két lábon járó hulla, mert nem veszik és eszik a vitaminját. Gondolom ha vennék akkor mindenki egészséges lenne, igaz éhen halna mert a vitaminon kívül ugye azért enni is kéne valamit. Ja hogy neked nem probléma az ötezer forintos (3 fős család esetén havi 15 000 HUF) alap vitamin csomag. Hülyének is megéri; előre az egészséges hullák számának növelésében!

    Na ez a halálipar, nem a pszichiátria!

  • 2008.01.17 08:29:51Luxon

    Sci és a vallás szabadság?

    A sci nem is vallás csupán nyilvántartási anomália.

    Korrigálni kellene, hiszen az adócsaló-szélhámosoknak sincs hivatalos vallásuk, illetve tevékenységüket nem deffiniálják vallásban.

  • 2008.01.17 08:50:40Luxon

    Ja bocs Hermész a tolvajok istene.

  • 2008.01.17 08:52:49Luxon

    ...nincs új a nap alatt....

  • 2008.01.17 13:00:02lhasa

    Hali!

    1.: ez a videó legalább 2 évvel ezelőtti.

    2.: "iszonyú tekintettel", "furán tartja a szemöldökét" Lol! Hűűűűűűű :-)

    3.: "Szeretném, ha megváltozna a világ. Valamit tennem kell érte, mert nem tudok úgy élni, hogy nem teszek semmit" Szóval ez már elég ok arra, hogy valakit kifigurázzunk? Végülis ez a világ a világok legeslegjobbika, nem? Persze, hogy hülye az, aki ezt nem látja...

    Röviden csak ennyi.

  • 2008.01.17 17:22:09Luxon

    3.: "Szeretném, ha megváltozna a világ. Valamit tennem kell érte, mert nem tudok úgy élni, hogy nem teszek semmit"

    Például elmehet a Máltai Szeretet Szolgálathoz (illetve/pontosabban bármelyik amerikai megfelőjéhez )segíteni (társadalmi munkában) pénzével vagy két szép E-méterhez szokott kezével.

  • 2008.01.17 17:24:51Luxon

    Mert abszolute hülyeséget Tom is beszél meg én is.

    Társadalmi munka helyet én is pl: FPS-ezek.

    Tom meg fűzi a birkákat.



    Mind a kettőnkre nyilt lángon való sütögetés vár :( :D és tüzes ménykű a valagunkba.

  • 2008.01.17 17:25:36Luxon

    ...mondjunk nekem nem lesz meglepetés...

  • 2008.01.17 17:35:11Luxon

    Bár ha jobban belegondolok nincs olyan parancsolat hogy... ! na NE fps-ez mert rádszakaztom a mennyboltot teEE Noob!

    (És ne FPS-ezzél! Felebarátaid virtuális önmagára plazmát ne eressz, rájuk head shot nem! Rugóra petet ne küldj! Ama kézigránát szellőző járatban nem hasznos.)

  • 2008.01.17 17:40:36lhasa

    Luxon, te elmebeteg vagy, azt tudod?

  • 2008.01.18 13:51:12Luxon

    én tisztában vagyok vele...

    de a sci -s plö a Cruise, nincs tisztában vele...

  • 2008.01.18 13:55:01Luxon

    ajánlott irodalom

    Lundwall, Sam J.:

    Visszatérés a Földre - Alice világa

    Hogy ne csak Hübárd legyen már a napi betevőd.

  • 2008.01.18 13:56:42Luxon

    És ha már úgyis imádod a sci-fit :D :D

  • 2008.01.18 20:41:06groundwalker

    Luxon: ez az uccsó poén ütött! :D

  • 2008.01.25 14:06:35pluto

    Luxon, Groundwalker-szeretlek benneteket. jó a humor no meg az okosság. de hogy így hármunk között legyen szólva:) egy kicsit tartok én ezektől a szciusoktól. szépen lassan és ezer szálon épülnek be az életünkbe. gyógyszer, vitamin,vállalkozás menedzsment, ki tudja mi lesz ebből? volt már tömeges tudatmódosítás a történelem során. ráadásul ez egy lappangó kórság. nem feltétlen tudod, hogy ő is az...mert persze a jót titokban kell tertjeszteni,meg a pénzvilágon belül igaz lányok-fiúk?

  • 2008.01.29 14:57:41Luxon

    Call to Action!

    www.youtube.com/user/Church0fScientology



    De van rá gyógy ír...

    Egyesüljünk ellenük...

  • 2008.01.29 15:03:32Luxon

    pluto:

    jelenleg aszem még eme "gyönyörű" MSZP-SZDSZ kormány allat élve is: jelenleg nem a kommentezők nemzetbiztonsági kockázatát vizsgálja az NBH, hanem a szcientológusokét.



    Mondjuk szerintem a jelenlegi kabinett sem szeretné ha Mr. Cruise határozná meg a magyar egészségpolitikát. Bár :D :) nem lepődnék meg ha kiderülne hogy az egész bagázs full benne van a szcí ben, na akkor lesz szívunk-ológiai egyház

  • 2008.01.29 15:04:17Luxon

    persze nekünk

Szóljon hozzá!

 
Ehhez a bloghoz csak belépett felhasználók szólhatnak hozzá.
 

Friss kommentek

  • Asakura Hao: bedeko, reagálni akartam a hozzászólásodra, de aztán megláttam ezt: "mindegyik film ugyanolyan sekélyes dialógokkal bánik" Bakker, pedig úgy vártam az ellenérveidet,... 2012-02-10 22:57
    Mozikban a leggyengébb Star Wars-epizód
  • T-007: Ica a fekete cica, Hogy hogyan jutott el a galaxis Luke idejéig, amikor már minden fekete fehér volt, azt mégis hogyan meséljük el? Az árnyaltabb dolgokban több szín van. 2012-02-10 19:11
    3D-ben is szörnyű a Baljós árnyak
  • átlátó: Én a személyes véleményem szerint a Dévidhasszelhoffot bírnám a szimpatikus jóemberfőhősként. 2012-02-10 16:13
    Oszama él és élvezi

Keresés

Shopline

C-Travel ajánlatok

Hirdetés

KIPUFOGÓ KLINIKA
Ha csörög, ha zörög, ha lejárt, ha lóg, hozza hozzánk! Kipufogó-Műszakivizsga-Gyorsszerviz
Nyerj őssejttárolást!
Játssz a Krio kvízjátékán a 2o éves őssejttárolásért. Krio – az őssejt életet menthet!