Várhegyi Attila cége nyerte a közmédia tenderét
Várhegyi Attila és a Prestige Média Kft. nem először dolgozik a közmédiának. Az előző kommunikációs igazgató, Szabó László távozása után ugyanis az MTVA Várhegyi cégét szerződtette le külsős kommunikációs tanácsadónak. A január 15-vel kezdődő megbízás június 15-én járt le, ezt követően írt ki tendert a közmédia.
A tenderen a Prestige Média Kft. és az Imagine Creative Consulting indult, végül a gyorsított tárgyalásos eljárás után az előbbivel szerződtek nettó 16,8 millió keretösszeg erejéig - írja a Kreatív. A Prestige Média ajánlata nettó 10 millió 694 ezer forintról szólt, ám a szerződés ennél magasabb összegről kötötték. A hirdetmény szerint a szerződés végleges összértékénél "a megkötött szerződés teljes (keret)összege került megjelölésre, míg a figyelembe vett legalacsonyabb és legmagasabb ellenszolgáltatást tartalmazó ajánlat értéke tekintetében az ajánlattételi felhívás szerint az egyes ajánlatokban megajánlott éves ajánlati ár került feltüntetésre, amely magában foglalja az általános marketing-kommunikációs tanácsadás díját 12 hónapra, a marketing stratégia karbantartásának, aktualizálásának díját 12 hónapra, valamint 10 órányi eseti megbízás díját".
A szerződés a keretösszeg erejéig, de legfeljebb 20 hónapos időtartamra szól majd. A másik induló, az Imagine Creative Consulting ajánlata nettó 10 millió 976 ezer forintról szólt.
A közmédia májusban a kommunikációs igazgatói posztra Tóth István Zoltán Hír TV-s szerkesztőt, az előző Orbán-kormány alatt létrehozott Országimázs Központ egykori vezetőjét nevezte ki.