Lajos, Patrícia
16 °C
28 °C

Új elnök került az Interactive Advertising Bureau Hungary élére

2016.01.15. 20:33 Módosítva: 2016-01-15 20:41:02

Barnóth Zoltánt (GroupM) választotta évértékelő taggyűlésén elnökévé az Interactive Advertising Bureau. Barnóth a szervezet alapítása óta elnöki tisztségben lévő Novák Pétert váltja a pozícióban.

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött szakmai szervezet, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau hazai képviselője. Az elnök munkáját a kilenctagú elnökségen belül négy médiaoldali – Brindza Gábor (Madhouse), Kardos Gábor (Magyar Jeti), Novák Péter (Hasznaltauto.hu) és Ziegler Gábor (CEMP SH), három ügynökségi – Ihász Ingrid (MEC), Nagy Tamás (PHD Hungary) és Turóczi András (Dentsu Aegis Network) és két további, a digitális reklámpiaci szakember (szolgáltató, kutató, hirdető) – Juhász Péter Tibor (Magyar Telekom) és Szutor Ferenc (Adverticum) – segíti a következő három évben.

Barnóth Zoltán 1999-ben kezdte pályafutását a PanMedia Western médiaügynökségnél, ahol 2002 végétől tervezési igazgatóként dolgozott. Később a Universal McCann-nél és az MEC-nél is tevékenykedett csoportvezetőként illetve stratégiai igazgatóként. 2009-től az MEC Interaction ügyvezetőjeként pedig a digitális cég üzleti és szakmai ügyeit irányította. Ezt követően Düsseldorfban folytatta pályáját, ahol a német MEC-nél nemzetközi és digitális tevékenységgel foglalkozott. Innen hazatért, és digitális vezetőként az Mcsoport Magyarországnál - a GroupM médiaügynökségeit tömörítő nemzetközi cégcsoport hazai vállalatánál - állt munkába, ahol elsődleges feladata a közös kereskedés és az új, innovatív termékek és szolgáltatások fejlesztése.

Az IAB Hungaryt 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezetnek jelenleg 79 tagja van. A szervezet céljai:

  • az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése,
  • a digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése,
  • szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben
  • egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikáció.

Csodás Török Riviéra

Akár féláron utazhat idén Törökország fantasztikus tengerpartjaira.

Akciós csomagok!

Töltődjön fel itthon! Wellness belföldön. Szép tájak, lazítás, szórakozás