2018.09.18. 18:23 Módosítva: 2020-07-22 15:02:26
We will let you know if that changes. As loud as we can.
2018. szeptember 18., 14:26
Amikor már nem, szólni fogunk. A lehető leghangosabban.
A szöveg alól kigördülő hirdetés középre pozicionálja magát, tovább haladva pedig elegánsan eltűnik a cikk folytatása alatt.
A HOPPex új terméket indít: a piactér partnerei számára hamarosan elérhetővé válik az Adverticummal közös fejlesztés, az EasySSP.
A főszerkesztő Módos Márton cége vásárolta meg a rádiót.
A médiacég vezetésébe helyette a Mediaworks korábbi vezetője jön.
Vándor Attilát Kassai Péter váltja az automatikus hirdetési felülettel foglalkozó cég élén.
Az ujjmozdulattal forgatható négy oldalú reklámkockán négyszer annyi üzenet fér el, ami a forgatással látványosan egymásra épül.
Miközben egyre mélyebben hatol a cikk testébe, azaz lefelé gördít, a hirdetés nem mozog együtt a cikkel, hanem a szöveg mozog fölötte.
Az első pillantásra megszokottnak tűnő, képes hirdetés megjelenése akkor válik érdekessé, mikor a megfelelő pillanatban egyszer csak középre pozicionálja magát.
Cikkolvasás közben úgy néz ki, mint egy faltól falig érő képes hirdetés, de ahogy megmozdítja a telefonját, megnézheti vele a kreatívnak azt a részét is, ami nem látszik elsőre.
A Holy F360 formátuma gömbpanoráma, amiben körülnézhet a telefonjával. Az ösztönös mozdulat eredménye annyira meglepő és szokatlan, hogy leesik tőle az álla, és gyermeki kíváncsisággal szemlél körbe.
A két, egymásra tett képes hirdetés azzal kelti a mozgás illúzióját, hogy gördítés közben áttűnnek egymásba. Egyszerű, mégis varázslatos megoldás.
A HVG, a SmartSense és a Trinety Media csatlakozásával tovább színesedik a HOPPex hirdetési platform kínálata.
2016.06.14. 11:18 Módosítva: 2018-09-29 16:26:00
A céges beszámolók alapján megnéztük, hogyan teljesít a nagy változásokon átesett magyar sajtó. A piacról keveseknek sikerülne életben maradni, rohamosan nő az állami befolyás.
A MediaWorks, a Lapcom és az MNO is beszállt a CEMP és az Origo közös hirdetési platformjába.
Novák Pétert Barnóth Zoltánt váltja az IAB élén.
2015. december 17., 11:15
Három új tartalomszolgáltató csatlakozott prémium programmatic piactérhez, ami a CEMP, a Central és az Origo felületeit értékesíti.
2015. szeptember 8., 13:44
Elindult a három nagy magyar online kiadó közös, automatizált hirdetési platformja.
Összefogott a CEMP, a Central Digitális Média és az Origo, jön a HOPPex.
25 százalékos az FHB részesedése.
2013. augusztus 12., 15:25
A napi.hu az Index kiadójánál, a CEMP-nél marad a 100 leggazdagabb című magazinnal együtt.
Havonta 1,5 milliós látogatottságú oldallal bővül a CSH termékköre.
Egymillió forintot nyerhet az az újságíró, akinek fontos a jövő.
2009. november 17., 17:53
A Gemius mondhatja meg ezentúl, hogy kik olvassák a magyar portálokat.
x