Hipp-hopp, újabb három kiadóval bővült a HOPPex
A három legnagyobb hazai kiadó, a CEMP, a Central Médiacsoport és az Origo részvételével tavaly indított HOPPex a digitális hirdetési felületek programozott eléréséért felelős prémium piactér, mely folyamatosan új szereplőkkel bővül, hiszen csatlakozott már a Webbeteg, a MédiaWorks, a Lapcom és az MNO is.
Az új csatlakozóknak köszönhetően a hirdetők a korábbinál még szélesebb tematikájú médiafelületeket érhetnek el programozott vásárlási eszközzel. A HVG kiadó hírportálja a hvg.hu, a SmartSense elsősorban a pc/gaming tematikájú kiadványairól ismert, a Trinety Media portfóliója pedig meghatározó a bor, a gasztronómia, a wellness és fürdőzés világában.
„Nagy öröm számunkra, hogy a HVG, a SmartSense és a Trinety Media is a HOPPex mellett tette le a voksát, biztos vagyok abban, hogy mindegyik fél sokat profitálhat az együttműködésből. A folyamatos csatlakozások azt mutatják, hogy a programmatic piac hazánkban is töretlenül fejlődik. Továbbra is várjuk az újabb kiadók csatlakozását is!” – mondta Vándor Attila, a HOPPex ügyvezetője.
A HOPPex a bővítés mellett nagy hangsúlyt helyez az innovációra, ezért a külföldi trendeknek megfelelően immár lehetséges a platformon kiadói adatokkal megtámogatott kampányok futtatása mellett a mobil- és a videómonetizáció is.
A közeljövőt illetően pedig a prémium piactér a hirdetők számára szezonális ajánlatokkal is készül, például ún. PMP-csomagokkal az e-commerce számára kiemelt jelentőségű Black Friday-re.
A HOPPex tagjai együttesen 90% fölötti eléréssel rendelkeznek a magyarországi internetezők körében (forrás: Gemius - DKT 15+ belföldi közönség, 2016 január). A piactér az IAB Hungary tagja, technológiai partnere pedig az amerikai Rubicon Project.