Miklós
-7 °C
4 °C

Berényi Miki lenyomta Beckhamet

2004.06.29. 14:40
Az Eb minden mérkőzését kevesebben nézték mint a Barátok közt aznapi epizódját. A múlt héten a TV2 nyert a nézettségi versenyben, pedig zászlóshajója a Napló minden eddiginél mélyebbre süllyedt.
A múlt héten az egész napot és a teljes lakosságot tekintve átlagosan 2,3 százalékkal többen választották a TV2-t, mint a konkurens RTL Klubot, de a hirdetők szempontjából fontos 18 és 49 év közötti korosztályban, illetve az esti főműsoridőben még mindig az RTL Klub a népszerűbb. Míg ebben az idősávban a nagy vásárlóerővel rendelkező fiatalok 29.5 százaléka választotta az RTL Klubot, addig a TV2-re csak 25,1 százalék kapcsolt.

Barátok az EB ellen

Hogyan mérik a nézettséget?
Hogyan működik a rejtélyes nézettségmérő rendszer? Mit jelent a nézettség pontosan? Hány néző véleményéből és hogyan számítják ki a hirdetési piacot meghatározó mutatókat? Az AGB Hungary működésének bemutatása
A héten a Foci Eb-nek köszönhetően jól szerepelt a közszolgálati televízió is, a meccsek közvetítéseit átlagosan 1 297 000-en nézték az MTV1-en. A legnépszerűbb a csütörtöki angol-portugál volt, amit 1 469 000-an izgultak végig, míg például a vasárnapi cseh-dán mérkőzésre 1 401 000-en, a hétfői horvát-angolra pedig 1 357 000-en voltak kíváncsiak.

Az EB azonban alulmaradt a Berényi-klán kalandjait bemutató szappanoperával szemben: a háromnegyed kilenckor mérkőzéseket minden nap kevesebben nézték, mint a nyolctól vetített Barátok köztöt. A legnépszerűbb műsorok listájának első három helyét a családsorozat epizódjai foglalják el, a pénteki részt, amelyben Pali és Tilda egybekeltek, 1 647 000-en nézték meg, így ez a lett a hét legnézettebb műsora.

Egyedül a csütörtöki angol-portugál szorongatta meg Berényi Miklóst és barátait, de végül az AGB statisztikai adatai alapján 2500 nézővel nyerte a szappanopera a sporttal szemben.

Piszkos tánc

Rosszul szerepelt ezen a héten a Napló, mindössze 1 343 000 nézőt vonzott, így az évek óta minden héten dobogós riportműsor ezúttal csak a tizenegyedik lett. Az első tíz közé a csak a pénteki Tények és az Aktív, meg az RTL Klubon vetített Dirty Dancing című film tudta magát beverekedni a Barátok közt és a fociközvetítések mellé. A Tényeket 1 359 000-en nézték, az Aktív 1 428 000 embert vonzott, és ezzel az ötödik lett, míg a Patrick Swayze fémjelezte romantikus rock and roll film elé 1 400 000-n ültek le.

A Dirty Dancing lett egyébként a legnépszerűbb műsor a 18 és 49 év közötti korosztályban megelőzve a foci EB-t, és a Barátok köztöt. A nyolcvanas évek kultfilmjét 738 000-en nézték meg.

Az AGB Hungary adatait az RTL Klub bocsátotta rendelkezésünkre.

Nászút ajándékba!

Esküvőt tervez? Tervezzen velünk, nyerjen wellness nászutat!

Év végi utazás

Ajándékozzon utazást, töltse a karácsonyt és a szilvesztert külföldön!