A kormány egy helyen biztosan vesztette a népszavazást: az Instagramon
A népszavazás előtti napon végül az Instagramra is tolt nemekre buzdító hirdetést a kormány, a reakció azonban minden más fórumtól különbözött.
A mosolygós kormánypárti reklámarcok alatt ugyanis 100 százalékos volt a kormánypropagandát elítélő kommentelők aránya.
Volt, akik a menekültek melletti szolidaritásra, volt, aki az értelmetlen szavazás kampányára elköltött milliárdokra hívta fel a figyelmet, és sokan jelezték, hogy nem mennek el szavazni, vagy kétikszes érvénytelen szavazatot adnak le.
Délután fél kettőkor a poszt azt az érzetet keltette, hogy a Fidesz politikájának kritikusai ezen a platformon alakítottak ki maguknak hídfőállást. Kattintsa végig a screen shotokat, hogy lássa, a kormánypárt hívei még nem fedezték fel maguknak ezt a forradalmi felületet.