Idén tizennégy arca van Magyarországnak

2005.05.14. 16:27
Tony Curtis után idén Vizy E. Szilveszter, Szepsy István és még egy tucat elismert magyar reklámozza Magyarországot.

Tizennégy, itthon és külföldön ismert és elismert magyar arcképével reklámozza Magyarországot a Magyar Turisztikai Rt. - olvasható a Népszabadság szombati számában.


Nézze meg a reklámokat!
Tavaly az Egyesült Államokban Tony Curtis népszerűsítette hazánk gyógyfürdőit, aminek hatására megduplázódott a gyógyszállókban a tengerentúli vendégek száma, ezért az idei kampányt is hasonló szellemben készítették el. Az Európa szépnek választott Laky Zsuzsi plakátjai pedig London, Amszterdam vagy éppen Berlin repülőterein hirdették az országot, aminek nagy szerepe lehetett abban, hogy az EU-országokból 16 százalékkal többen választották hazánkat.

Az európai repülőterek citylight, azaz kivilágított poszterein feltűnő ismert személyiségek ingyen vállalták el, hogy arcukat adják Magyarország egy-egy tájegységének vagy éppen turisztikai termékeinek. A Balatont a plakátsorozaton Margitics Botond, magyar vitorlázóbajnok személyesíti meg, míg például a konferenciaturizmust Vizy E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke, a borászatot pedig Szepsy István, az év borásza népszerűsíti.

Talent for entertaining

Margitics Botond
Kattintson a képre
Van tehetségünk a vendégszeretethez (Talent for entertaining) - áll a plakátokon, amelyek Amszterdam, Berlin, London, Párizs, Koppenhága, Frankfurt, Madrid, Milánó és Brüsszel repülőterein egy hónapon át láthatóak majd.

Tavaly a 400 millió forintot felemésztő imázskampány nyolcvanmilliárd forintos növekedést eredményezett, az idén viszont már csak 120 milliót költenek a 428 helyen látható repülőtéri poszterekre, mégis remélik, hogy a turizmusból származó bevételek a tavalyihoz hasonló ütemben fognak növekedni.