Üzleti információkkal és hírekkel a Yahoo 17,5-szer több forgalmat generál, mint a Google. A comScore webes elemzőcég mérése szerint ezen a területen a Yahoo Finance tizenkilenc hónapja áll a csúcson, és júliusban 21,7 millió amerikai látogatta meg a weboldalait. Ezzel szemben a Google Finance csúnyán alulmaradt. A weboldalra júliusban csupán 1,2 millió amerikai volt kíváncsi, amivel a keresőóriás a tizenhetedik helyen áll. Egy hellyel előzi meg a FreePressRelease.com nevű portált.
A Yahoo észrevette, hogy a pénzzel kapcsolatos információkat különleges környezetben kell megjeleníteni. Ezek a hírek nagyon kritikusak, hiszen az olvasók többnyire saját pénzükről szeretnének többet megtudni. Hogy jól áll-e a befektetésük, el kell-e árverezni a házukat, csődbe ment-e a lakáshitelüket kezelő bank.
Kutatásaik szerint minél több adat jelenik meg egy üzleti weboldalon, annál idegesebb az olvasó. A Yahoo saját bevallása szerint az Apple modelljét követi, azaz egyszerű dizájnra törekszik, hogy ne terhelje túl az olvasóit. A Google nem alkalmazza ezeket az elveket. A legjobb adatokat és grafikonokat mutatja be, és ha az olvasó nem elégedett, akkor még több adatot és grafikont jelenít meg.
Most a Yahoo üzleti információinak körülbelül 5 százaléka saját gyártású tartalom, de a cég arra törekszik, hogy ezt 10 százalékra növelje, mint a Yahoo Sports esetében.