Évek óra számtalan módot kínál a Facebook arra, hogy elérjék a közösségi szájtot a felhasználók. Idén februárban lépte át a mobilos felhasználók száma a havi százmilliót, ma pedig bejelentették, hogy ez havi 250 millióra ugrott.
Erőteljesen fejlesztik a Facebook mobilos alkalmazásait például iOS-re, Andoridra, WeOS-re, de a túlnyomó többség még mindig böngészőből lép be. Eddig az Android- és az iPhone-felhasználókat a touch.facebook.com oldalra irányította a mobil böngészője, mely nagyon kijelzőkre volt optimalizálva. Más telefonokról az m.facebook.com-ra irányították a felhasználókat, ez utóbbi már egyszerűbb felület volt. Most a Facebook bejelentette, hogy a két oldalt, az m.facebook.com-ot és a touch.facebook.com-ot egybegyúrja.
Ez persze nem jelenti azt, hogy az érintőkijelzős mobilok tulajdonosai lebutított felületet kapnának. A két oldalt azért sem érdemes párhuzamosan fejleszteni, mert a fejlesztőknek kétszer is meg kellett csinálni egy-egy új feature-t.