A Facebook bevétele 2011. első negyedévében megduplázódott, a Reuters forrásai szerint 1,6 milliárdra nőtt. A nettó nyereség így 500 millió dollár lett. Az eredmények azért nem nyilvánosak, mert a Facebook nem tőzsdei cég, így nem köteles nyilvánosságra hozni az adatokat.
A Facebook erős eredményei alátámasztják a befektetők által hangoztatott 80 milliárd dolláros értéket. Sok elemző szerint ezek után már szinte bizonyos, hogy a cégé lesz a jövő év legígéretesebb tőzsdére lépése.
Az egyre növekvő népszerűség a hirdetők és a 750 millió felhasználó körében lépésre kényszeríti a legnagyobb IT-cégeket. A Yahoo új stratégiát választ, miután kirúgta vezérigazgatóját.
A Google a Google Plusszal szeretne versenyre kelni a Facebookal. A szolgáltatáshoz az első két hétben tízmillió felhasználó csatlakozott, és a cég olyan partnereket próbál bevonni, mint a Zynga és a Rovio.