Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMAz amerikaiak összesen 53 milliárd percet töltöttek májusban a Facebookon, derül ki a Nielsen kutatásából. Az amerikai felhasználók sokkal több időt töltenek a közösségi oldalon, mint bármely másik honlapon.
Ráadásul a második helyezett még a közelébe sem ér a Facebooknak, a Yahoo-n összesen 17,2 milliárd percet töltöttek a felhasználók, a Google oldalain 12,5 milliárdot.
Az amerikaiak internetezéssel töltött idejük harmadát közösségi oldalakon és blogokon töltik. A Nielsen szerint ez mutatja, hogy mekkora befolyása van ezeknek a felhasználók online és offline életére.
Amikor egy márka vagy cég Twitteren ontja az információt, Facebook lájkot kér a netezőktől, könnyen a közösségi média felé tereli a felhasználókat – mondja a tanulmány.
A blogszolgáltatók között magasan a Google Blogger vezet 723 millió ott töltött perccel. Meglepő, hogy a Tumblr a harmadik 623 millió ott töltött perccel, megverve ezzel a Twittert és a LinkedInt is. Ezzel a Tumblr jelentős szereplővé vált a piacon.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM