Visszaolvad a Djuice az anyacégbe
Nyolc évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon a Djuice márkanév, de hosszú ideig csak egy díjcsomagként tekintettek rá, amit a fiatalok szokásaihoz igazítottak. Egy évvel ezelőtt azonban nagy felhajtással elvált a márka a Telenortól, és a Djuice csapata külön irodába költözött, a világvégi Törökbálintról a belváros közepére. A márkát a korábban jogászként dolgozó, rendkívül ambiciózus Biró Balázs vezetésével kezdték felépíteni.
Ha nem különülnek el, akkor a Djuice mai csak egy díjcsomag lenne a sok közül, nem fiatalokat megszólító márka - mondta a cég sajtószóvivője. A pénteken bejelentett változtatás mögött elsősorban az áll, hogy javítani akarják az értékesítés és disztribúció hatékonyságát. Magyarán nem volt életképes az a terv, hogy a Djuice saját bolthálózatot épít ki, ebben is elkülönülve a Telenortól. A Djuice termékek most már a mobilcég mindegyik boltjában megtalálhatók, és e bővítéseknek köszönhetően nőttek az eladások.
A kihelyezett csapat visszaköltözik a Telenor törökbálinti székházába, Biró Balázs távozik a cégtől, de egyébként minden marad a régiben. Megmarad az U26 nevű bolt, ugyanúgy lesznek rendezvények, marad a Twitteren és Facebookon folytatott kommunikáció, és egyelőre az sem valószínű, hogy a Djuice kommunikációjában markánsabban megjelenik a Telenor.
A pénteken kiküldött sajtóközlemény szerint a Djuice a fiatalok körében egy év alatt meghétszerezte népszerűségét, a fiatalok 28 százaléka jelöli meg kedvenc mobilszolgáltatójaként.A Djuice Facebook-rajongóinak száma idén év elején átlépte a 22 ezer főt, és folyamatosan nő a 26 év alattiak száma az ügyfelek között.