Borzalmasak az Apple online termékei

2012.11.23. 22:14 Módosítva: 2012.11.24. 00:01

Patrick B. Gibson a Tumblren írt elemzést a két cég harcáról, és úgy véli, a Google gyorsabban fejlődik a dizájnban, mint amennyire gyorsan fejlődik az Apple az online szolgáltatások terén. Az Apple volt mérnöke szerint szinte minden, amit a cég online tesz, borzalmas.

Példákat is említ: az iCloud és a MobileMe rengeteg hibával idegesíti a felhasználókat, az online store-t leállítják minden frissítés előtt, egy népszerű játék az egész Game Centert lefagyasztotta és így tovább. Talán leginkább még a böngésző működik, mondja.

Közben pedig a Google kütyüjei egyre szebbek, bár itt nagy előnye az Apple-nek, hogy a fogyasztóknak nem világos, hol vagy hogyan juthatnak hozzá a Google készülékeihez, miközben az Apple Store-ok kiválóan beváltak.

Gibsonnak egyébként megoldási javaslata is van, szerinte az Apple a Twitter felvásárlásával segíthetne a helyzeten.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 5

Megint 150 vadonatúj, izgalmas téma ismét meglepő válaszokkal

MEGVESZEM