Az Invitel egyik budapesti főközpontjának meghibásodása miatt pénteken délután fél négy és este fél hét között nem volt elérhető a hangszolgáltatás – közölte a távközlési társaság. A meghibásodás elsősorban az Invitel üzleti ügyfeleinél jelentkezett országszerte.
Az Index úgy tudja, egyebek mellett a fővárosi taxiszolgáltatók elérhetőségét is megnehezítette, időnként szinte ellehetetlenítette a hiba. A társaság a meghibásodásról sem a honlapján, sem a Facebook-oldalán nem adott tájékoztatást.
A probléma észlelésekor a rendszer helyreállítását azonnal megkezdték a szakemberek, közölte a cég. Nem sokkal este fél hét után sikerült újra üzembe helyezni a központot, így a hangszolgáltatások újra elérhetővé váltak.
A teljes megoldás hosszabb időt vesz igénybe, ezért előfordulhat, hogy bizonyos kiegészítő szolgáltatások egyes ügyfeleknél csak a későbbiekben válnak újra elérhetővé – áll a közleményben.
Az Invitel a vállalati piacon több mint 20 ezer üzleti ügyfelet lát el széles körű, egyedi média-, tele- és infokommunikációs szolgáltatásokkal. A lakossági és kisüzleti szegmensben 750 ezer előfizetéssel rendelkezik a társaság.