Öt új taggal bővül a Smart TV Alliance, a televíziógyártókat összefogó szövetség, amelynek célja, hogy csökkentse a piac töredezettségét. A szövetséget az LG, a TP vision és a Toshiba hozta létre tavaly júniusban, most csatlakozott hozzájuk a Panasonic, az ABOX42, a TechniSat, az IBM és a Specific Media.
A lépéssel erősebbé válnak a szövetség törekvései, egységes környezetet tudnak teremteni az alkalmazásfejlesztőknek, nem kell több különböző platformra fejleszteni ugyanazt az alkalmazást. A szövetség nemsokára kiadja a 2013-as tévékre vonatkozó SDK-t, ezek után nem kell többször megírni ugyanazt a programot.
Ez az egyik legnagyobb összefogás a tévégyártók körében, de még nagyon sok a tennivaló az egységes platformért. Sok hagyományos gyártó is kimaradt, ráadásul az olyan versenytársak, mint az Apple, Google, Boxee, Roku is azt mutatja, hogy igencsak töredezett a piac.