Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMHárom hónapos Gmail-ellenes reklámkampányt kezdett a Microsoft, amire a tervek szerint 30-90 millió dollárt költ majd. A cég a Hotmailt leváltó Outlook.com-ot akarja népszerűsíteni, elsősorban a rivális hibáinak feltárásával.
Az alábbi reklám csak az utolsó másodpercekben említi az Outlookot, addig azzal foglalkozik, hogy a Google minden egyes levelet elemez, hogy a tartalmuk alapján mutathasson reklámot a felhasználónak. Mint a végén kiderül, ilyet a Microsoft nem tesz.
A cég még online petíciót is indított, amiben a Google-t kérik a gyakorlat felfüggesztésére, bár ezt egyelőre csak harmincezren írták alá. A kampányt Mark Penn stratéga irányítja, aki korábban Bill és Hillary Clinton mellett dolgozott.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM