Miközben mindenki a nyomtatott sajtó haláláról, és a papírújságok, magazinok hirdetési bevételeinek drasztikus csökkenéséről beszél, a Microsoft egy olyan hitech hirdetést hozott le az amerikai Forbes gazdasági lapban, amit egyértelműen képtelenség lenne online megcsinálni. A magazin speciális kiadásában (újságosoknál nem kapható, csak előfizetők kapták meg) egy négy oldalas Office 365-hirdetés lapjaiba egy szupervékony wifi routert nyomtattak elemmel, antennával.
A router az aktiválástól számítva 15 napon át ad ingyen internetet a T-Mobile jóvoltából, az elem 2-3 órán át bírja, de USB-ről újratölthető. Egyszerre öt online kapcsolatot képes kiszolgálni egy magazin, hogy milyen sávszélességet ad, és milyen a kapcsolat stabilitása, arról egyelőre nem szólnak a beszámolók. Arról sem, hogy a újságoldalakba préselt, működőképes router technikai bravúrja mennyibe került.
A hirdetés üzenete az lenne, hogy az internet (és a cloud-alapú Office) mennyire határtalanul mobil és bárhonnan elérhető. A gyakorlati haszna ugyan nem sok, hiszen a Forbes célközönsége nem fog egy újságot azért magával cipelni, hogy legyen pár órányi internetje (hiszen a 3/4G-s okostelefonja révén valószínűleg amúgy is van), de abban a reklámszakemberek és a közönség véleménye is megegyezik, hogy évek óta ez a legmenőbb dolog, amivel a Microsoft előállt. Még akkor is, ha az egész csak arra lesz jó, hogy a papírmagazinból kitépett oldalakat zsebrevágva az ember bárhol elolvashassa ugyanannak az újságnak az online verzióját.