Pár napja az internet népének kedvenc poénjává vált a Redditen felbukkant fotó, ami egy óriásplakátot ábrázol Los Angelesben, a nagy forgalmú 405-ös autópálya mellett. A hirdetés a JC Penney áruházláncé, és egy egyszerű teáskannát reklámoz. A netezők azt vették észre, hogy a kanna sziluettje meghökkentően emlékeztet Hitlerre, a jellegzetes hajviselet és bajusz, de még a karlendítés motívuma is ott van a formatervezésben.
A vicc hamarosan önálló életre kelt, és miután körbejárta az internetet, a híressé vált kannát félelmetes sebességgel kapkodták el a vásárlók a boltból. Olyan nagy volt az érdeklődés iránta, hogy az eredetileg 40 dollárért kapható terméket az Ebayen most 150-200 dollár között adják-veszik.
A JC Penney sietett leszögezni, hogy a Hitler-hasonlóság teljes mértékben a véletlen műve, ha direkt akartak volna valamire hasonlító kannát tervezni, az valószínűleg egy nyuszi lett volna, vagy valami hasonló cukiság. A cég többször szaladt már bele a termékeivel és reklámjaival országos felháborodásba Amerikában, ilyen volt például a botrány miatt visszavont "túl cuki vagyok, hogy házi feladatot csináljak" feliratú pólójuk, illetve az a tavalyi reklámfilmjük, amiben egy meleg párt szerepeltettek, és ez sok konzervatívnál kicsapta a biztosítékot.
A hitleres-kannás motívum egyébként már elkezdett mémmé válni, és feltűnni más termékeken. Elsőként egy online bolt kezdte el a Mein Kampfra utaló Mein Kettle felirattal kiegészítve bögrére nyomni, és piacra dobni, de hogy ne legyen belőle náci relikvia, jó előre felhívják a figyelmet, hogy a bögrék árának 10 százalékát egy antiszemitizmus ellen küzdő zsidó jogvédő szervezetnek ajánlják fel.