850 millióért eladta, 1 millióért visszavette
A magyar felhasználók nem igazán emlékezhetnek rá, de még a Myspace fénykorában, a Facebook eljövetele előtt létezett egy másik, főleg Nyugat-Európában népszerű közösségi oldal, a Bebo.com.
2008 végén már egyértelműen a Facebook volt a legnagyobb a szereplő a közösségi oldalak piacán, az AOL ennek ellenére abban az évben megvette a Bebot, méghozzá nem is kevés pénzért, 850 millió dollárért (mai árfolyamon 192 milliárd forintért).
A szakma akkoriban a dotcom-éra egyik legrosszabb döntésének nevezte a felvásárlást. Az AOL akkori vezérigazgatója, Randy Falco azonban úgy gondolta, az üzlet növelni fogja majd a cég iránti érdeklődést. A közösségi oldalból aztán sosem sikerült pénzt csinálni, ez Falco állásába került.
A cég most megszabadult a terméktől, a vásárló pedig nem más, mint a Bebo eredeti tulajdonosa, Michael Birch, aki egymillió dollárért (227 millió forintért), a felvásárlási ár töredékéért szerezte vissza az oldalt.